nicktess volgens mij zijn we alleen

Hé Wendy, volgens mij ben ik wel eens bij jullie in de zaak geweest en mijn vader komt er wel vaker als hij een kado nodig heeft!

oja, wat leuk zeg. kom je bij ons uit de buurt? Groetjes Wendy

Ik woon nu in Wijlre, maar mijn ouders wonen ook in Landgraaf/Schaesberg en mijn vader werkte op de gemeente. Dus altijd ff snel in pauze naar jullie zaak! Maar nu nog steeds hoor! Hij gaat ook nog altijd vis halen op de markt in Waubach!

Wat leuk om te horen!! Wij staan inderdaad bekend om de leuke verpakkingen die we maken. Zelf ga ik ook altijd in Waubach naar de markt, is echt gezellig. Misschien kom je ook eens binnenwippen als je in de buurt bent?. Groetjes Wendy

Ja, ik kom absoluut eens langs! Een van mijn beste vriendinnen woont ook op de veeweg met een dreumes van juli 2006. Dus kom wel eens "langs" jullie!
Ken je trouwens natuurlijk ook Cyrille en Etiënne bij jullie in de straat he?

Sorry, die namen zeggen me even niks. Weet je niet waar ze ongeveer wonen bij ons vandaan? Ik ben heel slecht met namen, herken meestal aan auto of kind of wat ze kopen ofzoiets Van zien zal ik waarschijnlijk wel weten wie ze zijn als ze van hier komen. Mijn man komt trouwens ook uit Schaesberg, Uit de Briandstraat. Toevallig he?   Heeft je vriendin het huis net gekocht? en komt ze uit Kerkrade? Groetjes Wendy

Nee, die wonen al een jaar of 3 daar. Is niet van hier het forum. Die 2 jongens wonen wel aan jullie kant iets meer richting kerk, bijna tegenover fietsenzaak. Spelen ook allebei in de harmonie, Ceacilia. Maar je hoeft ze niet te kennen hoor... je mist niks! haha!

Denk wel dat ik weet wie je bedoeld. In dat pand heeft eerst een bakkerij gezeten, en ze hebben ook katten als het goed is. Die leggen daar altijd voor de raam. Als ik de 2 oudste naar school breng, kom ik daar altijd langs. Volgens mij hebben ze de kindjes ook wel vlug achter elkaar gekregen. Er lag daar ook een leuk kledingzaakje, maar dat was maar van korte duur, hebben er nog geen jaar gezeten. helaas. Verder is hier eigenlijk niks leuks in de buurt. Of je moet een hele dikke beurs hebben, en met 3 kids heb je die niet. Groetjes Wendy  

Terug
Bovenaan