<p>Hallo,</p><p> </p><p>Mijn zoontje is al 3 weken verkouden. Hij verslikt zich heel vaak in zijn eigen snot en hoest dan heel erg, soms zelfs overgeven. Hij is 8 maanden. Hij slaapt amper nog snachts. Het neuszuigertje vind hij vreselijk. Hij gaat al hard huilen als hij hem ziet. Nu heb ik gisteren monodoses zoutoplossing gehaald. Gisteren toegediend en vannacht sliep hij weer goed! Mijn partner wil me alleen niet helpen ermee.. Omdat ons zoontje zo hard huilt en tegenstribbelt. Ik denk dat het slechte slapen slechter is voor hem dan 5 minuten ongemak. Maar ik voel me ook erg schuldig als hij zo huilt. Mijn partner liep gisteren gewoon weg, kwaad omdat ik doorging met de oplossing terwijl ZL huilde en liet me het andere neusgat alleen doen terwijl het met zijn tweeen veel sneller gaat. Hij stribbelt heel erg tegen. Wat vinden jullie, 5 minuten huilen is toch beter dan heel de nacht door huilen omdat hij geen lucht krijgt? En hoe zou ik dit in mijn eentje kunnen doen zonder dat het lang duurt en hij het flesje steeds wegduwt? Mijn partner wil me niet meet helpen. Toen het meer snot was en ik het peerage gebruikte wilde hij het ook nooit doen. Alsof ik het leuk vind.. </p>