net zwanger van een 2e maar weer super spannend

Na 7 maanden is het eindelijk gelukt! Zwanger van de 2e...
Nog maar net 5 weken en ik vind het zo eng... volgens mijn man mag ik niet over enthousiast zijn want stel je voor dat het niet goed gaat... bij de eerste kwam ik er pas achter toen ik ruim 8 weken zwanger was....
We weten het net een week en het lijkt wel of mijn lichaam nu al explodeert! mijn grootste spijkerbroek is nu al te strak? is dat normaal bij een 2e??
Gek dat je het weer opnieuw beleeft...het lijkt wel weer de 1e.....

zucht waren de 13 weken maar voorbij...
 
Hoi Kim...gefeliciteerd!!!!!
Mijn man is ook van het geheim gehouden tot de 12de week maar wij vrouwen willen het graag van de daken schreeuwen.
Tuurlijk kan het nog fout maar
a) ik heb altijd geleerd positief te blijven
b) mocht het helaas toch fout gaan dan kunnen wij vrouwen wel wat steun gebruiken.

Ik ben gaan testen omdat ik voor het eerst in mijn leven (en ik ben 35 jaar) ontzettende misselijk en moe was en dat bleef aanhouden. Ja hoor, getest en zwanger. Dus ook heb ik vanaf dag 1 het gevoel echt super zwanger te zijn.
Heel anders dan mn eerste zwangerschap want daar merkte ik de eerste drie maanden niet veel van. Weet niet wat ik liever heb hoor! hihihi.

Geniet ervan!!
gr Andrea
 
Ik ben nu 32 wkn zwanger van de 2e en ik kon inderdaad ook al heel snel mijn broeken niet meer dicht krijgen. Maar ik denk dat dat bij iedereen verschillend is.
 
Inderdaad spannend. Heb vandaag test gedaan ook voor 2e keer zwanger en al aardig aan het dikker worden. Heb miskraam gehad tussendoor, dus enorm spannend. Probeer je er niet te druk over te maken.
 
he meis ten eerste van harte gefeliciteerd , ja het kan altijd fout lopen maar daar moet je niet vanuit gaan altijd positief blijven,

Ik merkte dat ik zwanger was toen ik zelf dacht 6 weken maar bleek nog maar 4 weken te zijn wegens mijn ei sprong weer eens veelste laat was,

Binnen een week kon ik mijn broeken niet meer aan en moest ik echt al positie kleding ik kon het zelfs niet verbergen tot 12 weken voor de buiten wereld dus buren en dergelijke ( familie wisten het wel) want ik had al een buik de meeste dachten een 2 ling of dat ik al uitgerekend was hahah.

Bij de 2de gaat je buik al opzettenom ruimte temaken , je lichaam weet wat die moet doen en gaat je organen al aan de kant schuiven zeg maar,

kan ook deels je darmen zijn die meer lucht heeft, want je baarmoeder kan nog niet zo groot zijn.

Dus bij een 2de kan het heel goed, ik ben zelf nu 36 weken en kleine is dusmet 34 weken al stukje ingedaalt pfff bij de eerste was het pas bij 37 weken en nu al met 34 dus , maja dan nog zegt dat niks dat het eerder wordt geboren.

Zou zeggen ga lekker genieten , en ja je mag het van de daken schreeuwen het is altijd een wonder dat je zwanger raakt.

liefs
 
wat lief dank jullie wel! Ik geniet zeker en ik zal wel zien hoe lang ik het nog kan verbergen... ik ben blij dat ik mijn ei hier ook lekker kwijt kan!!!

Mama van Sharon sterkte met de laatste loodjes
 
Terug
Bovenaan