NieM ;-)

Hoi lieve Niem,

Je hebt gelijk, ik maak maar even een nieuw berichtje aan.

Ik ben toen ik vorige week zaterdag onverwachts spontaan ongesteld werd meteen begonnen met foliumzuur. Of eigenlijk die tabletten van Dagratimon ofzoiets. Daar zit van alles in voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en dus ook foliumzuur. Na mijn miskraam slikte ik ze nog een tijdje door maar toen duidelijk werd dat mijn cyclus niet meer vanzelf terug op de rit kwam, ben ik ermee gestopt.
Nou... morgen mag ik dan voor de echo (en de samenlevingstest). Ik ben heel erg benieuwd! Ik maak me niet zo druk om de samenlevingstest, de vorige keer werd ik immers al snel zwanger en daarbij, bij een vriendin van mij kwam uit de test dat ze vijandelijk slijm had en de maand later was ze zwanger! Dus ik (probeer) me er niet te druk om te maken.
Ik ben veel nieuwschieriger of mijn eitje verder is gegroeid. De ovulatietest van CB gaf nog niets aan..
Denk je aan me??!

Ik heb net als jij ook wel eens het gevoel even niet meer op het forum te willen komen. Ik had dat vooral na mijn miskraam, toen mijn eisprong weg bleef. Iedereen kon weer maandelijks klussen, behalve ik. Dat was soms wel moeilijk maar ik heb echt een paar super lieve maatjes op het forum zitten dus ben ik altijd gebleven, alleen al om hun verhalen te volgen. Nu ik aan de Clomid ben en ik hopelijk binnenkort weer een eisprong heb, ben ik helemaal niet van het forum weg te slaan haha. Nu ook omdat ik jouw verhalen wil volgen! Ik vind het heel fijn om contact met je te hebben omdat ons "verhaal" zoveel op elkaar lijkt! Het kan dus best zijn dat ik er een dagje niet ben maar ik keer zeker altijd terug naar het forum ;-)

Nou meis, ik laat je morgen weten hoe het is gegaan (ik zet het wel onder dit bericht). Ik blijf voor je duimen (heb er stiekem wel een goed gevoel over bij jou.. Hopelijk klopt dat gevoel!).

X F.

oh ja: dat "verplicht" klussen dat is ook heel vervelend. Robin moet vanavond werken en voor die tijd MOETEN we klussen i.v.m. de samenlevingstest van morgen.. en dat wordt geen vuurwerk, dat weet ik nu al hahaha. Toch moeilijk dat op commanda klussen.. maar je weet waarvoor je het doet! ;-)

Dikke kus!

Lieve Niem,

Ik kopieer even mijn berichtje van het andere forum omdat we op het punt staan om weg te gaan.. Hoop niet dat je dat erg vindt.. Ik spreek je morgen weer.

Dikke knuffel F.

Hoi,

Even een snel berichtje van mij om te vertellen hoe het is gegaan vanmorgen.

Nou.. goed nieuws en slecht nieuws.. Het goede nieuws is dat er maar liefst 2 eitjes op het punt van springen staan (1 was er NET gesprongen).. Heel positief dus..

Het slechte nieuws is dat ze uit de samenlevingstest geen 1 levend zaadje hebben gehaald.. En dat terwijl we gisteravond hebben geklust en ik de hele avond met een kussen onder mijn billen heb gelegen om maar zo min mogelijk zaad te verliezen.

Tja, aan de ene kant ben ik dus blij maar aan de andere kant ook niet.. Ik weet wel dat ik de eerste keer al snel zwanger werd dus ik weet dat het KAN maar deze uitslag is niet echt hoopvol.

We hebben zojuist dus nog even geklust omdat 1 eitje net is gesprongen. Morgenavond weer klussen.

Robin is helemaal een beetje down omdat hij denkt dat het aan zijn zaad ligt maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.. Mijn NOD is dus rond 20 december (mijn eerste NOD in 7 maanden!!!!).

Duim voor mij!!

