nicky ziek ,bezoek aan de ha

Hoi Ka,
Jemig wat een belachelijke reactie van je werkgever!!!
Duidelijk dat hij/zij zich niet interesseert in jouw situatie, het lijkt te klinken als ´joh jammer voor je kind, als jij je werk maar serieus neemt. ´

Verders moet je je echt niet laten weg sturen bij je arts hoor, want overgeven en diarree...duid op een grote kans van uitdrogen.Je moet echt goed opletten dat ze voldoende vocht binnen krijgt en inderdaad ook weer uitplast...Die kleintjes zijn zo uitgedroogt, en echt, zij kunnen hieraan overlijden, zonder dat je door hebt hoe erg uitgedroogt ze is...

Zijn nu een paar dagen verder, hoe gaat het met Nicky?

Groetjes Roos.

hoi Karin,
wat een ongevoelige reacties!
weet je dat je zelfs recht hebt op calamiteiten verlof als je kind ziek is? ze mogen wel vakantiedagen aftrekken, maar mogen dit niet weigeren.
en de ass van de ha,.... ik ben het roerend eens met de rest
(we hebben zelf een zaak en personeel dus vandaar)
beterschap voor je kleine man, suzan

Hoe gaat het nu inmiddels? Ik zou bij droge luiers en een slaperig kind meteen aan de bel trekken. Ik heb het meegemaakt met Zarah, en die lag niet veel later in het ziekenhuis omdat ze bezig was met uitdrogen! Jammer dat je leidinggevende zo reageerde. Alsof je je ziek meldt omdat je geen zin hebt om te werken ofzo...

heyhey

jeetje, wat een gedoe dat ze nog steeds ziek is.
arm kind.
ik vind het geen stijl, dat de arts zo handelde.
natuurlijk maak jij je druk!!!
nathalia is zoals je weet ook een tijdje geleden heel erg ziek geweest.
mij is toen verteld dat een dreumes binnen een halve dag kan uit drogen.
ik vind dit echt niet kloppen hoor! je neemt toch t zekere voor t onzekere???
die arts is er toch voor om haar even na te kijken, daar krijgt hij voor betaald!
kan hier echt niet met mn pet bij hoor.

hoe gaat t inmiddels met nicky?
heb je trouwens wel ORS gebruikt?
dat is tegen het uitdrogen en voor de diaree.
zo niet,haal het dan in huis, voor een evt volgende keer.
(gewoon bij de drogist)

nou meid, heel veel sterkte!

liefs, do

p.s. die baas moet je ook maar gewoon laten lullen hoor.
is ook geen stijl!

Hoi,

Hoe gaat het nu?? heeft je kindje  al weer plasluiers, is de diaree en het spugen gestopt??
Wat een stomme reactie van je baas/leidinggevende, die zal idd geen kinderen hebben.
Maar ook die ass, dat zo iemand het lef heeft om te zeggen waar maak je je druk om, heel normaal juist als ik je verhaal lees, gewoon je poot stijf houden als jij denkt dat je kindje hulp nodig heeft en desnoods gewoon naar de 1e hulp!

Veel succes,, Liefs MJ

gelukkig gaat het weer een stuk beter met nicky.langzaam begint ze weer een hele fles leeg te drinken.ppfff.en ze krijgt ook weer wat praatjes,gelukkig maar.meiden bedankt voor jullie reacties.monica volgende keer bel ik je ff op als me dit weer zou overkomen.Enne over me leidinggevende..die heeft 2 kinderen,die al wat groter zijn .Dus je zou wel degelijk denken dat ze je zou begrijpen.liefs,karin en nicky

Terug
Bovenaan