niek73

hahahahahahaha

he buurt genoot.. ik woon ook in wijchen........ ik in zuid..
waar woon je? ga je nog iets van gym doen??
heb je vorige keer ook gym gedaan? ken je dan toevallig wilma boessenkool?
zoja!!!!!!!! das mijn nicht en aub niets zeggen dat wij een dochter krijgen....
SSSSSSSSTTTTT  
ik  ben heel benieuwd.. haha    
laat wat van je horen..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke.

Toevallig he, 2 uit Wijchen. Ik woon op de Aalsburg, dus niet in Zuid.
Ik ga geen zwangerschapsgym doen. Vorige keer heb ik cesartherapie geprobeerd, maar na 3x lag ik in het ziekenhuis met weeen, dus kon ik de cursus niet afmaken. Ik ga er vanuit dat deze zwangerschap weer moeizaam zal verlopen. Wordt over 2 weken opgenomen om een cerclage te laten plaatsen om een te zwakke baarmoedermond te ondersteunen. Wil jij wel weer een cursus gaan doen??
Ben je de vorige keer bevallen in het CWZ of in het Radboud??? Ik loop in het CWZ bij de gynaecoloog.
Groetjes Nienke

hoi hoi nienke,

bah operatie.. zie je er tegen op?

ik loop in het radboud.. haha we hadden vorige keer beide ziekenhuizen bezocht om eens rond te kijken.. toen dacht ik nog ik ga lekker thuis bevallen.. NOT
toen hoorde ik dat ze in het radboud niet moeilijk doen over pijnbestrijding.. haha de mijne dacht ik toen...
welnu met 42weken spoedkeizersnee.. dus geen pijn.. erna wel.. haha
ik woon trouwens op de kronenland.. vlak bij het bos..
soms denk ik dat ik wel eens iets wil doen.. maar de gewone gym heb ik al gedaan en daar heb ik alleen een goede vriendin aan overgehouden haha verder weinig..
de kans is nu ook groot dat ik een ks ga krijgen.. (hoop ik) dus puf les.. nee.. hihi
misschien zwemmen maar das in nijmegen.. en 'savonds ben ik blij als ik als een dooie op de bank kan liggen..
wel wil ik weer gaan babyzwemmen met willem (mijn zoontje 18m) hier in wijchen.
maar dan moet het eerst beter weer worden.. nu te koud.. brrrr en dan het aankleden en uitkleden van willem bah.. teveel lagen.. haha
wat doe jij eigenlijk voor een werk? werk je?? ik ben nu nog ziek maar als ik "normaal" ben en niet meer zwanger ben ik stewardess bij de KLM

misschien thee drinken?? haha spreken we gewoon af in het dorp met de dikke buiken..
laat gauw keer iets horen..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik zie wel een beetje tegen de operatie op, mn tegen de eventuele gevolgen ervan. De vorige keer heb ik flinke weeen nadien gekregen, maar toen was ik ook al 28 weken zwanger. Ik hoop dat het nu zonder weeen kan.
Ik werk als huisarts in Wijchen, heb geen eigen praktijk, maar val vooral in.
Ben nu nog erg misselijk en 's avonds lig ik ook aardig uitgeteld op de bank. Erg gezellig voor manlief.
Ik heb trouwens met mijn dochtertje Famke (12-10-06) aan babyzwemmen gedaan, maar ivm de misselijkheid ben ik er mee gestopt.
Lijkt me leuk om een keer te theeleuten, maar moet nog wel een paar weken verstek laten gaan in verband met de misselijkheid.
Liefs Nienke

bah misselijkheid....... ken het HEEL goed.. te goed!
ik heb via de huisarts emersefane gekregen.. maar je kent het vast wel..bij mij hielp het dat ik niet meer hele tijd liep te spugen.. en weer wat kon doen naast het vele spugen en kokhalsen.. ik ben dus al vanaf week 8ziek thuis.. en hoera ruim 6kilo afgevallen.. kan het goed hebben..bij zoonlief heb ik ook hele tijd thuis gezeten..maar bij ons ging je met week 26 met zwangerschaps verlof.. oke wel 1/3de uit je eigen zak...
ach toen werkte ik nog 100%.. nu gaan we op de grond werken..

