Nichtje uit huis geplaatst!!

Hoi hoi,

Ik zit er helemaal vol van.
Kreeg gister dingen te horen van mn schoonma, waar je akelig van wordt.
De advocaat van mijn zwager heeft hem stukken doorgestuurd, van wat ze heeft losgelaten tot op heden.  
Ze moest iedere dag bij die gast (stiefpa) aan zn je weet wel likken. Deed ze het niet goed, kreeg ze klappen
Hun moeder heeft ze zelfs een xtje betrapt... Hij met zn onderbroek aan, en het meisje onder de dekens. Hij was haar aant troosten zei tie! Ook hebben ze toen ze 3jr was, druppeltjes bloed in dr ondebroekje gevonden, haar moeder en de kraamhulp die er was voor het kindje dat die man en die ma samen hebben.
Hoe kan dat nou bij een kind van 3?!?! Het is dus al heel erg lang aan de gang, en die ma wist er gwn van af! Grrrrr!!
Ze blijft nu iig voor 10wk in dat pleeggezin, en dat kan tot een jaar duren. Ze zit bij hele lieve mensen hebben we gehoord, maar dat horen we tuurlijk liever van haar zelf. Gaan binnenkort met een poppespel beginnen. Ik sliep vannacht pas om 2.00 en heb gisteravond zelfs de crisisdienst gebeld, omdat ik het zelf ff niet meer aankon. Wil zooo graag helpen, die andere kids moeten daar ook weg, maar we kunnen nix doen. Voel me zoooo machteloos, en boos en verdrietig
Vandaag krijgt mn zwager de andere stukken, dus moeten onszelf maar schrap zetten alweer. Ooohhh wat wou ik dat ons neefje hier voor de deur stond zeg!! Die ga ik dan zooo hard knuffelen, dat hij niet weet wat hem overkomt. En dan nog maar niet over het nichtje te spreken, man man!

Liefs mij

Kijk ik ben helemaal niet voor martelen en de doodstraf, maar in zulke gevallen?
Ja hoor! Gewoon aan diezelfde "je weet wel" ophangen in de hoogste boom die er te vinden is!!

Heel veel sterkte meid met die ontzettende machteloosheid!
Ik zit hier al met een hoop adrenaline te typen en ik ken ze niet eens! Kan me voorstellen dat je tegen de muren op kan lopen!

Liefs Saskia

Wat een vreselijke drama's heeft dat meisje meegemaakt. Walgelijk gewoon!! Ik weet uit ervaring ook hoe vreselijk zon uit huis plaatsing is. Wij gaan mee als sterke arm en het is soms gewoon hartverscheurend. Raar dat ze ook het broertje niet hebben meegenomen, maar ja, als alleen het meisje mishandeld is? Ja, ik zeg ook maar wat hoor, hoe zon kinderbescherming werkt, weet ik ook niet precies. Maar zon kerel, walgelijk gewoon!!!

En dat het ook zo lang geduurd heeft, ongelofelijk gewoon!! Ik zou het wel weten als het mijn dochter was geweest......

Dat broertje wordt ook mishandel, verbaal, geestelijk en psychisch (schrijf het verkeerd denk ik)
Het jongetje is bij zn papa zindelijk, maar zodra hij terug moet gaat hij uit frustratie/angst in zn broek poepen en plassen. Dat zegt voor mij al genoeg. En dat hij een xtje aan zn vader heeft gevraagd of hij aub tegen zn ma wou zeggen dat hij dood was, want dan hoefde hij niet terug naar mama. Nou, dan breekt je hart als ouder zijnde. Hij heeft weleens symptonen tegenover mn schoonmoeder gegeven dat hij ook sexueel misbruikt wordt. Dat hebben ze allemaal op papier staan, maar is tot op heden nog nix mee gedaan. Die kids hadden al veel eerder weg moeten zijn... En ze moeten allebei uit de ouderlijke macht ontzegd worden, zowel moeder, als die stiefvader die tevens ook een papa is voor hun dochtertje van 5jr!! Wie weet wat ie daar mee uitspookt.

Ze weten niet wrm het meisje uit huis is geplaatst en dat moet nog ff zo blijven ook. Anders zou het zo een familiedrama kunnen worden met de andere kids erbij.
Gek vind ik ook van die ma, dat ze een aantal naar de HA is geweest met het meisje, en dat ze het over eventueel sexueel misbruik had bij haar oudste dochter. Als je gevoel dat al zegt, en je hebt hem een x betrapt, en hij is regelmatig snachts uit bed, dan zorg je toch dat je zsm wegkomt daaro?!?! Of zie ik het nou zo verkeerd??
Al moet ik in een auto slapen, mijn kids staan altijd op de 1e plaats.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan