Niem, A3 en alle anderen

Hoi F,
Beetje een late reactie, ik ben even niet in de gelegenheid geweest om achter de pc te kruipen. Inmiddels heb je op je meeste vragen gelukkig al antwoord gehad.Ik blijf duimen voor je eitje, dat het nog verder groeit. De eerste keer bij 50 gr. had ik ook wel eigroei, maar dat stopte bij 16,5mm. Hopelijk gaat het bij jouw wel verder. Houd ons op de hoogte! Ik heb zelf nog geen nieuws. Een innestelling heb ik ook nog niet opgemerkt. Morgen kan ik belllen voor mijn bloeduitslag. Een innestelling hoef je toch niet altijd te zien? 'm nog even afwacthen dus, volgende week woensdg de 8e is mijn eerste nod!!
Groetjes, en veel liefs A3

Hoi A3,

De ene merkt wel wat en de ander merkt helemaal niets van een innesteling.. dus het kan nog alle kanten op!! Ik hoop echt dat mijn ei niet stopt met groeien. 16,5 mm en dan nog weer krimpen! Wat balen zeg! Maar.. voor jou is het nu spannend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bloeduitslag. Ik lees het morgen wel. Ik duim voor je!

Nien, ben net terug van de WW en ben 2,1 kilo afgevallen!! Ik ben zo blij met dit eerste resultaat!
Nou meis, ik duim voor je dat je eitje is gesprongen en dat het raak is! Ik lees het morgen wel.

Dikke kus F.

hahaha moet zo lachen dat je me nien noemt die zit op de andere forum van zwanger worden na een miskraam maar geeft niet hoor hihih.....
Wat goed joh 2,1 kilo hou vol meid dan komt het vanzelf allemaal goed.
Ik snap het niet meer mijn lichaam is echt zo raar je wilt niet weten.
Nou de vorige keer zag ze aan de ene kant een ei en die is nu gesprongen en nu zat er weer een aan de andere kant een die op springen stond.
Begrijp jij het nog.............?
Ik niet meer maar ik wacht het gewoon af.
XXXX NIEN(HAHAHA)

Hoi Niem,

Tja, het is ook verwarrend hoor! Een van mijn beste maatjes heet inderdaad Nienepien (Nien) en ja, niem/nien.. het lijkt ook zo op elkaar!! ;-)

Jeetje, wat goed zeg! Het eitje is dus gesprongen!!!!!! Wat een goed nieuws! En helemaal geweldig dat er nog een eitje staat "te springen" om te springen!! Dat wordt dus nog een keer klussen hahahaha.

Ik had vandaag (nog steeds eigenlijk) last van steken in mijn onderbuik dus Robin en ik hebben net nog maar even geklust voor Robin naar zijn werk ging... dat ei mag natuurlijk niet gemist worden!! We hebben woensdag, vandaag geklust en dan zondagavond weer.. dan kunnen we het in ieder geval niet missen mocht het ei al springen. Ik heb de ovulatietesten van CB alweer gekocht en daar begin in morgen mee.. Ik hoop natuurlijk dat deze een eisprong op komst aangeeft (deze test geeft de eisprong ongeveer 36 uur tot 24 uur van tevoren aan).

Ik hoop echt dat het eitje niet krimpt! Ik las dat bij A3 het eitje al 16,3 mm was en toch nog is gekrompen!! Dat lijkt me echt een teleurstelling.. Nou ja.. nog even afwachten tot maandag..

Nou lieve Niem, ga nog even flink klussen voor het 2e eitje!! Wanneer moet je nu weet terug voor een echo? Net als mij op maandag?

X F.

Hoi Wijfie

Ik hoop dat je eitje niet gaat krimpen.
Ik vroeg het aan de gyn of i kan krimpen toen zei hij van niet dat dat volgens mij niet bestond.
Hij wacht dan gewoon tot de volgende ronde in de wachtkamer.
Ikk hoef niet meer terug voor een echo moet weer afwachten totdat ik ongi word of niet.
Dan ga ik weer kijken voor cyste,als ik ongi word.
Jij moet maandag weer spannend je verteld me wel even hoe het is gegaan is zit meestal achter de comp rond 19.00of 20.00uur.
Wanneer zit jij er meestal achter behalve dan op je werk afentoe.
Wijfie ik spreek je ik duim voor je en ik heb het gevoel dat i gaat springen en niet krimpen echt niet.
Dikke kus NIEM

Hoi Niem,

Dus nu is het afwachten begonnen! Wanneer houd je nu als je NOD? Is dit je 2e nod na je miskraam?