werk je in wijchen zelf? ik zit bij ubachs...super artsen! voorheen bij jacobs..
mijn zoontje is van NIET LACHEN 13.10.2006.. vrijdag de 13de..
ik wil als het weer beter word weer gaan zwemmen.. nu teveel gedoe met aankleden en jassen en die hitte daar... welke dag ging je? ik meestal dins..

als je zin hebt om keer te gaan thee drinken laat maar weten..
gezellig..

nou tot schrijfs..

liefs Annemieke

oei weeen.. was je niet bang?   mag je gelijk naar huis na de ingreep??
wat ga je met de kleine meid doen? zit ze op een kdv hier? willem op de eerste stap in het dorp..
hoe ver was je vorige keer toen je beviel? en ben je thuis bevallen nee he.. welk ziekenhuis? ik radboud misschien lagen we er wel tegelijk haha
loop je nu ook in het ziekenhuis??

ben benieuwd. haha

Hoi Annemieke.

Ik ben een dag voor jou in het CWZ bevallen, ga deze keer ook weer daar naar toe. Is mij wel goed bevallen daar op de kraamsuites. Man en kind blijven lekker bij je, en dan tot 48 uur na de bevalling als je lang moet blijven.
Wel balen dat je misschien opnieuw een keizersnee moet, ben je zo lang uit de roulatie.
Babyzwemmen deed ik altijd op maandag, dus daar kunnen we elkaar niet van kennen.

Met de misselijkheid gaat het langzaam iets beter, overdag gaat het goed, 's avonds spugen (sla al soms een dagje over). Al wel 6 kilo kwijt, terwijl ik het eigenlijk niet kon missen, Maar ja binnen enkele weken is het er wel weer bij.
Is bij jou de misselijkheid al over???
Heb zelf geen medicatie aangedurfd. Zal wel veilig zijn hoor, maar ben nogal terughoudend. Bij mij zijn de problemen rondom de zwangerschap gekomen doordat mijn moeder vroeger medicatie heeft gekregen tijdens de zwangerschap (DES), dus dan wordt je denk ik toch al iets voorzichtiger.
Tot schrijfs

Liefs Nienke

cwz... is idd mooi ziekenhuis..
qua mooiheid en het nietzo lange lopen had ik er graag voor getekend! maar ik hoorde dat ze nog al moeilijk doen over ruggenprik tijdens bevalling.. welnu ik had geen idee wat me te wachten  stond.. (zoals zo vele hier haha) dus dacht ik laat ik het onzekere maar voor het zekere nemen.. dat heeft gelukkig goed uitgepakt..  willem kreeg na  de bevalling 4uur erna petachie (geen idee hoe je het schrijft) toen kon ie  niet meer warm blijven toen een epeleptische(geen idee hoe je het schrijft) aanval ze hebben toen zijn hoofd  geechoed  (geen idee hoe je het schrijft) ben leesblind!!!!  ze dachten toen dat ie subdorale bloeding had.. welnu om een lang verhaal kort te maken.. wij hebben 8dagen op een 1 pers kamer gelegen stefan met  opklapbed erbij..na 8dagen mochten wij naar huis maar willem heeft nog dikke week daar extra gelegen.. leuke kraamtijd JOH!
aanrader..
maandag mogen we weer naar de neoroloog voor controle..  
zo genoeg over mijn ellende.. haha ach willem is er super goed uitgekomen! hij heeft zover we nu kunnen zien nergens last van!!
pfff
des ja ken ik.. mijn mams heeft 6miskramen gehad en mij hebben ze ook op des gecontroleerd maar gelukkig bleek ik niets  te hebben.. Jij wel??
wanneer moet je voor die ingreep??
mag je gelijk naar huis  erna?
doet zoiets pijn??
ik was trouwens ook 6kilo afgevallen maar ik KAN het hebben.. haha
gelukkig lig in nu weer met de gewone griep in bed.. en eet weer bijna niets..SUPER..

tot mails..

liefs Annemieke    

Terug
Bovenaan