Dikke kus F.

Hoi lieverd
Ik ben blij voor je dat je eitje gesprongen is ik dacht nog aan je om 11.15 en geduimd natuurlijk .
Wat vreemd over het zaad van robin kan het zo zijn dat jullie daarvoor ook heel vaak hebben gevreeen dat het kwaliteit minder is.
Hij had toch ook zijn zaad ingeleverd en dat bleek toch goed te zijn?.
Ik vind het zo rot voor je, maar van één test kunnen ze het niet honderd procent weten toch .
Mijn man moest toen dertijd zijn zaad inleveren toen bleek uit de eerste test dat het minder was en de tweede dat het echt heel goed was dus ik denk dat je het beter nog een keer kan proberen.

Lievie ga nou niet gelijk stressen van een stomme test.
Je bent een keer zwanger geweest dus daar kan het niet aan liggen.
wijfie ik denk aan je.
Dikke kus
NIEM

Hallo F,

Hoe lang van te voren hadden jullie "de liefde bedreven". Tussen haakjes want het is allemaal een beetje kunstmatig zo haha. Als dat langer als 12 uur geleden was dan kan het geloof ik idd dat er niets levends te zien was. Dan zijn de sterkste toch allang doorgezwommen en blijven de zwakkeren achter!

Wel geweldig dat er twee eitjes waren. Wordt weer spannend voor jullie deze periode!

Groetjes
patricia

Hoi Patricia en Niem,

Ik moet zeggen dat ik er gisteren behoorlijk down van was. Er zijn maar liefst 2 eitjes op komst dus dat is echt geweldig maarja.. die stomme samenlevingstest!! We hadden om 19.00 uur sex gehad (ik noem het maar even recht voor zijn raap haha) omdat Robin 's avonds moest werken. Ik heb toen meteen een kussen onder mijn billen gedaan en heb zo echt wel een half uur gelegen. De volgende dag hebben ze om ongeveer half 12 de test gedaan dus er zat ruim 16 uur tussen... Hopelijk heb je gelijk Patricia en zijn alle goede zwemmers al naar boven gezwommen! Gistermiddag voor de zekerheid nog even sex gehad en vanavond en de rest van de avonden ook nog (dat adviseerden ze voor het geval het inderdaad zo is dat het zaad maar kort leeft in mijn baarmoeder).

Mijn vriendin beurde me gisteravond ook nog wel op (ze heet ook Patricia) want zij kwam tot 2x toe negatief uit de test en ze werd prompt de maand erna zwanger! Ik hoop het toch zo dat het raak is... Ik wil zoooooooooo graag een kindje dat het gewoon pijn doet om babytjes te zien..
Ik heb 7 maanden op een eisprong moeten wachten dus ik hoop dat het echt super eitjes zijn!! ;-)

Lieve Niem, hoe is het nu met jou? Waar zit jij nu ongeveer in je cyclus? Hoe gaat het nu met je????

We krijgen de uitslagen van de andere testen (ook van het zaad van Robin) pas in januari dus ik weet helaas niet hoe de andere testen zijn gegaan..

Weet je wat ik nu zo raar vind.. De ovulatietesten van CB gaven helemaal geen eisprong aan terwijl duidelijk te zien was (voor haar.. ik zie helemaal niets op zo'n echo) dat het eitje net gesprongen was. Maar goed, ik vertrouw op de echo.

Nu begint het wachten tot 20 december... Normaal gesproken word ik al 11 dagen na de eisprong ongesteld dus ik ben benieuwd...

Patricia, begin jij ook snel met Clomid? Is dat je eerste kuur?

