nick name??

Ik moest zoveel jaar geleden een passende naam voor mijn site hebben en omdat mijn voornaam evelien is kwam ik op evelution, vond te wel orgineel. Ik heb die site inmiddels al veranderd...

ha geinig , maarre de mijne is dus helemaal niet spannend mijn naam en geboortejaar...

Hoi,

Toen ik mij aanmeldde was mijn eigenlijke naam al in gebruik dus toen heb ik er maar Maikje van gemaakt want die kon nog wel!

Groetjes,
Maike

Ik heb twaalf jaar geleden een hotmail account aan gemaakt. Mijn bijnaam is altijd kaatje geweest. Toen ik die account aan maakte, waren er al 39 andere kaatje's. Zo werd ik dus kaatje40. Die naam gebruik ik heel veel om in te loggen ergens, want ik ben zo slecht om al die inlognamen te onthouden.

Groetjes, Karin

hoi hoi,

ik gebruik mazja al zolang, ooit op de lager school zei iemand dat alsmaar, een andere nickname die ik heb is schaapie maar die vond ik hier niet zo leuk dus heb ik mazja maar gedaan..

groetjes mascha

hoi

tja, ietje is een bijnaam die mijn ma altijd riep als ik iets had uitgevreten of als ze boos was op me en 25 staat voor de leeftijd dat ik zwanger ben geraakt van Bram

Terug
Bovenaan