Nexium toedienen

Wij krijgen ook niets vergoed tenzij het chronish is. We zitten nu op maand 2 zuurremmers, maar omdat we nu een andere variant krijgen zitten we nu dus in maand 1. Gelukkig is deze fles goed voor heel veel keer toedienen (zo'n 300 keer = 150 dagen) ivm de hoeveelheid die Gabriël krijgt. Deze veranderd wel natuurlijk naarmate hij groter en zwaarder wordt, dan gaat de dosis ook omhoog.
Maar ook met de dieetvoeding is dit hetzelfde. Er werd mij verteld dat je zowiezo de eerste maand zelf betaald, hopelijk de volgenden niet...

Ik heb de rekeningen gewoon naar de verzekering gestuurd hoor. Je kunt het altijd proberen vind ik.

Liefs!
 
Ik schrok ook van de prijs, maar als het helpt.... En bij Silke lijkt het goed te helpen. Ze huilt veel minder en dat is voor mij een teken dat ze minder pijn heeft.

Bij mij zeiden ze in de apotheek dat ik een heel zakje moest maken en dan maar de helft moest weggooien. Gezien de prijs heb ik dat slechts twee keer gedaan en daarna ben ik de zakjes gaan splitsen en de helft gaan maken. Heeft ze toch de voorgeschreven hoeveelheid, zonder een heleboel te verspillen!
 
Wat absurd dat ze zei dat je de helft maar moest weggooien. Nuttelose verspilling van zowel medicatie als geld, slaat toch nergens op?

Maar inderdaad, als het werkt, werkt het en daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk :)
 
Ik heb zowel de Zantac als de Losec rekening ingestuurd naar mijn verzekering (zilveren kruis) en ik heb een brief terug gekregen dat ik het geld terug krijg!
De voeding helaas inderdaad nog niet, maar hopelijk over 2-3 weken dan wel :)

Dacht ik vertel het even, dan kunnen jullie ook gaan declareren ;-)
 
Hoi Mariek

Lotte heeft zantac en motilium en drinkt uit het spuitje, bij mijn zoon spoten we het spuitje leeg in de speen van de fles, deze zoog hij dan leeg. Hij was flinke hongerlap, dus begon altijd meteen enthousiast te drinken. Tegen de tijd dat hij doorhad dat het niet zo lekker was had hij het al op... Dus gewoon in het flessespeentje....
 
Terug
Bovenaan