Niem en Fen

Hallo lieve Niem,

Nou, ik heb vanmorgen mijn 3e Clomid geslikt. De maagpijn is gelukkig wat minder maar ik kan nog steeds momenten hebben dat ik misselijk ben en hoofdpijn heb maar het wordt al iets minder gelukkig. Misschien moest mijn lichaam er even aan wennen (is mijn eerste Clomid kuur natuurlijk). Vanavond ga ik met vriendinnen stappen in Club Arena in Amsterdam, dat ken je vast wel als Amsterdammer ;-)
Heb nog niet heel veel zin maar ik ga wel even.
Woendag krijg ik de eerste echo om te zien of er een eitje aan het rijpen is... erg spannend allemaal! Jij hebt vandaag toch weer een afspraak bij de gyn? Hoe is het gegaan?

Fen, jij hebt ook nu voor het eerst de Clomid kuur he? Hoe voel jij je?
Wanneer mag jij voor de eerste echo komen?

Nou meiden, een super fijn weekend gewenst en tot gauw!!!!

Dikke kus F.

ps: A3, we duimen voor je hoor!!

Hoi meid
Gezelllig.... met je vriendinnen lekker weg. Spannend he voor woensdag ik hoop vooor je dat ze gaan groeien zou geweldig zijn van je eerste kuur gelijk al.
Ik had je een berichtje geschreven onder die oude van je dus je moet 'm nog wel even lezen.
Ik was vandaag een beetje verdrietig ik heb een potje staan janken.
Ik had een echo gehad vorige week woensdag toen zag ze een eitje die het grootste was maar ze zijn toen al van ik weet niet of dat 'm wordt dus vandaag heb ik weer een echo gehad en zag weer de zelfde eitje hij was 8mm ik denk ookniet dat er wat gaat veranderen ze twijfelde of die nog zou gaan groeien.
Ik hoop het natuurlijk wel maar heb er niet z'n goed gevoel bij.
Het zou wel kunnen natuurlijk maar denk het niet dus ik baalde onwijs.
Ik word gek van die stomme pillen.
Is er weer een maand voorbij.
Maarja schat ik hoop dat jij er wel een of twee krijgt.
Trouwens hoe was het bij de weight watchers? Ik zat er ook op maar dat lees je in mijn vorige berichtje.
Ik hou je op de hoogte en jij mij okidoki.......
XXXX NIEM

Hoi meis,

Nou, het stapavondje gaat niet door. Ik kreeg vanavond echt een gigi-hoofdpijn en ik belde mijn vriendin en die lag ookal languit op de bank te hangen. Wij hebben dus afgezegd en ik ben er blij mee! Ik merk dat die Clomid toch best wat met me doet. Ik ben ook een beetje somberder dan normaal, maar ik las in de bijwerkingen dat dat zeer regelmatig voorkomt. Jij slikt 100 mg toch? Gelukkig heb je niet zoveel bijwerkingen.
Wat balen zeg dat je eitjes niet echt willen groeien! Ik kan me super goed voorstellen dat je helemaal emo werd hoor! Het hele zwanger worden proces, al die onderzoeken, medicijnen en al die spanningen die erbij komen kijken, vreten ook aan je! Heel logisch dus dat je even een dip had! Maar.. A3 had ook een tijd helemaal niets en ineens springen daar wel echt een paar eitjes. Dat gebeurt bij jou ook echt wel!
Het erge is dat als je zo'n grote kinderwens hebt, zoals wij, dat geduld dan heel erg moeilijk op te brengen is als je al zo'n tijd bezig bent! Maar... we houden moed lieverd want onze tijd komt ook nog wel!

Over de WW... tja, de vrouwen die daar kwamen vond ik helemaal niets.. een beetje "simpel" zeg maar. Mijn vriendin en ik hadden ook het idee dat we in de verkeerde zaal waren, want er waren ALLEEN MAAR slanke vrouwen! Wij vielen echt uit de toon.. maar, we hebben de eerste stap gezet. Het puntensysteem staat me absoluut aan en ik ga me daar ook echt aan houden. Ik weet nl. zeker dat ik het pco-syndroom heb vanwege mijn gewicht. Toen ik slanker was had ik dat nl. niet (toen had ik nog een regelmatige cyclus). Denk jij ook dat je gewicht er iets mee te maken heeft?

Nou meis, houd je taai en ik duim echt voor je dat je eitjes alsnog groeien en springen!!

Dikke kus F

Spannend zo'n eerste echo!Misschien een tip; na een volle maag het tabletje innemen. Dan wordt je niet zo gauw misselijk. Het is tenslotte nogal sterk spul dat op de nuchtere maag erg op de maagwand kan werken.
Spannende dagen breken aan. Mijn eerste nod is op woensdag 8 dec. Nu heb ik wel steeds een rommelend gevoel in de onderbuik. "m misschien zie ik wel spoken. Ik heb goede hoop!
Liefs A3

Hoi lieve A3,

We leven echt met je mee hoor! Je hebt er even op moeten wachten maar misschien zijn het wel super eitjes en is het meteen raak! Over een paar dagen begint de eventuele innestelingsperiode, ben benieuwd of je iets gaat merken!!! Houd je ons op de hoogte van je kwaaltjes?
Bedankt voor je tip trouwens! Gelukkig gaat het nu beter met mijn maag. Ik neem 'm nu inderdaad in na het ontbijt.

Dikke kus F.

Ik duim voor je!!!!!!

Hoi lieve F

Sorry voor mijn late reactie had even geen verbinding met internet dus vandaar. Ik slik inderdaad 100mg de eerste keer kreeg ik 50 mg maar deed niks toen heb ik darna gelijk 100mg gehad.Ik hoop ook echt dat het er niet meer worden, had je dat gelezen over pat.
Arme meid moet er gewoon 4 slikken dat lijkt mijn een hoop.
Ik moet nu morgen weer terug om te kijken hoe mijn eitjes er nu weer voor staan. Het zal wel weer niks worden maar ja, ze wil toch kijken ik hoop natuurlijk van wel maar ik ga er maar niet van uit anders valt het weer zo tegen. Ik denk wel dat pco iets temaken heeft met je gewicht ik ben altijd al dik geweest en altijd al een onregelmatige ongi gehad dus bij zal het wel nooit weg gaan. Wat ik wel vreemd vind dat we eigenlijk wel snel zwanger zijn geraakt de eerste keer,maar ze zeggen ook als je stopt met de pil dat je dan ook vruchtbaarder bent.

Nou F ik spreek je morgen wel om te zeggen hoe het is afgelopen.
Leuk he voor A3 ik hoop zo voor der dat het raak is.
XXXX neim

Hoi meis,

Net als jij heb ik ook altijd overgewicht gehad. Ik heb ook niet de illusie om in een maatje 36 te kunnen... 44 zou al heeeeeeeeeeel mooi zijn ;-)
Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus gehad van 26 dagen (de goede oude tijd!!) maar na de miskraam is dat dus helemaal weg! Hopelijk komt het dus iets terug als ik wat afgevallen ben..

Maar meis... vertel... Hoe ging de echo? Zijn er al eitjes in de maak die flink groeien?

Ik moet er niet aan denken om 4 Clomid's te slikken! Dan zou ik denk ik echt niet meer normaal kunnen functioneren hoor!

Wat doe je eigenlijk voor werk? Werk je in Amsterdam?

Nou meis, succes met de echo. Ik lees het morgen wel (ik mag overmorgen maar ik verwacht er niet veel van met 50 mg. Clomid).

Dikke kus F.

ps: blij weer wat van je te lezen! Ik miste je al!

Terug
Bovenaan