netjes meelopen/ op plankje staan of gewoon nog in de wagen?

Hoi Hoi Josanne                

Als eerste wil ik je feliciteren!! Onzde zoon was bijna 2,5 toen onze dochter werd geboren. Ik heb heel lang getwijfeld, wat zal ik doen??? We hebben besloten een board te kopen (skateboard zoal onze zoon het noemt) En nog geen sec. spijt. Als we ver moeten of hij is moe, is het ideaal, en wil hij lopen kan het ook. Onze zoon blijft bij ons, wel was het ff wennen... hij stapte zo af als hij wil lopen. Maar dat hebben we uitgelegd dat, dat niet handig is is het helemaal over. Er was maar 1 soort die we konden bevestigen. en heeft goede veering en een dikke band, dus ook niet schadelijk voor je kindje. Je heb erg veel verschil er tussen. SUc6 en hou ons op de hoogte

 
Bedankt!
Heeft er iemand ervaring met de quinny fasion (verlengstuk en bord).
Ik heb het idee dat je dan onwijs onhandig moet lopen.
We weten echt niet wat we moeten doen.
Groetjes Josanne
 
Hallo
Hier een moeder van een kind van 2 jaar en twee maanden en eentje van 2 maanden.
Onze oudste loopt geregeld hele einden mee naar   de wagen en geeft eenhand bij oversteken.
Wanneer ik denk dat ik het niet handig ga vinden als hij zelf loopt neem ik de duo wagen mee. Heb hier heel fijne ervaringen mee. de kleinste achterin en de grote voorin.
Wanner de oudste zelf wil lopen en maar niet luistert moet hij ook in de wagen en anders zet ik de boodchappen voorin.
Wij hebben een duowagen die je heel compact opvouwt en in ieder auto past.
Groeten MArieke
 
Wij hebben sinds kort een kindje erbij. Onze oudste dochter Tessa is nu net een week 2. Ik ben met haar gaan oefenen met zelf los lopen op straat en in winkels al een paar weken voor de bevalling zodat het niet erg nieuw meer zou zijn tegen de tijd dat ons tweede kindje geboren zou zijn. Het was best pittig met haar maar uiteindelijk gaat het heel goed. Ik betrek haar erg bij het doen van de boodschappen en maak duidelijke afspraken met haar over haar gedrag. Het gaat steeds beter. Op onze wandelwagen past nl. ook geen kiddyboard.
Ook hebben we nu een fietskar aangeschaft. We hebben ook een babyschelp erbij gekocht zodat ze allebei in de fietskar kunnen. het voordeel hiervan is dat ik de kar zo kan afkoppelen en hem dan direct als wandelwagen kan gebruiken. Zo kun je er altijd op uit. Weer of geen weer.
Groetjes Ineke.
 
Hoi,

Ik heb een dochtertje van twee weken oud en een zoontje van 21 maanden. Wij hebben een andere oplossing bedacht. Een stoeltje van 39 euro die je op de kinderwagenbak bevestigt. Mijn zoontje zit er goed op, lekker hoog. Een kiddyboard werkt bij ons niet, omdat hij geen goed houvast heeft, en omdat hij veel te graag loopt en zelf alles wil ontdekken, dus fatsoenlijk ergens heenlopen om boodschappen te doen, daar is hij nog te klein voor. Hij vindt echt ALLES interessant, elk blaadje op de grond..het duurt uren voor we de straat uit zijn.

Ben net voor de eerste keer met dat stoeltje op de wagen boodschappen gaan doen, moest heel snel voor sluitingstijd luiers gaan halen, heb snel gelopen en niks gemerkt van het extra gewicht. Heb een Boogaboo. Ben heel tevreden over het stoeltje en ben blij dat ik geen dubbele kinderwagen heb gekocht. Een vriendin van me heeft er eentje van Quinny en die is er wel tevreden over. Die van topmark hebben wij in de winkel uitgeprobeerd en die is loodzwaar...

Succes, ik hoop dat je inmiddels een oplossing hebt.

Jo
 
Hoi, ik lees in het stukje van Josamma  dat zij een stoeltje op de bugaboo bevestigd heeft van 39,00 Euro. Onze oudste is zo ook ca 21 maanden als onze tweede geboren wordt, en wie weet is dit voor ons ook wel de ideale oplossing. Wij hebben ook een Bugaboo en deze rijdt geweldig, ik zou dus graag weten wat voor stoeltje ik hiervoor kan gebruiken, kan iemand of Josamma mij dat wellicht nog vertellen? Ik hoop het! Alvast bedankt!
 
Hoi Josanne,

Ik heb eerder gereageerd op deze topic, maar hier ben ik nog een keertje. Ik schreef toen dat wij een vreselijke tweelingwagen hebben gekocht (inpulsaankoop) die niet te hanteren was voor mij. Inmiddels hebben we het kreng via Marktplaats weer verkocht en hebben we, eveneens via Marktplaats, een Kiwi Explorer Duo gekocht (van Phil & Teds). Werkelijk een geweldige wagen! We hebben er € 300,00 voor betaald en onze Quinny ook voor € 300,00 via Marktplaats weer verkocht, evenals dus die tweelingwagen.

Ik kan je ECHT aanbevelen daar eens naar te gaan kijken. De wagen is voor 2 kindjes (2 babies, 2 peuters of 1 baby + 1 peuter). Hij neemt net zoveel ruimte in als een eenpersoonswagen (sterker nog: onze Quinny was breder en groter!!). De Kiwi heeft een zwenkwiel waarbij de Quinny in het niet valt en hij is superlicht in gewicht. Ik was verkocht toen ik-em zag. Op Marktplaats worden er onder de categorie 'kinderwagens/wandelwagens' een heleboel aangeboden.

Succes met je keuze. Misschien heb je dezelfde mazzel als wij: hetzelfde betalen voor de Kiwi als je vangt voor je  Quinny. Dan heb je dus voor niks een nieuwe wagen die vele, vele mogelijkheden biedt!

Groet,

Anouk
 
Ja, ik heb ook al gekeken naar die kiwi explorer. Goed dat dit bij jullie mooi gegaan is qua geld. Ik hou het in de gaten inderdaad.
Onze oppas hebben via het gastouderburo. De oppas woont verder bij het winkelcentrum vandaan en kan misschien via het buro ook een duo wagen te leen krijgen. Als ze die kan krijgen kunnen wij die ook gebruiken. Dus dat is ook nog een oplossing.
Bedankt voor de tip in ieder geval.

 
Terug
Bovenaan