nicole1 en juffy ?

Ha mammie,

Nee, de rode duivels zijn er nog steeds niet!
Raar idee, hoor! Heb dit nog nooit eerder zo gehad. Er is totaal niks te zien, af en toe witte afscheiding.
Nu komt er een beetje hoop boven drijven, aan de andere kant baal ik echt want ik mag weer starten met de behandeling en had dus al twee dagen weer de pil kunnen slikken. Nu word de behandeling ook stukjes opgeschoven.
Mijn moeder zet de spuiten (over drie weken)  en is wanneer ik hieraan zou moeten beginnen met vakantie. Zou mijn lichaam hier alvast rekening mee houden en daarom nog tot dinsdag wachten. Wanneer ik dan verder tel is mijn moeder weer thuis om spuiten te zetten.
Wat ga je toch raar denken, he!

Succes met de verhuizing!
Liefs,
Juffy (Nicole)

Hoi Juffy,

Wat spannend voor je, ik kan me indenken als je normaal heel regelmatig bent dat je nu idd hoop begint te krijgen. En ik hoop het ook echt voor je dat ze gewoon 9 maanden wegblijven, die rode duivels.
Maar mocht het zo zijn dat ze toch komen en je moet spuiten als je moeder op vakantie is, weet je al of je het dan toch zelf gaat proberen of dat je vriend/ man dat dan voor je doet. Ik moet zeggen mijn man heeft ze mij 1 keer gezet, de rest deed ik het gewoon zelf, maar hij wou het gewoon een keer proberen. Dit was geen succes, hij was echt veel te voorzichtig en durfde niet goed door te steken, niet prettig dus. Maar misschien kwam dat ook omdat hij zelf schrik heeft voor spuiten.
Maar ik las pas ergens dat ze nu gewoon van die "pennen" hebben waarmee je moet spuiten, heb jij die ook? ik moest nog echt die ampullen optrekken en gewoon met echte spuitjes spuiten. En toen kon het ook nog niet bij elkaar gedaan worden dus moest steeds 2 spuiten na elkaar zetten. Volgens mij is hier toch al best veel in verandert en maar goed ook. Het is zo al allemaal erg genoeg.

Nou heel veel succes de komende dagen, ik blijf voor je duimen, wie weet waar het goed voor is.
Groetjes en een dikke knuffel van Nicole.

Terug
Bovenaan