Nichtje

Wat bijzonder 2 x een ei. :)

Wat goed dat je dan je hand op haar buik legt en zo positief op haar facebook reageerd! Echt heel knap!

Balen dat het er is. Ga maar lekker warm je bedje in of een kruikje opzoeken en veel chocolade eten... ;)

liefs,

Lieve pxdt44,

Mijn reactie is wat laat maar ik wilde je echt even zeggen hoe ontzettend stoer, lief, dapper en geweldig ik het vind dat je zo naar je broer reageert. Ondanks dat het jou z'n vreselijk pijn doet.

Ik mocht dit jaar moeder worden terwijl mijn zus al jaren bezig is, zij heeft er voor gekzen mij uit haar leven te bannen en heeft haar nichtje 3 weken na haar geboorte heel even gezien om vervolgens ons weer te negeren.

Dit zal voor haar makkelijker zijn, maar mijn ouders gaan hier langzaam aan kapot. Om maar te zwijgen over mezelf want ik heb echt ALLES geprobeerd om hier een oplossing voor te vinden.

Dus nogmaals, wat onwijs goed dat je je zo kunt opstellen en het van een ander sperspectief ( het is ook een beetje jou kindje) kunt bekijken. Want dit zal ongetwijfeld heel erg moeilijk zijn.

Groetjes,
Amber

Terug
Bovenaan