Net zwanger...

Goedemorgen allemaal!
Ik wil me graag ff voorstellen, kom recht uit het zwanger worden forum naar hier, want als alles klopt zit ik in de vijfde week van mn allereerste zwangerschap!
Ik vind het allemaal ontzettend spannend, voel van alles in mn buik en ben erg onzeker.
Ik vond t op te zwanger worden forum zo leuk om met meiden te kletsen die het zelfde meemaken, dat hoop ik hier ook wel te vinden, vooral de bevestiging stelt me iedere keer gerust.

Ik ben benieuwd! Groetjes Tamara ;-)
 
Gefeliciteeerd meid,

in het begin is het altijd even onzekerheid wat opspeelt, maar lekker niet doen en heerlijk gaan genieten.. Ook ik vond het erg gezellig op de zwanger worden forum maar hier heb je ook zeker veel steun aan al die lieve meiden, ik ben ook voor de eerste keer zwanger en kon het ook niet geloven, moet volgende week na de 2e echo ben dan 13 weken. spannend!!
heel veel succes en lekker genieten,

Liefs
 
Hey Tamara!

Van Harte met de zwangerschap!
Ook ik zat in het zwanger worden forum en dat beviel me ook erg goed!
Ik ben vandaag 6 weken ook de 1e zwangerschap, echt zo spannend!! Ik voel nog niet zo veel waar ik ook erg onzeker van word, mja van de andere kant fijn als je geen kwaaltjes hebt.. heel erg dubbel..
Hoe voel jij je verder?
Geniet lekker van de zwangerschap!

Liefs Daisy
 
super meid...van harte gefeliciteerd!!!!!
hier nog iemand uit zwanger worden forum!! super tijd gehad met alles meiden daar en hier zijn ook de meiden weer super voor elkaar....
lekker gaan genieten hoor meid!
liefs xx
 
Thanks voor de lieve reacties, het gaat vast leuk worden de komende periode!

Wat ik me afvroeg hebben jullie vaker gehoord dat meiden die net zwanger zijn heel erg gauw duizelig en supersnelle hartslag (wel rond de 110) hebben?

Ik las wel dat duizelingen vaker voorkomen verder in de zwangerschap.. maar ik kan dit weekend amper de trap opkomen of ik sta helemaal te tollen en moet echt op adem komen. Lijkt dan net of ik een eind ben wezen rennen.
Douchen, die hitte kan ik haast niet verdragen, ik krijg het helemaal benauwd...
Gek he? Iemand hier wel eens meer van gehoord?

;-)
 
Dat is niet gek, dat is heel normaal :)
Als je zwanger bent gaat je bloed veel sneller door je lichaam en gaan je bloedvaatjes allemaal wijder staan enzo. Ik heb regelmatig ineens last van een bloedneus (heb ik normaal nooit). De duizelingen had ik erg veel in het begin van mijn zwangerschap, nu wel wat minder (31w5d) maar heb ook steeds een lage bloeddruk gehad, dus daardoor kan het dan ook komen.
Probeer rustig aan te doen, uiteindelijk is zwangerschap ontzettend veel luisteren naar je lichaam, die weet wel wat het doet :)

Liefs
 
Terug
Bovenaan