Nichtje

Donderdag belde mijn broer me om te vertellen dat alles goed gaat met de baby.
We krijgen een nichtje, ze groeit goed, gewicht is nu rond de 1 kilo.
Rond 14 februari is ze uitgerekend. Ik heb zelf maar zitten rekenen, want als ik hun moet geloven dan is het de eerste week van januari. En ik kom tussen 10 en 15 februari uit.
Maar dat doet er allemaal niet toe, het goede nieuws is dat alles goed gaat met de kleine meid.
Wou het eventjes kwijt.

Gefeliciteerd?? Ik kan niet helemaal uit je berichtje opmaken of je er blij mee bent zeker gezien je vorige berichtjes met dit onderwerp.

En idd wat je zelf al schrijft, als het met de kleine allemaal maar goed is. Dat is en blijft het belangrijkste!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Ik ben blij voor ze.
Het weekend zijn we bij mijn ouders geweest
en mijn broer heb ik gebeld of het goed was of we
een bakkie kwamen doen.
We hebben gelijk een pakje voor een meisje gekocht en de babykamer bekeken.
Ik heb nog steeds de gevoelens in me van waarom hun nu al zo snel, en wij niet, maar dat zet ik helemaal van me af als ik hun spreek of zie.
Daarna heb ik wel een rot gevoel.
Maar ik denk ook maar zo de kleine meid heeft toch ook mijn bloed.
En de duivels zitten weer te broeden bij me, morgen is het weer zover. Onderin me rug, maar ja dat weet ik nu wel.

Liefs pxdt44

Heyhey,

Fijn dat je je er toch bij neer kunt leggen en blij kunt zijn voor hen. En ja, familie of niet, het blijft kut als anderen zwanger zijn en wij nòg niet!

Balen van die duivels, zeg. Dat maakt het er allemaal niet echt fijner op...

Sterkte komende week met de duivels!

Liefs Daisy

Goed dat je het een plekje kunt geven. Wat knap dat je het op het moment met hun van je af kunt zeggen! Vervelend is het wel dat je dan daarna een rotegevoel hebt.

Sterkte!

Dank je wel allemaal.
Vorige maand heb ik een hele vreemde cyclus gehad, sommige van jullie weten dit.
18 Augustus ong, 3 september ei. dit klopt precies, heb mijn ei toen ook gevoeld. 5 September licht rosige afscheiding en eind van de dag lichte ong. 6 september de volle laag. Als ik de 5 september aanhoud dan zou ik op de 21e mijn ei weer hebben gehad, en dit klopte ook weer, ik heb hem gevoeld. Nu moest ik 3 oktober ong. worden en ik ben het nog niet, af en toe zeurt het wat, maar dat is even.
In die 11 jaar en 5 maanden is me dit nog nooit overkomen. Ik heb dus vorige maand 2 keer mijn ei gehad.
Ik heb gisteren op Facebook gereageerd op een fotootje van mijn schoonzus ze had de foto van de echo er op gezet. Dus ik had er bij gezet: hé daar is mijn kleine nichtje weer. Ze reageerde gelijk en zette erbij, hallo suikertante.
Dat deed me echt wat, want ik heb het al eerder gezegd maar het is toch ook een stukje van mijn. Het is het kind van mijn broer en we hebben hetzelfde bloed. Dus ik ben toch een heeeeeel klein beetje zwanger, ook al had ik het ook graag zelf eens willen meemaken. Ik heb vorig weekend mijn hand op de buik van mijn schoonzus gelegd, en moest een paar keer slikken, en mijn tranen in bedwang houden.

Terug
Bovenaan