NieM, Patricia en Esther

Hoi meiden,

Nou.. de test was negatief.. Ik had het ook wel verwacht hoor en was ook helemaal niet heel erg teleurgesteld. Ik word altijd heel stipt ongesteld dus ik zal morgen of overmorgen wel ongesteld worden (ik geef het voor de zekerheid maar 1 extra dag).

Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat toen ik de test na een kwartier wilde weggooien er wel een HEEEEEEEEEEL dun 2e streepje te zien was maar in de bijsluiter stond in hoofdletters dat de test na 10 minuten niet meer betrouwbaar is dus daar ga ik maar niet vanuit (al moet ik eerlijk zeggen dat het wel steeds in mijn hoofd spookt...). Ach ja, de tijd zal het leren.

Hoe is het met jullie meiden??

X F.

ps: NieM, ben je ook online??

HOi Wijfie
Wat jammer nou dat i nega was.
IK hoop dat wat je gezien hebt een vaag dun streepje, toch nog goed nieuws zal brengen dus er kan van alles nog veranderen meid.
Maar toen je de test deed zag je toen geen vaag streepje?

Ik ben nu wel online ja jammer dat je nog geen msn hebt anders zouden we nog even verder kunnen kletsen...
Meissie ik hoop dat je ongi echt weg blijft ik hoor nog wel van je Dikke kus NIEM

Hoi meis,

Nee, de eerste 10 minuten geen 2e streepje te zien. Ergens tussen de 10 en de 15 minuten ontstond het 2e streepje. Heel licht maar toch duidelijk te zien. Aan 1 kant wou ik dat ik het niet had gezien want zo nuchter als ik was, zo loop ik me nu van alles in mijn hoofd te halen!
Ik probeer mijn hoofd koel te houden want de bijsluiter was overduidelijk!

Ik houd je op de hoogte. Ga nu maar verder met strijken... rotwerk!!

Meis, fijn weekend en ik blijf ook voor jou duimen natuurlijk!!

X F

hOI f,

Je zei; een licht streepje! Nou ik weet het niet hoor, maar ik heb er een goed gevoel over. Als je niet ongi wordt, dan moet je over een paar daagjes nog eens testen. Wauwie, dat gaat goed komen!
Ik duim voor je
Liefs A3

Hoi meiden,

Ik hoop het zo... maar de bijsluiter was echt heel erg overtuigend dat er een streepje kan ontstaan na 10 minuten maar dat dit niet betekent dat je zwanger bent.. Ach ja, dinsdagmorgen (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden) ga ik weer testen.. Duim voor me!!

X F

ps: A3, hoe is het nu met jou????

Hoi Schat,
Spannend hé allemaal hoop dat je ongi gewoon niet doorzet.

Dat zou fantastische zijn al gelijk van je 2e kuur clomid.
Ik blijf echt voor je duimen meis heb er een in iedergeval een goed gevoel bij.
Hoop dat mijn gevoel klopt.
Bij mezelf weet ik het nog niet echt van wat ik moet denken.
Ik zat vandaag ook echt zo van zal ik een test doen ja of nee ik heb het toen maar niet gedaan.
Ik zit nu te denken of ik het dinsdag wel vol kan houdenom niet te testen, omdat ik dan vrij ben dus ik zit er echt over na te denken.
Hoop wel dat ik het tot donderdag kan volhouden maar dan zal je maar net zien dat ik ongi word donderdag en ik wil het wel doen voordat ik ongi word......Ik word gek van het wachten..........

Patries hoe gaat het met jou en hoe ga jij nou verder want jij moet nu spuiten toch?
En wanneer ga je op vankantie?
Ik hoor van jullie Dikke kus Niem

Terug
Bovenaan