Newsflash van Linnepinnie voor iedereen die het wil lezen...

Hoi!

Ik wil je veel succes wensen voor de volgende ronde en aangezien ik nu geluk heb gehad deze keer, geef ik graag mijn portie geluk voor de volgende maand aan jou door! ******************* (=portie geluk!)

groetjes vis78

allerliefste linniepinnie
ik zal je wel missen, maar als dit even het beste is, dan moet je dat doen.
ik snap heel goed dat je even rust wilt.
en onthoud, ooit komt het allemaal goed.
ook voor jou
een hele dikke kus en een nog stevigere knuffel.
fiepke

Lieve Linnepinnie,

was een paar daagjes weg, ben vertrokken op de dag van je duim, dus was zo benieuwd hoe het met je was.

Balen joh, allemaal. Van de duivels, je duim, het bloed prikken, alles.
Maar je bent een sterke vrouw en ook voor jou zal het zonnetje (hopelijk snel!!!) gaan stralen, daar ben ik van overtuigd!

Meid, geniet van alles, van je man en andere leuke dingen en wie weet....binnenkort......

Ik duim in elk geval gewoon voor je verder!!!

Liefs, Mienetje

Lieve meiden,

Bedankt voor de lieve berichtjes.
Tot nog toe gaat het me redelijk af om me er minder mee bezig te houden.
Ik lees alleen snel belangrijke dingen en daarna ben ik weer weg.
Jullie zijn kanjers en ik denk aan jullie allemaal.
Las dat er vele in de spannende onzekerheid zitten nu, en ik duim en hoop keihard voor jullie.
Meer dan ons best kunnen we allemaal niet doen.
Zet hem op meiden! En tot de volgende keer!

Enne hou het erin die plaatjes want het vrolijkt alles goed op!
Ik zie er steeds meer verschijnen!

Kus Kus Linnepinnie

Tuurlijk houden we die plaatjes erin, hebben we van jou geleerd!!!
Als er hier glitters gestrooid worden blazen we ze ook jou kant op hoor!!!

Veel liefs en we denken en duimen aan/voor je!!!

hoi lieve meid , je hebt groot gelijk hoor ...ik lees nu ook niet meer iedere dag op het forum maareen paar keer per week ,en ik kan het nu beter van me afzetten, ik heb nog wel een berichtje voor je geplaats ik hoop dat je mij nog wel kan helpen hiermee, je bent de expert he!!!
ik hoop zo voor je dat ook jij binnenkort ons super nieuws kan vertellen...
liefs en dikke kus daan

Lieve Linnepinnie

Jeetje joh, lees net je verhalen. Je duim in het verband en dan ook nog weer die verdomde rode duivels..... Balen zeg, ik kan me voorstellen dat je even wat afstand wilt nemen. Negentiende Ronde is ook niet nix. Maar er gaat een dag komen........ zeker weten ... en dan mag je ook roepen dat je zwanger bent. Ik hou me vast aan de meiden die na lang proberen toch komen vertellen dat het gelukt is. Kijk bijvoorbeeld maar naar Vis in ronde 13. Of Naat in ronde 25. Ik heb ook afstand genomen en kom af en toe weer eens kijken. Want nieuwsgierig blijf ik toch en de steun die je hier krijgt is ook geweldig opbeurend. Hopelijk kom je af en toe ook nog s kijken.

Lfs, cee (ronde 12)

Terug
Bovenaan