neusspray

Van de huisarts kreeg ik gewoon Otrivin voor volwassenen hij had dit in zijn boeken nagekeken. Toen ik het bij de apotheek ging halen hebben ze het daar nog een keer nagekeken en het mocht gewoon, zout oplossing werkte niet.

 
Ik heb ook Otrivin namens de huisarts, als je het niet elke dag gedurende een lange periode gebruikt kan t geen kwaad en hij zei dat t sowieso voor je baby nooit kwaad kon, alleen voor je eigen neusslijmvlies (als je t chronisch gebruikt)
 
tegen mij is gezegd als je echt zeker wilt zijn dat het niet schadelijk is voor de baby zelf water te koken en een klein snufje zout erbij je hebt eigenlijk hetzelfde resultaat en hier zitten absoluut geen schadeslijke stoffen in, vraag het je huisarts iedereen zegt toch wat anders doe wat je zelf een goed gevoel geeft bij mij heeft dit in ieder geval heet goed gewerkt en er zitten geen maximaal aan ik hoop dat je dr wat aan hebt...
 
Hallo!

Maak je maar geen zorgen, ik ben nu 37 weken zwanger en ben al 4 keer snipverkouden geweest, ik heb als alternatief otrivin voor kinderen halve dosering (xylometalozine 0.5 mg)
gebruikt, werk echt prima en kan geen kwaad voor de baby, je slaapt s`nachts in ieder geval goed.
Succes en hoop voor je dat het gauw over is.
 
Terug
Bovenaan