neutrale babykleding

De hema heeft ook leuke kleding en niet duur.
Wij wisten ook niet wat het zou worden en hebben toen veel in de kleuren oranje, wit, groen en rood gekocht.
En bij prenatal hebben ze inderdaad ook leuke dingen.

Voor onze dochter had ik een leuk rood/wit gestreept truitje (Hema, 4 jr geleden) en de zwangere VK vertelde dat zij die ook had gekocht voor haar baby. Verder had ik wat cremekleurige truitjes met afbeeldingen van een beestje en iets met lichtblauwe stippeltjes (volgens mij van Prenatal). Rood, oranje, groen, geel, lichtblauw, kan altijd.

Ik weet niet of je iets tegen internetshoppen hebt, maar op www.kleertjes.com hebben ze heel veel keuze.
Onder andere van ducky beau mini, heb dit zelf bij alle 3 mijn kinderen gekocht omdat het zo'n enorm soepel materiaal is. Vond ik wel zo comfortabel als eertse kleding. Verder ook veel andere leuke merken en een prima service.

Je moet er alleen niet te vaak komen, want het maakt helaas toch wat hebberig, zo leuk allemaal.

inderdaad is er volgens mij genoeg(of mischien wel teveel)neutraals te krijgen hoor. wij willen het geslacht ook niet weten en we moeten uitkijken dat we niet teveel kopen.
ik heb nu al 7 stelletjes in maat 50/56 en de familie komt steeds met meer aan! en het is echt allemaal neutraal.
oa gekocht bij: prenatal, babyplanet en v&d... wij hebben ook veel lime-groen, kan ook voor beide toch..

liefs marjolein

hallo, ik zag hier boven ook al de kleur limoen groen staan maar ook orange kan bij zowel jongens als meisjes.
maar het is idd wel moeilijk als je het niet wil weten.

Terug
Bovenaan