Net zwanger........

Hoi iedereen,

Nou hier dan het eerste berichtje op het juli forum.

Ik ben sacha 26 jaar en ik weet sinds gister dat ik zwanger ben.
De vorige maanden voelde ik altijd van alles (dacht ik) en bleek ik niet zwanger.
Deze maan voel ik helemaal niets. Alleen heb ik licht gevoelige borsten en bleek ik zwanger. ik heb gister twee testen gedaan een van kruidvat en een van CB.

Ik ben echt super blij, maar het is ook allemaal heel onwerkelijk omdat ik niets voel.

Na wat rekenwerk en wat calculators op internet denk ik voorlopig dat ik ben uitgerekend op 2 juli 2010. Dat betekend dat ik vandaag dus 4 weken en 2 dagen zwanger ben.

Nog 8 spannende weken voor de boeg! Ik dacht dat het wachten nu voorbij zou zijn, maar wat blijkt..............het wachten begint nu pas echt.
Wachten tot je het kan vertellen, wachten op echo's, wachten op een buikje ect

en oh ja, wachten op vervelende zwangerschapskwaaltjes.

Wie komt mij gezelschaphouden op dit forum?

groetjes Sas

Hoi Sacha,

Hier een aprilmama, maar ik lees altijd overal mee.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat die 8 weken heel snel gaan en dat je binnenkort een mooie echo hebt!!
Heel veel succes en geniet ervan.

Liefs Sonja

Ik hoor hier niet thuis (mei forum) maar wil je toch even feliciteren met je zwangerschap, super!!
Ook ik dacht dat ik die 8 spannende weken niet doorkwam maar als ik heel eerlijk ben zijn ze omgevlogen..
Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt. Getniet ervan..

Gr Siemy

Hallo Sas,

Ik hoop dat ik je gezelschap kom houden, nog 12 dagen en we weten meer.
Ik ben van oorsprong een april mama maar helaas hoor ik nu thuis op het forum Zwanger worden naar een Miskraam.
Geniet ervan en ik hoop gauw aan te sluiten.

gr. nath

Ik ben van het maart forum en vandaag 20 wkn en 5 dagen, maar wil je feliciteren met je zwangerschap en die weken vliegen voorbij, dat merk je niet als je er nog voor staat maar ik vind die 20 wkn echt voorbij gevlogen, vandaag de 20 wkn echo gehad

Geniet er ondanks het wachten toch maar van en hopelijk vallen de kwaaltjes mee

hoi Sacha,

hahaha die kleintjes zijn nog in de maak. als het goed is gegaan horen wij ook in de juli maand,maar is nog niet zeker. ook wij moeten nog even geduld hebben.

Proficiaat en nog even geduld aub.hihi

groetjes,
Meomi

Terug
Bovenaan