Newsflash van Linnepinnie voor iedereen die het wil lezen...

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden!

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve steunende reacties die ik van jullie gekregen heb.
Dat doet altijd goed.
Ik ben bezig weer uit mijn dippie  te kruipen...
Ik ga gewoon weer verder proberen.
Ik wilde gisteren bloed laten prikken voor de onderzoeken  maar dat mag pas op je 2e of 3e dag van je ongi. En dat is vandaag en morgen en dan is het lab dicht dus deze cyclus gaat het nog even niet lukken.
Aan de ene kant balen...aan de andere kant doe ik even rustig aan deze maand en dat is ook niet verkeerd.
Heb me voorgenomen deze maand niet te temperaturen...wel uitstekend te gaan klussen, maar ook iets minder op het forum te zijn.
Dat is heel moeilijk want ik wil er graag zijn voor jullie, in ieder geval voor  het vaste clubje die er iedere dag even is en reageert.
Toch denk ik dat ik het moet proberen.
Maar vergeet niet dat ik altijd aan jullie denk en voor jullie duim!!
En ik hou jullie stiekem wel in de gaten hoor!
Jullie zijn topmeiden!! En we verdienen het allemaal om zo snel mogelijk zwanger te zijn! Hopelijk is dat snel voor ons weggelegd.
Voor nu een hele hele hele hele dikke knuffel voor jullie!

Liefs Linnepinnie

Hoi,
Ik kijk en reageer nu al weer even mee, en jou naam komt als een van de eerste in me op..je bent er inderdaad vaak met steun en goede raad.
Jammer van de ''verloren''ronde, maar soms is het niet anders..
Inderdaad zo wel even tijd om alles weer te laten bezinken, en op te laden voor een nieuwe ronde..
Het word mooi weer, en dan lijkt alles beter.
Ik wens je het allerbeste, en hoop voor je op een  goede zwangerschap als jullie tijd daar is.
Je hebt er nu eenmaal zelf weinig over te zeggen he...
We horen wel weer van je als je er aan toe bent..
Succes..Liefs R

lieve Linnepinnie

ik leef met je mee!!!!
wat vervelend dat je geen bloed kunt laten prikken,vind het eigenlijk wel dom,
moet je, omdat het weekend is,weer 1 maand wachten....

ik snap heel goed waarom je een beetje naar de achtergrond gaat treden,
het valt ook allemaal niet mee,het vraagt veel energie van je dat ZWANGER WILLEN WORDEN,en jij bent ook al een helle tijd bezig,je gaat alweer naar je 19e ronde!!!
en ik (bij jou vergeleken,NOG MAAR) naar de 12e ronde,en dat vind ik al een heel eind,en ik word er al vrezelijk moedeloos van!!!

maar ik zal aan je denken,en hoop dat je zo af en toe nog eens wat van je laat hooren.
je bent geloof ik erg geliefd op dit forum,omdat je altijd zo met anderen meeleefd!!!!

ik zal je wel missen....maar doe wat het beste voor je zelf is!!!!

laat de moet niet zakken,het komt allemaal goed!!!!!

liefs en xxx tam80

Hoi meis,

Vindt het knap van je dat je al weer uit je dipje bent gekropen!!!
En vindt het enorm balen voor je dat je nu weer een maandje moet wachten met dat onderzoek!!!
Maar je kijkt er fris tegen aan das ook heel belangrijk!!!
En de keuze om wat minder op het forum te zijn snap ik goed!!!
Je hebt ook tijd voor jezelf nodig, en voor je mannetje das ontzettend belangrijk!!
Ik hoop dat je toch nog af en toe er bent en wens je al goeds toe!!!
En hoop dat jullie wens ook uitkomt!!!
Zal aan jullie denken!!!

Liefs Sandy

Lieve Linnepinnie!
Wat knap van je je alweer zo snel beter voelt.
19 rondes is toch niet zomaar wat, en met de gedachten dat je deze ronde ook nog niet kan bloedprikken.
Toch blijf je erg positief en dat is een goed karakter van je en je komt over als een erge sterke meid.
Dat houd je maar mooi op de been.
Denk maar goed om jezelf, dat is erg belangrijk.
Zal voor je duimen dat jou tijd van zwanger worden er snel aan komt.......Je verdient het.
 Groeten van Miena.

Hoi Linnepinnie,
Ik ben door omstandigheden een paar dagen niet op het forum geweest en ik vroeg me
af hoe het met je is.. Niet zo dus. Gelukkig ben je wel weer een beetje uit je dipje
gekropen. Maar het is allemaal niet makkelijk he? Dat snappen we allemaal.
Ik begrijp ook dat je wat afstand neemt. Dat heb ik ook wel eens gedaan.
Ben benieuwd voor je hoe het volgende maand gaat met prikken enz. Dan hoop ik dat
je lekker toch binnenkort kan melden dat je zwanger bent!!!
Ik zal je hier wel missen hoor meid.
Maar geniet van je mannetje en kom lekker tot rust.
Liefs Melanie

Hoi linnepinnie.
Ik wil je heel veel succes wensen meid!
Ik blijf keihard voor je duimen!!!!
Misschien even het forum loslaten en leuke dingen met je ventje gaan doen.
(makkelijk gezegt want iedereen hier is behoorlijk verslaafd)
Ja ...ik ook haha.
Ik wens je het beste meid!!
Veel liefs Mikkie

hoop dat als de zon schijnt het bij jou ook wat
                                          meer gaat schijnen.....!!!!

jij hebt er ook altijd van die leuke plaatjes  
                                                                           bij,maar het is mij nu ook  eindlijk          
                                                                                           gelukt  !!!!!                                    

Terug
Bovenaan