Ik wist niet dat dat eitje dan weer terug in de wachtkamer ging? Ik dacht dat 'ie gewoon verloren ging maar dat is dus niet zo. Het kan helaas wel dat een eitje gaat krimpen en alsnog besluit niet te gaan springen maar dan blijft deze dus on hold staan.. Weer wat geleerd hahaha.

Nou, wij hebben gisteravond even geklust en dan dus morgenavond weer. Robin moet om 9 uur naar zijn werk (hij heeft naast zijn kantoorbaan ook in de weekenden een baan als portier bij een discotheek. Morgen moet hij ook werken i.v.m. een feest tijdens Sinterklaas). We moeten dus rond een uur of 8 sexen en ik blijf daarna maar in bed liggen zodat ik het sperma zoveel mogelijk in me houd. Ik verlies na de sex nl. best veel sperma weer (heb jij dat ook? Wel een persoonlijke vraag he?! hahaha).

Ik zit doordeweeks soms 's avonds achter mijn computer maar als ik 's avonds een afspraak heb dan duik ik even tijdens mijn lunchpauze het internetcafe in.. Het wisselt dus heel erg. Op vrijdag ben ik vrij (eens in de 3 weken heb ik wel studie op vrijdag) en zit ik vaak overdag even op het forum en soms ook 's avonds nog even (het forum werkt verslavend!!).

Ik laat je maandag natuurlijk even weten hoe het is gegaan... Ik hoop alleen dat ik tijd heb om het maandag nog op het net te zetten. Robin en ik willen die middag even de stad in en 's avonds lekker uit eten gaan. Ik denk dat ik als ik net thuis ben, nog even snel een berichtje op het forum zet. Duim je voor me? Ik moet er om 11.15uur zijn.

Nou lieverd, ik houd je op de hoogte! Ga jij nu nog volop klussen voor het 2e eitje dat gaat springen? Wel dubbele kans om zwanger te worden! Een heerlijke gedachte lijkt me dat.. en wat zou het geweldig zijn als het er twee zijn!! Ik duim voor je!

Dikke kus F.

Dit is inderdaad mijn tweede nod na mijn miskraam ik heb mijn ongi dag rond 15 dec.
Het is elke keer weer klussen op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer vind je niet.
Als je in bed ligt moet je even een paar kussens onder je kont leggen dan glijdt het er wat makkelijker in of tijdens het vrijen je twee benen in de lucht hahahaha die tip heb ik toen van iemand gehad die al een kindje heeft.

Ik heb ook dat als ik gevreeen heb dat de helft er zowat uit gaat maar dat is normaal ik blijf ook daarom altijd liggen.

Ik zou het geweldig vinden als het er twee zouden zijn maar ik ben al tevreden als het lukt.
Het is zo spannend joh als jij straks ook gaat wachten op je nod.
De vorige keer dat ik een eisprong heb gehad vond ik het niet eens zo erg dat ik niet zwanger werd wel jammer natuurlijk maar,ik had zoiets van beter weer even een keer ongi worden van een eisprong wat ik een jaar niet gehad heb.
Ik hoop dat het nu wel raak is.
Wat hebben er eigenlijk veel vrouwen problemen mee dat ze niet zwanger worden vind je niet. Hier lees je eigenlijk bij hoeveel het niet wil lukken.
Het forum is zeker wel verslavend als ik thuis kom is het het eerste waar ik naar toe ga is de pc om te lezen wat er staat dan maak ik wat eten en als ik klaar ben ga ik berichtjes schrijven naar iedereen.
Ik heb soms wel zo van ik ga er even een paar dagen niet op of soms denk ik zal ik er mee stoppen,maar ik kan het niet om jullie in de steek te laten zijn net vriendinnen geworden.
Heb jij dat nou ook niet dat je er afentoe mee wilt stoppen?
Gewoon voor je zelf, ik vind het wel heel leuk dat zeker om toch contact te hebben met andere vrouwen.
Maar ik zit er nog wel en tijdje hoor dus niet schrikken ik blijf hihihi.
NOu schat ik spreeek je we moet maar weer een nieuwe lijst maken want anders moeten we steeds helemaal terug of je moet het even plaatsen onder mijn berichtje voor A3.
Hou me op de hoogte en ik denk aan je maadag om 11.15 duim duim duim duim....
XXX NIEM

Terug
Bovenaan