Neusamandelen gaan eruit, eindelijk!!

Dat zal ik doen! Met zn hoevelen zijn jullie?
Wij met 2 kinderen (Myrthe en dr grote (1 jaar oudere) neef) en 5 volwassenen.
We zijn denk ik vooral in de sprookjesbos, carnaval festival en lavaland ben ik bang.
Is wel wat anders dan alle achtbanen af struinen hahahaha

Hallo irene

Toen bij milton zijn amandelen werden verwijderd was er ook een jongetje van 18 mnd die zijn neusamandelen werden verwijderd. Je hoorde hem bijna niet na een half uur zat hij alweer lekker te spelen. Maar ik moet zeggen bij milton zijn allebei de amandelen verwijderd de neus en keel maar die loopt nog best wel te snotteren helaas. Maar bij hem waren ze allemaal vergroot dat hij het benauwd had dat is gelukkig minder.
Maar wat ik wou zeggen is dat waneer ze nog zo klein zijn er minder last van hebben dan als ze groter zijn met de operatie bedoel ik .

groetjes lisette

Hee Lisette,

De last heeft voornamelijk te maken met keelamandelen. Dat verwijderen is heftiger qua pijn dan alleen neusamandelen. Bij neusamandelen mogen ze als ze goed wakker zijn direct naar huis, bij keelamandelen verwijderen mag dat pas als ze goed drinken. Dit weet ik toevallig omdat mijn neefje pas ook geholpen is aan beide amandelen. En de kno arts dat verteld heeft.
Myrthe hoeft alleen neusamandelen. Keelamandelen zien er goed uit en aangezien je die dingen blijkbaar ook gebruik voor afweerstoffen te produceren zijn ze erg tegen die voor 3 jaar te verwijderen. Behalve als de last erger is dan de baat, natuurlijk.
Ik heb er dus volle vertrouwen in!

Liefs Irene

Ja dat is zo van die keelamandelen zijn ze akelig.
Milton dronk gelijk goed gelukkig maar moest absoluut geen ijs. Thuis wel in zijn beker . Er was ook een jongetje iets jonger dan milton die kreeg buisjes in zijn oor en neusamandelen die was gelijk aan het spelen .

groetjes lisette

Terug
Bovenaan