Niem, Esther en Patricia

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Niem, wanneer mag je weer voor de 1e echo om te kijken of er eitjes groeien?

En Esther, hoe is het met jou? Ik wil je even een hele fijne vakantie wensen! Geniet ervan!!

Patricia, hoe is het nu met jou? Waar zit jij nu in je cyclus?

Met mij gaat alles prima. Ben erg snel moe en regelmatig misselijk maar ik besef dat ik daar alleen maar heel blij om moet zijn!
Ik houd jullie op de hoogte!

Dikke kus F.

Hoi meisie,
Nou ik mag maandag weer naar het ziekenhuis om tekijken voor mijn eitjes.
IK heb nog 4 pillen gehad om door te slikken omdat ik het toch per ongeluk op de eerste dag heb gedaan dus dan krijg ik er een paar extra.
Ze zei omdat je op de eerste dagen geen oestrogenen aanmaak of zoiets dat begint pas op de 3e of 5e dag.
Ik moet zoiezo wel afwachten of ik deze maand wel een eisprong krijg of niet want ik ben ook onwijs aan de diaree dus wat erin komt mokt er ook gelijk weer uit........hahhaha

Ik ben blij voor je dat het goed meet je gaat leuk joh je eerste echo echt spannend allemaal.
Je bent in iedergeval misselijk en dat is alvast een goed teken.

Esher ik wil je ook een hele fijne vakantie wensen en geniet er lekker van.
We spreken mekaar gauw weer..... oja hoe is het afgelopen met de test die je zou doen.
Je durfe het niet durf je het nu wel???

En patries hoe zit het nou met jou ga je toch nog spuiten......?

DIKKE KUS NIEM

Hoi meiden,

Spannende tijden voor je F. Ik hoop dat je niet al te lang last van die misselijke aanvallen blijft houden. Heb je al trek in vreemde dingen en hoe is je reuk. Mijn zusje had/heeft een hele scherpe reukzin sinds ze zwanger is. Ze kon bijv in de gang ruiken dat er bietjes in de koelkast lagen. Af en toe word ze daar wel gek van want van een hoop dingen moet ze nu niets hebben haha.

Niem gelukkig maar dat het niet zo'n probleem is dat je die pilletjes te vroeg heb geslikt. Zal voor je duimen dat je ondanks de diaree toch een eisprong hebt.

Ik moet vanmiddag naar de gyn en dan hoor ik het allemaal wel weer. Ik denk dat tie gaat kijken of er eitjes aan het groeien zijn. Over 4 nachtjes ga ik lekker een weekje op wintersport en in die week valt als ze goed groeien mijn eisprong. Heel erg prettig dus haha! Ik denk dat ik pas de volgende afspraak wat wijzer wordt van de koers die de gyn wil gaan varen.

Nou als ik wat meer weet dan horen jullie het.

Dikke knuffel
patricia

Hoi meiden,

Niem, gelukkig is het allemaal geen probleem dat je per ongeluk te vroeg begon met de Clomid. Kun je misschien dan niet beter 's avonds voordat je naar bed gaat de Clomid innemen? Of loop je ook 's nachts steeds naar het toilet te rennen?
Dus volgende week maandag mag je weer! Ik ga voor je duimen dat er 1 (of 2??) mooie eitjes groeien!!

Patricia, veel succes bij de gyn vanmiddag! Ik ben benieuwd of ze eitjes zien groeien! Houd je ons op de hoogte?
En ... een eisprong tijdens de vakantie.. dat zou super zijn! Heb je alle tijd om goed te klussen ;-)

X F

Hoi meiden,
Heb net het lef gehad om te testen en ik ben(zoals ik alwel verwacht had...) niet zwanger. De kans was ook wel erg klein maar ik wilde het toch zeker weten. Heb alleen wel veel last van mijn buik maar dat zal dan wel van het pco syndroom komen....opgezetten buik,tintelingen,af en toe steken.
Ik ga donderdag lekker 4 dagen naar Lapland en begin dan wrs zondag of maandag met de kuur provera en daarna de clomid.
Vindt het wel allemaal spannend,hoop dat ik er goed op reageer.(net zoals jij F! )
Niem,ik hoop dat er goede eitjes groeien..en dat geldt ook voor jou Patricia.
F,geniet van je zwangerschap ook al ben je misselijk...is toch een goed teken he...

Liefs Esther
ps: fijn dat jullie er voor me zijn!

Hoi meis,

In ieder geval fijn dat je nu zekerheid hebt! Na je vakantie kun je dan meteen met de medicijnen beginnen! Ik hoop ook dat het bij jou allemaal heel snel gaat en dat jullie me snel kunnen volgen!!

Fijne vakantie!

X F

Goedemorgen meiden,
Ik zit op een kleine roze wolk. Gisteren bij de gyn was er een follikeltje al bijna 10 mm. Hiep hiep hoeraaaaaa!!!!! Mijn gyn was helemaal happy en werd nog blijer bijna toen hij hoorde dat we volgende week op vakantie zijn haha. Geweldige omstandigheden zei hij. Dat wisten we gelukkig zelf ook al wel. OOOOOO ik hoop het zo hè. Ik heb in ieder geval weer een nieuw recept voor clomid gekregen want de gyn vind dat ik er nu heel erg goed op reageer. Ik moet zeggen dat ik ook weinig last heb gehad van de bijwerkingen deze keer. Raar maar waar.

Esther ik heb nog zo geduimd voor je. Hè wat jammer nou zeg, maar ja het is net wat je al zegt de kans was minimaal. Toch kan ik me goed voorstellen dat je wel wat teleurgesteld bent. Geniet van je korte vakantie en daarna vol goede moed er weer tegenaan!

Dikke knuffels
patricia

Wat goed zeg!! Krijg je nu nog een tweede echo voor je op vakantie gaat? En gebruik je ovulatietesten of temperatuur je zodat je niets misloopt?

Heel veel succes en als ik je niet meer spreek.. Heel veel plezier op je vakantie.. Vergeet niet af en toe ook nog naar buiten te gaan hahaha.

X F

Terug
Bovenaan