Hey,
Ik ben nu 6 weken, Afgelopen zondag zijn we erachter gekomen, en heb ook meteen de vk gebeld. Voor ons is het de eerste, en dus erg spannend allemaal, weet ook absoluut niet wat me allemaal te wachten staat, of wat ik allemaal moet doen en regelen. Maarja daar is de vk ook voor toch. Haha.
Ik heb eigenlijk al 2 weken last van vermoeidheid en lichte misselijkheid. Had af en toe het gevoel dat ik ongesteld moest worden.
Nu is de misselijkheid een stuk erger geworden. (hou s'avonds mijn eten niet meer binnen) Ik heb last van krampen in mijn onderbuik, wordt vergeetachtig. (erg vervelend) en nog steeds erg moe en hoofdpijn. Ook heb ik last van gevoelige tepels en gespannen borsten. Dus hele lijst. Haha, hoop dat het een stukje minder wordt na de 3 maanden.
Verder hebben we het mijn schoonouders vandaag verteld. Gingen uit eten, en werd erg lastig om verborgen te houden. Mijn ouders gaan we het dus ook nog deze week vertellen. Wil natuurlijk niet dat ze het van een ander horen. En ik zal het ook erg fijn vinden dat, als het fout zou gaan, we bij hun steun kunnen vinden.
Nou nu lekker slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht.
Liefs Noor