Niem, A3 en alle anderen

Hoi lieve Niem,

Er staat nog een berichtje voor je onder het andere stukje maar het nieuws van vandaag zet ik maar hier neer.

Nou, ik heb de echo gehad. Ze zag meerdere kleine blaasjes maar ze vroeg zich af of deze wel zouden uitgroeien tot eitjes die ook echt gaan springen. Toen zag ze ineens aan de andere kant een eitje zitten van 12mm... Dat eitje heeft het hopelijk wel begrepen en ik moet a.s. maandag terugkomen voor een nieuwe echo om te kijken of deze meer is gegroeid.. Ik hoop het zo. Het kan alle kanten op, het kan natuurlijk weer krimpen... Ik zit dus toch even in spanning tot maandag.
Mijn man en ik moeten zondagavond ook sex hebben want dan gaan ze maandagmorgen meteen de samenlevingstest doen. Weet iemand hoe dat in zijn werking gaat??

Hoe ging het bij jou Niem, jij had ook de echo vandaag toch?

Voor anoniem: Je had gereageerd onder mijn vorige berichtje. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je al zolang bezig bent met Clomid, dat je er dan allemaal geen zin meer in hebt. Ik zelf heb nog maar 1 Clomid-kuur gehad dus ik ben het nog niet zat (tuurlijk zou ik het liever niet nodig hebben, maarja, zonder Clomid heb ik geen eisprong). Veel sterkte in ieder geval gewenst!

Nou meiden, dat was mijn verhaal!

A3, hoe is het met jou??

X F.

Hoi F,

Een samenlevingstest stelt niet zo veel voor. Je hebt de avond tevoren seks en dan de volgende dag gaan ze met een plastic spuitje een klein beetje speeksel uit je baarmoedermond weghalen. Dit doen ze dan onder de microscoop en dan kunnen ze zien of er zaadcellen in zwemmen of niet. Je voelt er nagenoeg niks van en het is wel leuk dat als de test positief uitpakt je de zaadjes van je man kunt zien zwemmen. Mijn man vond dit heel apart om te zien.
Ik wens je veel succes. Ik zit zelf in mijn zesde maand met clomid.

Groetjes Naatje

HOI F

Wat gewelldig dat er al een groeit goed teken dus.

Hij zalzeker niet krimpen hij heeft nu al 12 mm berijkt dus het zal de laatste mm ook wel berijken gewoon blijven hopen.
Maar wat goed joh van 50mg en gelijk al een eitje dat groeit ik ben echt blij voor je meid. Hoop echt dat i gaat springen nu moet je het dan om de dag blijven doen he.
Nou ik ben vanochtend ook geweest en ze zag die cyste niet meer ze zei dus dat die geknapt kan zijn en dat i als vocht naar buiten komt dus daar was ik al blij mee.
Mijn eitje was weer goed gaan groeien hij was nu al 19 mm dus staat op springen ik moet nu om de dag dus gemeenschap hebben. Ik met nu vry weer terug om te kijken of i gesprongen is.
Hoop natuurlijk dat het lukt maar verheug me maar niet al te veel erop.
Nou ik spreek je
GR NIEM

Hoi F

Wat geweldig dat er een al begon te groeien en die zal zeker wel springen.
En dat van 50 mg!!
Ik ben echt heel blij voor je hoop echt dat i gaat springen. Gewoon positief blijven denken.
Ik ben vanochtend geweest ze ging kijken naar die "cyste" of het er een was weet ik niet maar hij zat er in idergaval niet meer ze zei dat i geknapt kan zijn dus daar ga ik dan maar van uit.
Met mijn eitje ging het goed hij zat nu al op 19mm dus op springen ik moet nu weer vrydag terug om te kijken of i gesprongen is ik moet nu om de dag gemeenschap hebben.
En hopen dat het deze maand wel goed gaat.
Ik hou je op de hoogte
XXX niem

Hoi F,
Moet je maandagochtend vroeg al die test laten doen of niet. Ik geloof dat als je binnen twaalf uur sex hebt dit het beste resultaat geeft. Wij moesten een tijdje terug 's middags wat een ramp was dat zeg maar we hebben er uiteindelijk nog wel om gelachen. Het is inderdaad een heel apart gevoel om ze met zn allen rond te zien zwemmen onder de microscoop. Wij hebben wel een paar keer staan kijken haha. Wel fijn dat er een eitje zo goed aan het groeien is. Dat is al een lekker gevoel denk ik.
Groetjes
patricia

Hoi meiden,

Allereerst bedankt voor jullie reacties! Fijn te weten dat een samenlevingstest niet zoveel voorstelt... ik ben nl. helemaal geen held op het gebied van onderzoeken.. al helemaal niet als ik daarvoor in die charmante positie mag liggen in DE stoel bij de gyn..

Patricia, het lijkt me inderdaad een grappig gezicht. Ik hoop dat er veel zwemt.. Ik heb altijd het gevoel dat ik na de sex bijna alles weer verlies als ik naar het toilet ga.. Maar ja, ik zie wel.

Naatje, hoe lang mag jij nog Clomid slikken? Mag je het gewoon maand na maand nemen?

NIEM... Wat spannend!! 19 mm... die staat inderdaad op het punt om te springen.. Mijn duimen staan weer in de aanslag hoor! Waarom moet je om de dag sex hebben? Kun je niet beter een paar dagen achter elkaar sex hebben? Of is dat niet goed voor de kwaliteit van het zaad? SUCCES MEIS!! Ik duim echt voor je!
Maandag mag ik weer.. ik hoop niet dat het eitje is gekrompen.. ben er best nerveus voor. Wanneer moet jij nu weer voor een echo langskomen of hoeft dat nu even niet meer?
Ga je nog wat leuks doen van het weekend? Ik ga mijn huis is Kerstsfeer brengen (vind ik altijd leuk werk), verder geen plannen. Nou meis, ik spreek je snel weer.

Dikke kus F.

Ik moet om de dag sex hebben anders wordt het kwaliteit inderdaad minder.
Ik mag morgen weer terug om te kijken of i gesprongen is.
Ik moet jammer genoeg zaterdag werken maar denk dat ik zondag lekker de stad in ga heb ik lang niet gedaan.
Ik spreek je morgen wel even om te vertellen over de echo.
Ik ga nu lekker languit op de bank liggen want ik heb een barstende koppijn.
doei doei
XXX NIEM

Terug
Bovenaan