Niem, Esther en Patricia

Ik krijg geen echo voor ik op vakantie ga. Moest eigenlijk begin volgende week terugkomen om te checken maar dat werd een beetje moeilijk hè. Ik moet wel blijven temperaturen tot mijn temperatuur omhoog gaat, dus de wekker wordt als eerste ingepakt (we hebben er gelukkig 2). Ik heb geen ovulatietesten. Ze zijn misschien wel handig maar ik wil niet teveel meenemen op vakantie. We gaan nl met zn dertienen en die zijn niet allemaal op de hoogte van onze escapades. En aangezien we gewoon bij elkaar de kamer, badkamer enz inlopen is de kans groot dat ze opengescheurde verpakkingen vinden en dat wil ik voorkomen. Haha ik zie de blikken al voor me...
Liefs
patricia

Hoi Patricia,

Ik kan me voorstellen dat je de ovulatietesten niet op je nachtkastje laat liggen haha. En ach, je komt toch wel een klussen toe op vakantie! ;-)

Veel plezier, geniet ervan en misschien kom je wel met zijn "3" tjes terug.

X F

Hoi F,

Ja hoor dat gaat helemaal goedkomen.

Wanneer moest jij nu voor een echo of is dat voorlopig nog niet aan de orde. Hoe gaat dat eigenlijk allemaal in zn werk. Moet je nu bij de gyn blijven of ga je straks gewoon naar de verloskundige. Ik heb eigenlijk geen idee. Wel spannend allemaal hè. Heb je al een beetje naar kinderspulletjes gekeken. Dat lijkt me echt super hè. Heb je het al aan familie verteld of wacht je tot je de 3 maanden bent gepasseerd. Goh wat een vragen allemaal.
Liefs
patricia

Hoi Patricia,

Ik wacht eerst tot de 12 weken voorbij zijn. Ik durf nog niet eens aan kinderspullen te DENKEN.. 8 feb. heb ik de eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Ik kom trouwens sowieso onder de behandeling van een gyn vanwege mijn hoge bloeddruk..

Nou meis, fijne vakantie en ik houd je op de hoogte!

X F

Terug
Bovenaan