Net zwanger........

Hey hallo andere juli mama's

Leuk!
Ik ben 29 en woon in t Gooi, ben 5 jaar getrouwd en heb al een kleine meid van 2 jaar!

Ik ben op 8 juli 2010 uitgerekend en weet sinds vanmorgen pas dat ik zwanger ben!
A.s vrijdag ben ik 5 weken zwanger...

Heb nog geen kwaaltjes, op wat vermoeidheid na, maar ik draai ook wisseldiensten dus dat hoeft niet eens aan de zwangerschap te liggen!

Ik heb de huisarts en vk nog niet gebeld, jullie wel? Wil er niet te vroeg bij zijn, moet toch nog ff wachten op een echo... Weet niet wat handig is qua timing om te bellen.. Bij mijn eerste zwagerschap was ik er ook heel vroeg bij en kon ik alsnog weken wachten!

Mn eerste zwangerschap ging echt heel makkelijk! Alleen de eerste 3 maandjes wat misselijk maar ik kon t binnen houden.. daarna lachend en fluitend erdoor! Zelfs de bevalling heeft maar 5,5 uurtjes geduurd in totaal! (niet geheel pijnloos, maar mag niet klagen geloof ik)

Wanneer gaan jullie t de rest vertellen?
Ik denk en hoop tot sinterklaas mijn mond te kunnen houden!..

Twijfel ook (nu al) of ik wil weten wat t word!! Mijn man wil t niet, bij onze dochter wist ik t ook niet, was wel een erg leuke verassing.. maar nu is t misschien ook wel leuk om t wel te weten?! Maar daar speelt weer... kan ik wel mijn mond houden tegen de anderen daarna als ik t weet?

Goed tot snel weer hier!

Hey hallo andere juli mama's

Leuk!
Ik ben 29 en woon in t Gooi, ben 5 jaar getrouwd en heb al een kleine meid van 2 jaar!

Ik ben op 8 juli 2010 uitgerekend en weet sinds vanmorgen pas dat ik zwanger ben!
A.s vrijdag ben ik 5 weken zwanger...

Heb nog geen kwaaltjes, op wat vermoeidheid na, maar ik draai ook wisseldiensten dus dat hoeft niet eens aan de zwangerschap te liggen!

Ik heb de huisarts en vk nog niet gebeld, jullie wel? Wil er niet te vroeg bij zijn, moet toch nog ff wachten op een echo... Weet niet wat handig is qua timing om te bellen.. Bij mijn eerste zwagerschap was ik er ook heel vroeg bij en kon ik alsnog weken wachten!

Mn eerste zwangerschap ging echt heel makkelijk! Alleen de eerste 3 maandjes wat misselijk maar ik kon t binnen houden.. daarna lachend en fluitend erdoor! Zelfs de bevalling heeft maar 5,5 uurtjes geduurd in totaal! (niet geheel pijnloos, maar mag niet klagen geloof ik)

Wanneer gaan jullie t de rest vertellen?
Ik denk en hoop tot sinterklaas mijn mond te kunnen houden!..

Twijfel ook (nu al) of ik wil weten wat t word!! Mijn man wil t niet, bij onze dochter wist ik t ook niet, was wel een erg leuke verassing.. maar nu is t misschien ook wel leuk om t wel te weten?! Maar daar speelt weer... kan ik wel mijn mond houden tegen de anderen daarna als ik t weet?

Goed tot snel weer hier!

hoi meiden,
bij is het een grens geval ik ben 29 juni uitgerekend.
kan een juli baby weer worden.

bij me zoontje was ik 8 juli uitgerekend en ben 9 juli bevallen.

ik heb al snel de verloskundige gebeld.ik zei nog van ik wist wanneer ik dat moest doen.1 dag nadat ik had getest heb ik mail gestuurd en belde me gelijk op.
ze zei het is heel goed dat je snel aanmeld,ook als het mis gaat zijn ze op de hoogte van je gegevens en eventueel kunnen ze je begeleiden.
dus als ik jouw was zou ik gaan aanmelden.
dat hoor je ook wat voor datum ze aanhouden.bij me vorige zwangerschap houden de 4 weken cyclus aan en als de echo afwijkt van 7 dagen houden die datum aan.raar maar ja.
deze doet het dus niet en houdt mijn berekening aan.
heb een korte cyclus.bij me zoontje gingen de datum 14 juli aanhouden volgens hun weer te vroeg bevallen.
terwijl de echo zegt 40 weken.
bij me dochter was ik ook te vroeg bevallen ondanks de datum van de echo.ik had me niet echt zien aankomen die bevalling.was daarna helemaal overdonderd.gek he!!!
gr marjan

He hallo,

Ik ben 29 jaar.
Ik ben uitgerekend op 9 juli 2009.

Ik heb al een dochtertje van 2,5 jaar.

Voor de rest voel ik me nog niet echt zwanger, had ik bij mijn dochter wel. Ik heb wel een drukkend gevoel op mijn buik.
Geen gespannen borsten of zo. Wie herkent dit?

Ik ben morgen 5 weken zwanger.

Groetjes Karin

Hey,

Ik ben nu 6 weken, Afgelopen zondag zijn we erachter gekomen, en heb ook meteen de vk gebeld. Voor ons is het de eerste, en dus erg spannend allemaal, weet ook absoluut niet wat me allemaal te wachten staat, of wat ik allemaal moet doen en regelen. Maarja daar is de vk ook voor toch. Haha.

Ik heb eigenlijk al 2 weken last van vermoeidheid en lichte misselijkheid. Had af en toe het gevoel dat ik ongesteld moest worden.

Nu is de misselijkheid een stuk erger geworden. (hou s'avonds mijn eten niet meer binnen) Ik heb last van krampen in mijn onderbuik, wordt vergeetachtig. (erg vervelend) en nog steeds erg moe en hoofdpijn. Ook heb ik last van gevoelige tepels en gespannen borsten. Dus hele lijst. Haha, hoop dat het een stukje minder wordt na de 3 maanden.

Verder hebben we het mijn schoonouders vandaag verteld. Gingen uit eten, en werd erg lastig om verborgen te houden. Mijn ouders gaan we het dus ook nog deze week vertellen. Wil natuurlijk niet dat ze het van een ander horen. En ik zal het ook erg fijn vinden dat, als het fout zou gaan, we bij hun steun kunnen vinden.

Nou nu lekker slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan