neutrale babykleding

A

Anoniem

Guest
Ik lees al een aantal weken met jullie mee en na de 20 weken-echo van vorige week, waarbij alles goed leek, durf ik me te mengen in de discussies op dit forum.
Ik ben op zoek naar neutrale babykleding, omdat wij niet (willen) weten of het een meisje of een jongetje wordt. Dit is best moeilijk, omdat alles zo meisjes- of jongetjes-gericht is. Weten jullie nog wat adresjes?

groetjes,

muppet1978

Hoi,

Dit is precies de reden dat wij het wel willen weten want er is maar weinig neutraals te vinden ben ik bang. Als je het hebt gevonden dan zijn er hier waarschijnlijk veel geinterresseerden!

Succes!
gr.Ing

Hoi
Wij willen ook niet weten wat het wordt en ik kan je vertellen dat er heel veel leuke neutrale baby kleertjes te koop zijn, in iedergeval in de kleinste maatjes!
Ga eens bij Prenatal kijken die hebben echt hele leuke kleine kleertjes, heel lief allemaal en wat voor beiden kan!
Veel shopplezier!!

groetjes Mieke 31wk en 3dg

dank je voor de tip. Ik zal daar binnenkort even gaan shoppen!!!!!

Hallo.

Bij mijn eerste wilde wij ook niet weten wat het was, maar tegen de tijd dat ik bij de uitgerekende datum kwam had ik toch de kast aardig volhangen hoor.
Bij V&D hebben ze een hele leuke babyafdeling. Waar we ook veel hebben geshopt is bij de H&M.. Je komt natuurlijk al snel uit bij kaki kleuren, gebroken wit, en geel, maar evengoed erg leuk hoor!!
Het zou zonde zijn als je alleen om deze reden het geslacht zou willen weten toch?
Veel shop-plezier!!
Groetjes Anne-Marie

dank je wel. Na vandaag zit mijn kerstvakantie erop. In de voorjaarsvakantie dus maar even een dagje naar de stad om al die grote winkels die jullie hierboven noemen met een bezoekje te vereren.

Ik weet niet waar je ergens woont maar bij de babydump hebben ze ook hele leuke neutrale kleertjes voor de eerste maandjes. Veel succes met zoeken.

Groetjes bg

Hey!

Wij willen ook niet weten wat het word en hebben ook neutrale kleding gekocht oa bij prenetal, wibra, zeeman, v&d, c&a en h&m! Genoeg keus dus!
Ook heb ik felle kleuren zoals blauw orange en groen gekocht! En bruin en beige kan ook prima, zelf heb ik wel wat dingen met roze of blauw erin gekregen en gekocht maarja tegenwoordig kan alles! Vind niet dat je daar moeilijk over moet doen in deze tijd!
Succes!!

Groetjes ssuss

Terug
Bovenaan