nicky ziek ,bezoek aan de ha

A

Anoniem

Guest
sorry ,maar dit moet ik ff van me afschrijven...nicky is sinds dinsdag aan de diaree en aan het overgeven.Natuurlijk heel zielig.Ik vanmorgen me werk gebeld dat ik niet kom ,omdat nicky de hele nacht aan het spugen is geweest,zegt me leidinggevende ;hier moet je geen gewoonte van maken (alsof dit opzettelijk en vaak voor komt)om   11.30 moest ik met nicky bij de ha zijn,niet mijn eigen maar een ass.kijkt naar nicky en zegt tegen mij..waar maak je je eigelijk druk om..jemig dat zeg je toch niet..enig begrip mag ook wel..Omdat het overgeven   en suffig heid nog aanhoudt ,bel ik de hap..zit diezelfde huisarts er ook.Gelukkig werden wij   wel door een ander geholpen..ppfff.als nicky morgen nog geen plasluiers heeft mogen we weer terug komen.ze gooien dingen zovaak op een virus.   groetjes,karin

Hoi Karin,

Wat een rare reactie van je leidinggevende?
Die heeft vast geen kinderen!

Vervelend dat Nicky nu 3 dagen ziek is.
Houdt ze nog wel iets binnen of helemaal niets?
Waar je op moet letten is of ze nog plast, huilt met tranen en normaal op je reageert.
Als dit niet meer het geval is, neem dan meteen contact op met de HAPA.
En als je een domme reactie krijgt zeg je gewoon: IK vertrouw het niet en WIL dat er naar mijn  kind gekeken wordt!
En als ze je proberen af te schepen gewoon zeggen dat je vriendin doktersassistente is en dringend aanraadt dat Nicky gezien wordt. Je mag mij ook altijd bellen, al is het midden in de nacht, je hebt (als het goed is) mijn nummer.

Je bent zelf ook verzorgende, heb je dat gemeld?

Ik wens jullie heel veel succes en beterschap toe, ik start morgenochtend meteen de computer op hoe de nacht is verlopen.

Liefs Monica

hey monica,

ja dit is gewoon niet leuk.nicky heeft nog geen plasluier.dat heb ik wel gemeld.Als ze morgen nog geen plasluier heeft dan moet ze cker terug komen.Morgen moet ik werken ,maar is marchel lekker bij haar.liefs,karin

hoi Karin,

Toch nog even kort een reactie: sinds wanneer heeft ze geen plasluier meer?
Als dit sinds vanmiddag is, maak haar dan voor je gaat slapen even "wakker" en probeer haar dan wat te laten drinken en controleer de luier even.

Mocht ze dan nog niet hebben geplast en niet willen drinken/erg suf zijn, neem dan toch nog even contact op met de HAPA.

En nogmaals: je mag me altijd bellen.

Liefs Monica

Hoi Karin,

Wat een vervelende reacties krijg je naar je hoofd gesmeten zeg.... En als ik het zo lees, is het zeer logisch dat jij je druk maakt! Hoop dat het morgen weer beter gaat met Nicky

Probeer je niet druk te maken over je werk en die stomme ass. Je zou toch onderhand een klacht indienen zeg!!!!!
Succes met je kleine meid en hopenlijk krijgen jullie toch een fijn weekend!

Groetjes Kim

Wat een vreemde reactie. Vaak is het ook gewoon een virus. Maar een klein kind droogt snel uit. Dan is het toch nodig dat een arts even kijkt of dit het geval is. En even goed uitlegt waar je op moet letten.
Ik hoop dat ze snel weer beter is!!

hoi meiden..ja je weet soms niet meer wat je moet denken.Nicky is nog steeds niet zo als ze moet zijn.een aantal van jullie hebben gezien hoe levendig ze is..nu is ze gewoon sloom en slaapt veel.eten en drinken doet ze ook niet veel.ik hoop dat het snel weer beter gaatt,want dit zint me helemaal niet.liefs,karin

Hoi Ka,
Jemig wat een belachelijke reactie van je werkgever!!!
Duidelijk dat hij/zij zich niet interesseert in jouw situatie, het lijkt te klinken als ´joh jammer voor je kind, als jij je werk maar serieus neemt. ´

Verders moet je je echt niet laten weg sturen bij je arts hoor, want overgeven en diarree...duid op een grote kans van uitdrogen.Je moet echt goed opletten dat ze voldoende vocht binnen krijgt en inderdaad ook weer uitplast...Die kleintjes zijn zo uitgedroogt, en echt, zij kunnen hieraan overlijden, zonder dat je door hebt hoe erg uitgedroogt ze is...

Zijn nu een paar dagen verder, hoe gaat het met Nicky?

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan