Net zwanger...

Hoi Tamamaatje,

ik ben vandaag 6 weken zwanger en ik ben ook zo duizelig elke dag...niet normaal, maar goed dat zal en met je snelle bloedstroom te maken hebben, maar ook met je veranderende hormoonhuishouding!

Rustig aan werkt het beste bij mij en ik neem de tijd overal voor, hoe lastig dat ook is..

gr Yosha
 
Gefeliciteerd meid! Ik ben nu 10 weken en ook erg onzeker,.. Eerste zwangerschap! Maar heb het een beetje aan de kant gezet en probeer nu vooral te genieten! Mocht iets niet goed zijn kan je je dan altijd nog druk maken maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!
Geniet van het zwanger zijn!!
 
Ben zo blij dat jullie hetzelfde ervaren als ik, het neemt echt een stuk onzekerheid weg!

Was vanaf vanmorgen ook zowat de hele dag (op mn werk) vreselijk misselijk, gelukkig geen behoefte om over te geven...

Ik denk maar zo, die hormonen doen goed zn werk als ze me de hele dag misselijk maken, zo probeer ik het maar positief te benaderen. Alleen als ik iets gegeten heb ofzo dan ben ik een half uurtje niet meer misselijk, maar om nou de hele dag van alles te eten hihi, wil nu nog niet dik worden hahahaha!

Groetjes Tamaar
 
Hoi tamamaatje

Wat leuk voor je spanend hoor ik heb 5 dec me eerst echo en dan ben ik 5weken en 3dagen vint het spanend wat zie je eigelijk als ik mag vragen
Gr. Deza
 
Terug
Bovenaan