niek73

Hoi Annemieke,

Wel even schrikken denk ik zo net na een bevalling als het met Willem niet goed gaat. Goed om te horen dat hij er waarschijnlijk niets aan over heeft gehouden.
Even over mijn komende opname: het wordt een ingreep, hopelijk met een ruggeprik. Het is de bedoeling dat ik daarna nog wel 1 a 2 dagen in het ziekenhuis moet blijven. Als alles goed gaat natuurlijk, maar laten we daar even vanuit gaan. Wat ik daarna allemaal wel en niet mag weet ik eigenlijk niet. De vorige keer kreeg ik weeen en was daardoor direct uit de roulatie. Ik hoop eigenlijk dat ik nu nog wel wat mag werken, al is het bijvoorbeeld maar 50%.
De misselijkheid stabiliseert wat, gisteren (hoera hoera) niet gespuugd.

Groetjes Nienke

BAH 2 dagen ziekenhuis.. vreselijk he.. die bedden en die kussens..
als ik dus die ks krijg lig ik er 5dagen als alles goed gaat.. daar zie ik nou echt tegen op..
ach het is voor een goed doel.. zullen we maar zeggen.. haha
wat ga je met de kleine meid doen? heb je fam in de buurt of blijft je man thuis? of is ie al huisvader haha? mijn mannetje heeft toen ik zo ziek was en mijn mams op vakantie eerste week thuis gezeten en de 2de week halve dagen gewerkt..
gelukkig gaat het spugen beter bij mij na week 13 alleen nu na de griep spug ik weer ong 3 keer per dag.. maar das oke.. erg he! 3 keer is oke..
heb jij ook zo'n moeite met poepbroeken?? vreselijk.... altijd bingo!
ben jij nu ziek thuis? of heb je ff geen werk?   zou je geen vaste plaats willen?
hoe is het met je buik?? groeit ie goed?? de mijne wel.. ben echt alweer giga..
waar hoop je op meisje jongen??

wanneer moet je naar het ziekenhuis?snel? mocht ik je niet meer spreken wens ik je nu alvast super veel sterkte!!! en succes..
misschien vind je het leuk.. mijn hyves is annemieke56058 ??
misschien ken je mij? haha

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Mijn buikk groeit eigenlijk nog nauwelijks, ik denk niet dat iemand al kan zien dat ik zwanger ben. Ik pas ook al mijn kleren nog, dat is op zich wel makkelijk, want mijn positiekleding is met name voor de zomer   (dat wat ik nog van de vorige keer over heb).
Ik heb geen voorkeur voor geslacht, een meisje zou makkelijk zijn met de kleertjes, bij een jongentje heb ik weer reden om te shoppen. Nee, zolang alles goed blijft gaan blijf ik tevreden.
Groetjes Nienke

shoppen.. ja dat ken ik.. opdit moment koop ik VEEL roze.. haha

ik wil(de) altijd super graag 3 tot 4 kids maar met al deze ellende ziek zijn en onzekerheden denk ik dat we het bij 2 houden en dan is het wel errug leuk dat ik van elk 1 heb.. jongen was ook meer dan welkom geweest.. maar ja.. dan had ik waarschijnlijk toch voor nummer 3 gegaan.. ondanks alles...
maar goed dit speelt nu niet..
ik heb ook bijna alleen nog zomer positie spullen maar gelukkig wel een enkele zwarte broek.. ik teken heel erg snel! heb nu al een mega buik.. haha
oke nu had ik al een buikje maar nu is ie extra... hihihiihii

wanneer moet je naar het ziekenhuis of ben je ondertussen al geweest?? zoja hoe is het gegaan?
gaat je kleine meid ook naar het kdv?? geloof dat ik dit al keer had gevraagd.. als je niet wil antwoorden sorry..
zo ik ga nu lekker badderen.. willem ligt in bed..

spreek je weer..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik moet komende maandag naar het ziekenhuis, wordt wel spannend nu.

Gelukkig kan Famke die week wat extra naar het kdv (ze zit op 't
laantje) en mijn man is lekker de hele week thuis om mij te
vertroetelen. Moet ook wel, want volgens mij mag is die eerste week
helemaal niks en daarna moet ik ook rustig aan doen. Halve dagen
werken, niet tillen etc. Zal lastig worden met een kind van 1,5 wat
naar bed moet enzo.

De misselijkheid lijkt bij mij over te gaan, na een slechte week vorige
week heb ik nu al 4 dagen niet gespuugd, dus dat geeft hoop. Het lijkt
mij wel zo fijn dat als ik in het ziekenhuis lig ik niet hoef over te
geven, maar ja je hebt het niet voor het zeggen.

Ik zal me binnenkort ook eens bij hyves aanmelden, heb geen idee hoe dat moet, maar ik zal het proberen

liefs Nienke

och nu wordt het spannend..
maar meis het komt allemaal goed.. probeer van je euh...  relax dagjes  te genieten..
zo probeerde wij het 2006 allemaal maar te zien.. we hadden gewoon toen verkeerde vakantie geboekt in een vreslijk hotel.. haha
heb je veel leesvoer? je mag wel wat van mij lenen.. leg ik het gewoon klaar op kdv kan je man het meenemen..
spugen is bij mij ook echt heel stuk minder.. alleen als ik me haast gaat het mis..
hyves is echt leuk! ik kom er echt ontzettend veel vrienden van vroeger tegen!
kom jij trouwens uit wijchen??? ik woon er af en aan al vanaf ong 6jr
ik ben 37jr en heb hier in wijchen middelbare school gedaan.. ben erna naar arnhem gegaan voor luzac (ken je dat??) daarna gestudeerd aan de toen nog  kun spaans..

ff wat anders.. schaam me dood..
ik heb willem pas 3keer weg gebracht naar kdv.. vanochtend mocht ik dus weer..
heb ik hem zijn jas uitgetrokken en hem op de grond gezet, jas netjes weg gehangen.. weg KIND...   schaam schaam.. bleek ie naar de speel straat te zijn gelopen.. hihi..
gelukkig wisten andere ouders mij die tip te geven.. schaam schaam..
welke groep zit je dochter? willem groep 4.. hij vind het echt helemaal het einde..

ik weet we kennen elkaar niet maar echt als je bv boeken wilt lenen geen pobleem!
en ik ben vrij normaal... haha
mocht je niet meer hier langs komen voor ma!! HEEL VEEL STERKTE

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Bedankt voor het aanbod, maar ik heb nog stapels boeken liggen die ik al heel lang wil lezen, maar waar ik maar niet aan toe kwam. Daar ga ik nu maar eens een begin mee maken. Daarnaast kan ik natuurlijk mooi veel lezen op dit forum of mee meer verdiepen in de hyves. Heb me gisteren aangemeld, wacht nu nog op toestemming om mee te doen met de septemberhyves.
Zal de komende dagen niet veel op dit forum zijn, maar zodra ik thuis ben zal ik laten horen hoe het met me gaat
Liefs Nienke

Terug
Bovenaan