net zwanger, uitgeteld in juni!!

Hoi allemaal,
Ik ben ook uitgerekend in juni 2015.
Tweede keer zwanger. Ik heb zelf ook niet veel last van kwaaltjes . Alleen wat last van onderbuik en liezen en last van mijn onderrug.
Ik moet zeggen dat bij mijn eerste zwangerschap de kwaaltjes ook wat later kwamen, maar uiteindelijk allemaal wel mee vielen. Gelukkig.
Ik kan mij voorstellen dat sommige denken "ben ik nu wel echt zwanger" of "gaat alles wel goed"
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik hetzelfde gedacht. Ik denk dat dat heel normaal en logisch is. Het is ook een hele spannende tijd.


 

Ben je nèt zwanger en wil je je (schoon) ouders verrassen met dit goede nieuws? Of wil je jullie zwangerschap binnenkort bij vrienden & familie aankondigen en zoek je een originele manier? Geef je dan nu op! Tv producent Blazhoffski, de maker van o.a. Hello Goodbye en de Keuringsdienst Van Waarde, is voor een proefaflevering van een nieuw TV programma op zoek naar mensen die het leuk vinden om de aankondiging van hun zwangerschap vast te (laten) leggen in een mooi filmpje. Wij zoeken in eerste instantie mensen voor een proefaflevering, deze aflevering wordt nog niet uitgezonden / je komt nog niet op tv. Dus wil jij straks een mooi filmpje voor je toekomstige nageslacht? Mail naar mady@blazhoffski.nl. Dan nemen wij contact met je op!
 
Terug
Bovenaan