Niem en Fen

Hoi schat
Ik vind het heel leuk voor der ik hoop dat wij haar snel kunnen volgen.
En dat nog wel met 50mg je moet gewoon positief blijven denken. Ik hoop vooor je dat ze bij jouw nu ook aan het groeien zijn.

Nou schat weet je nog dat eitje waar ik het over had de vorige keer dat ze een eitje bij me zag van 8mm nou de twee de keer dat ik ging was i dus nog steeds 8mm en dat ik zo verdrietig was.
Nou vandaag ben ik weeer geweest toen ging ze weer kijken naar dat eitje hij was GEGROEID jiepie.....
hij zat nu op de 14mm dus dat is netje hij groeit 2mm per dag.
Weet je wat wel vreemd was ze zag aan de rechter kant ook een eitje maar hij was niet mooi rond dus dacht ze dat dat een cyste was maar wist het niet helemaal zeker dus daar gaan ze nog naar kijken want die was al 19 mm.
Ze aei van dat kan haast geen eitje zijn anders moeten ze dat de vorige keer over het hoofd hebben gezien en dat kon haast niet ik denk ook niet dat dat er een is zou wel leuk zijn een tweeling hahaha...
Ik werk zelf in Amsterdam ik ben bedrifsleidster in een groentezaak werk er al vanaf mijn 14e en eigenlijk altijd al blijven hangen omdat ik het wel leuk vond en dicht bij huis is.
Wat doe jij in het daagelijkse leven?
Ik weet dat je in amsterdam werkt maar wat voor werk doe je zit trouwens vaak sávonds achter de computer of niet.

Nou schat ik moet woensdag weer trug net als jij en hoop dat er weer iets is veranderd ik hou je op de hoogt en je moet me wel even vertellen hoe het is afgelopen met je woensdag.

DIKKE KUS NIEM

Hi Niem,

Wat spannend zeg! Dat eitje is flink gegroeid! Ik ben benieuwd wat de echo morgen voor je aangeeft. Ik moet morgen inderdaad ook. Ik ga er gewoon van uit dat ze niets ziet, om valse hoop te voorkomen. Ik zou wel teleurgesteld zijn hoor maar ik ga er van uit dat 50 mg bij mij niets uithaalt. Ik moet er om 10.10 uur zijn... dan kan ik dus eerst nog wat 'uitslapen' ;-)
Normaal gesproken gaat mijn wekker om iets voor 6 uur en nu dus rond half 9! Heerlijk!!
Maar, even over die cyste. Laten we hopen dat het toch een undercover eitje is geweest, dubbele kansen.. dat zou geweldig zijn he?! Wat nou als het wel een cyste is? Hoe halen ze die dan weg? Of gaat die vanzelf weg als je bijvoorbeeld ongesteld wordt?

Ik werk trouwens op kantoor, een financiele instelling en ik maak daar het personeelsblad, houd het intranet bij etc. Ik heb het wel naar mijn zin hoor en ik blijf er zeker zitten tot ik kinderen heb (hopelijk duurt dat niet meer zo lang!!). Mijn baas weet het ook van de Clomid etc. omdat je straks het risico loopt dat je vaak langs moet komen voor echo's. Hij is daar heel relaxt in dus dat is wel lekker. Heb jij het ook verteld tegen je baas?

Nou meis, succes morgen! We hebben elkaar morgen heel veel te vertellen!

X F.

Ik ben ook al sinds 2002 bezig en slik al een jaar clomid en heb al een aantal onderzoeken gehad.
Ik heb er nu geen zin meer in geen clomid, geen onderzoeken.
Ik wil gewoon op een normale manier kinderen of anders niet.
Wat moet ik nou doen?

Terug
Bovenaan