NieM, Patricia en Esther

Hoi hoi,

Wanneer is je nod dan Niem. Ik neem aan donderdag of heb je em al eerder. Anders test je toch gewoon dinsdag! Haha voordat je slapeloze nachten ervan krijgt.

F hoe is het bij jou kan me voorstellen dat de twijfels door je lichaam gieren of ben je het al geworden. Spannend! Duim duim duim

Ik ga 29 januari op wintersport. Als het goed is is dan mijn eisprong een aantal dagen later. Ik heb deze maand voor de laatste keer Clomid geloof ik. Ik hoor dat 25 januari want dan moet ik naar de gyn. Vind dat spuiten wel een eng idee hoor, maar ja als het moet dan is het niet anders. Dat spuiten is dan geloof ik een voorbereiding op IUI of niet? Ik weet het niet zeker hoor want ik heb er met mijn gyn nog niet echt goed over gesproken, maar ik dacht dat ik op het forum zoiets gelezen had.

Nou succes jullie! Spannend hoor allemaal. Ik duim voor jullie!!!!!!
Dikke knuffels
patricia

Hoi meiden,

Nou ik ben nog steeds niet ongesteld! Ben wel bij vlagen erg misselijk maar... ik heb ook "buikgriep" dus daar kan het ook goed van komen.

Ik heb vannacht niet kunnen slapen van de spanning!!! Ik moest er steeds aan denken.. Had ik dat 2e streepje na die 10 minuten maar niet gezien want het laat me niet meer los en ik zou zo teleurgesteld zijn als ik vandaag ongesteld zou worden!

Ik heb net 2 CB testen gekocht en die BRANDEN echt in mijn tas.. Ik denk dat ik vanavond laat al ga testen anders kan ik vanavond vast weer niet slapen!

Duimen jullie voor me?

Patricia, dat spuiten schijnt heel erg mee te vallen. Alleen de eerste keer schijnt het wat eng te zijn maar je voelt er niets van. Weet je hoe lang je dat mag doen?

En NieM, ik zou gewoon dinsdag testen. Als het negatief is en je bent donderdag nog niet ongesteld, kun je altijd weer testen toch?! Ik houd het ook niet langer vol om niet te testen en ik kan me helemaal voorstellen dat als je vrij bent, dit helemaal moeilijk is!!

Mijn vader is trouwens NU bezig om de adsl te installeren maar mijn laptop loopt steeds vast...

Ik houd jullie op de hoogte! Niem, ik duim voor je!

Dikke kus F

Hoi F,

Ga vanavond met gekruiste vingers naar bed voor je!

Ik heb nog geen idee van wat er allemaal gaat gebeuren na het tijdperk Clomid. Ik zal het allemaal wel horen van de gyn als het zover is.

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan