net zwanger,wel wat bang..wie herkend dit

Heeeeeeeeeeey allemaal

Ik vindt het bij mezelf alleen zo raar..omdat ik er bij mijn andere drie zwangerschappen totaal niet bij stilstond dat het mis kon gaan.
En nu ben ik zo voorzichtig als wat, ik ben zo benauwd dat er wat mis gaat...en ik snap niet waarom.!!
Ik heb drie gezonde meiden dus waarom zou het nu mis gaan!!
Maar ja , als ik dan inderdaad jullie ook allemaal hoor, denk ik ,,het hoort erbij.
Maar om nu relax te worden ..nee hahahahha

Doegggggggggggg Grietje

Ik heb t ook. Ik ben als t goed is nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Elke x als ik een pijntje voel ga ik effen checken op de wc. Ik heb een dochter van ruim 13 maanden en dat is toch ook goed gegaan.
Ik heb voor mijn dochter wel een miskraam gehad en dat heeft veel impackt gehad op mij.

Gelukkig ben ik hier niet de enige.

gr linda

Hoi meiden,

ook ben ik heel erg onzeker sinds we weten dat we zwanger zijn van ons 2e wondertje.
Ook iedere x kijken of er bloed in mn ondergoed zit, en bij ieder krampje denk ik het ergste.
Het is veel erger dan met de 1e zwangerschap moet ik zeggen.
We zijn gister voor het eerst bij de VK geweest, en zij zei ons dat we waarschijnlijk een weekje verder zijn dan we dachten. Dan zou ik vandaag op de 7wk zitten.
Ik krijg over 3wk een echo om te kijken of ze idd gelijk hebben.
Maar ik maak mezelf echt zorgen... Ik weet niet, het voelt gwn anders aan... Niet goed.
We hebben drm as. vrijdag een echo, die we zelf betalen, maar dan kan ik als het goed is, wel een hartje zien kloppen. Ik vind het verschrikkelijk om af te moeten wachten!!

En dat je jezelf minder zorgen maakt met een 2e is denk ik niet zo waar.
Want bij een 2e weet je hoe dierbaar een kind is, en wat voor gemis dat het wel niet is, mocht het fout gaan. Dus ik denk dat het veel erger is.
Dit zei mijn VK trouwens ook...

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan