net zwanger van een 2e maar weer super spannend

ja dank je wel, valt nu wel beetje zwaar sinds vandaag kan niet ver meer lopen of ik heb al last van me buik pfff maja nog ff volhouden en heb nog een dochter van 3 die me bezig houd,

ga er lekker van genieten liefs
 
Gefeliciteerd!

Wat de broeken betreft, ik ben enorm fan van baggy jeans (dus ook het type dat laag zit met een laag kruis enzo) en die kreeg ik ook al heel snel niet meer dicht (een week of 7-8), zelfs niet als ik ze hoger ging dragen. Gelukkig had ik ook een aantal leggings en rokjes die ik wel aankon (jahoe elastiek!).
Kan ook darmen zijn natuurlijk, ik heb al de hele zwangerschap last van rommelende darmen (tot groot verdriet van mijn vriend vanwege de luchtjes haha).
Ik ben overigens zwanger van mijn eerste :)

Liefs en geniet er maar lekker van!
 
Gefeliciteerd!!

Ook ik ben nu zwanger van onze 2e spruit. Ik ben nu 19 weken en zit al volop in de positiekleding. Onze verhalen lijken wel wat op elkaar. De eerste was ook voor ons een verrassing en nu zijn we 6 maanden bezig geweest. Met 4 weken kwam ik erachter dat ik zwanger was en vanaf dat moment knelden mijn broeken al haha. Eerst zijn het je darmen die aan de kant gaan en daarna komt de buik omhoog. Wij hebben het tot 7 weken geheim kunnen houden. Toen kwam ik door uitdroging in het zkh en tja dan werkt een griepje niet meer haha.

Maar geniet ervan meid en de tijd gaat vliegen als je het hebt verteld dus probeer te genieten!!!

Liefs ciomama
 
ja genieten doe ik zeker... jeetje uitdroging door te veel overgeven??? ja dan je het ook niet meer voor je houden nee... Ik hoop dat alles nu goed verloopt? sterkte nog even
 
heej gefeliciteerd!!

ik ben nu 9 weken zwanger van de 2e, wist het al 1 dag na mijn nod omdat ik mijn cyclus heel strak in de gaten moest houden. heb namelijk afgelopen maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij ik 1 eileider ben verloren.
de tweede is idd net zo spannend als de eerste, zou alles wel goed gaan, wanneer moet ik het vertellen etc. ik denk dat je gewoon moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt, heel veel mensen weten al van mijn zwangerschap omdat ik bijna elke week naar het ziekenhuis moet.
met kleding heb ik nog geen probleem omdat ik eigenlijk altijd leggings draag met een jurkje of lang tshirt. zit je broek niet meer lekker, gewoon een positiebroek aandoen. wat kan jou het schelen!!

geniet ervan!
 
Hey Kim

Van harte gefeliciteerd!!
Ook ik ben zwanger van de 2e!
En ik vroeg me ook af of het normaal is dat je al zo snel groeit, ik ben inmiddels 9 weekjes en voel me prima op de pijnlijke borsten na dan haha!
Ik vind het ook ineens weer zo gek om weer zwanger te zijn. Bij ons was het wel anders bij Jamie zijn we ruim tien maanden bezig geweest en nu eerste rond direct raak!!

Wanneer ben je uitgerekend?
Een hele fijne zwangerschap!!
 
Terug
Bovenaan