X F.

hoi meisie

Met mijn gaat het ik moet volgende week woensdag of donderdag ongi worden want dan zit ik precies twee weken na mijn eisprong.
Ik denk dat er bij jou iets verkeerds is gegaan dat kan gewoon niet dat er geen levend zaad gezien is.
Ik hoop dat pat gelijk heeft en dat ze al naar hun bestemming heen zijn gaan zwemmen.
Wat raar dat jij pas in jan uitslag krijgt van het zaad van Robin!
Ik vind het wel spannend allemaal joh ik kan niet wachten om een test te doen ik heb er al twee thuis liggen en moet er echt van afblijven hoewel ik dat eienlijk helemaal niet kan.
Ik probeer het gewoon vol te houden nog een weekje.
Trouwens dan lopen we ongeveer gelijk ik verwacht mijn ongi ongeveer de 16e en jij de 20e zou leuk zijn als we het ook nog zouden zijn ik zou echt gaan flippen...............!
Maar we wachten af
ik voel totnu toe nog niks en jij ?
Waaneer begint de innesteling ongeveer weet jij dat ?

Nou wijfie ik spreek je
Gr neim

Hoi lieve Niem,

Toch even stiekem vanaf mijn werk hahaha. Wat spannend zeg!! Dus je merkt nog niets? Maar dat had je de vorige keer ook niet?

Ik had rond de innesteling (ongeveer een week na de eisprong) wel dat ik heeeeeel iets bloed verloor. Dat schijnen veel vrouwen te hebben maar het hoeft niet. Jij had ook 2 eitjes die sprongen toch? Echt reuze spannend allemaal!

Ik heb net als jij ook de testen al in huis. Ik heb er 3 liggen van DA huismerk. Ik hoop zoooo dat deze positief bericht geven. Ik heb al even op babybrabbel gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn voor het geval ik zwanger zou zijn. Dat is op 30 augustus en als we dus samen zwanger zijn dan kunnen we saampjes door naar het augustus forum! Dat zou gezellig zijn!!

Ik hoop dat ik het uit houd om pas op de 20ste te testen. Toen ik de vorige keer zwanger was, kon ik al 4 dagen voor de NOD testen dus misschien test ik wel iets eerder...

Tja, over dat zaad.. Vaag he?! Maar goed, vanavond toch nog even klussen voor het 2e eitje. Ik moet er niet aan denken dat naast het PCO gebeuren er NOG een probleem is.. Dan zou ik echt super verdrietig zijn. Nu maar eerst deze twee weken afwachten. Ben jij niet heel erg alert op alles wat je nu voelt? Denk je niet bij alles, misschien ben ik wel zwanger??
Jij mag al over ruim een week testen.. wat vreselijk spannend!! Hoe lang mag je eigenlijk Clomid gebruiken. Weet je dat? Nou meis, fijne avond. Ik ga vanavond met een vriendin uit eten en daarna naar de film (B. Jones) in Tushinsky dus dat is wel gezellig.. En daarna, natuurlijk thuis nog even flink klussen! ;-)

Fijne avond lieffie!!

Dikke kus F.

Hoi meisie
Ja inderdaad bij alles wat ik voel denk ik wel van ben ik nou zwanger.
De vorige keer dat ik zwanger was had ik ook wat oud bruin bloed verlies,maar omdat ik al een hele tijd niet ong was geworden moest ik zo afentoe een test doen een week voor dat ik bloed verloor was mijn test nog nega.
Ik vertelde toen aan iemand dat ik een beetje bloed verlies had en die zei toen als ik jou was kan je beter even een test kopen want misschien ben je wel zwanger en jahoor test was poitief.
Wat zal het weer tegenvallen joh als ik dit keer weer niet zwanger zou worden.
Wet je wat ik wel leuk vind aan babybrabbel dat je een online test kan doen best geinig dan zie je hoeveel % je kans kan hebben dat je zwanger bent.
Over hoelang ik Clomid mag gebruiken mijn gyn zei dat ik het 6keer mag proberen ik zit nu in de 4e ronde dus dan nog 2keer ik denk dat ik dan iets anders krijg hoop natuurlijk dat er geen andere keer komt.
Ben jij trouwens getrouwd of verloofd of woon je alleen samen.
Ik ben wel getrouwd al vanaf mijn 17e.......haha was er al vroeg bij ;-).

Terug
Bovenaan