NieM ;-)

Hoi F,
Dat verplicht klussen is inderdaad niet fijn. Op het momemnt dat het er dan op aankomt, lukt het bijna niet meer. Toch maar proberen. Jammer, dat het zaad slecht uit de test kwam. Laten we maar hopen dat op het moment van de seks wel een paar goede visjes zijn afgeschoten en dat die precies de goede weg hebben gevonden. Je hebt er tenslotte van de 30 miljoen maar 1tje nodig. Ik hoop echt dat het lukt.P.s. ik had ook na mijn miskraam opeens geen eisprogn meer. Dat is toevallig! Misschien toch een bepaalde reactie van het lichaam?
Veel sterkte meid, we horen nog van elkaar, Liefs A3

Hoi meiden,

Ik zat vanmorgen in de trein en dacht wat bij mijn rechterborst te voelen.. Meteen denk ik dan.. Oh wacht.. misschien ben ik wel zwanger! Echt belachelijk want ik weet dat mijn lijf me enorm voor de gek kan houden. Na de miskraam heb ik een paar keer echt gedacht dat ik zwanger was maar als je iets heel graag wilt dan krijg je de kwaaltjes die erbij horen vanzelf wel zonder dat het zo hoeft te zijn. Ik probeer me dus echt niet gek te maken deze twee weken...

Niem, ik ben op 26 mei van dit jaar getrouwd met de man van mijn dromen ;-)We zijn nu ruim 3,5 jaar bij elkaar en we zijn getrouwd op de dag dat we precies 3 jaar een relatie hadden. In vergelijking met jou zijn we dus helemaal newly weds.. Jeetje, wat was jij er vroeg bij! Maarja, als het goed voelt, dan voelt het goed nietwaar?
Hoe lang had je toen al een relatie?

A3, ik weet nog niet of het zaad van mijn man slecht is of dat het misschien aan mij ligt (vijandelijk slijm). Ze willen eerst deze NOD afwachten en dan krijgen we pas in januari de uitslag van het zaad van Robin en de andere testen. Beetje jammer want ik ben nu wel heel erg nieuwschierig moet ik zeggen!

Gisteren hebben we ook nog geklust natuurlijk maar Robin was ziek.. Het schijnt dat het sperma van de man dan aanzienlijk van mindere kwaliteit is.. maar goed, net wat A3 zegt.. Er hoeft er maar 1 goed te zwemmen! Vanavond ook nog even klussen voor de zekerheid. Volgens mij heb ik gisteren mijn andere eitje ook voelen springen. Ik zat in de bioscoop (geweldige film, B. Jones!) toen ik het voelde. Ik ben na de film dus meteen naar huis gespurt om man lief het bed in te sleuren hahahaha.

A3, hoe is het nu met jou? Waar zit jij nu in je cyclus?

Nou meiden, tot snel! Dikke kus F!

En Niem, houd me op de hoogte van je eventuele kwaaltjes hoor! Ik leef enorm met je mee!

X F.

HEEEEEEE wijfie
IK weet precies wat je bedoelt hahaha ik lig hier echt dubbel ik herken mezelf in jou hahaha........
wat ik ook wel heb dat ik echt in mijn borsten begin te knijpen omdat ik gewoon wil dat ze pijn gaan doen stom he!
We willen het gewoon veelste graag dan beginnen we aan alles te twijfelen echt grappig joh ik hoop dat ons gevoel gewoon goed is.
Ik had me vandaag toch en paar steken in mijn onderbuik links vond ik best vreemd:-~ hé.
Mijn man kende ik toen al 1 1/2 jaar en dat was mijn prins op het witte paard dus we gingen ervoor.
MEis ik ben morgen lekkr vrij dus dan lees ik je reactie morgen wel weer.
Ben altijd vrij op dinsdag en donderdag vandaar dat ik al snel op je berichtje had geantwoord dinsdag .
LieFFie ik spreek je DIkke kus niem

Steken in je onderbuik? Spannend man!
Ik had gisteren bij het douchen ineens hele gevoelige borsten maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat het raampje altijd open staat en ik dus in mijn nakie stond in een badkamer van 3 graden! Maar... Ik hoop toch dat het een andere oorzaak heeft haha. Wanneer ga jij testen? Mijn NOD is 20 december maar ik weet zeker dat ik op zaterdag 18 december al ga testen. Ik heb er 3 thuis liggen dus mocht het te vroeg zijn dan kan ik een paar dagen later weer testen... Ik hoop het zo Niem.. Ik kan echt niet wachten! Dat zou toch een super mooi Kerstcadeau zijn he?! En dan het liefst samen zwanger.. kunnen we samen naar het augustus forum!

Ik moet vanavond weer naar de WW.. Ben benieuwd.. Heb wel een beetje gesmokkeld met de punten dus ik vraag me af wat de weegschaal aangeeft. Mijn vriendin gaat vanavond al niet want haar weegschaal geeft aan dat ze is aangekomen hahaha. Dat krijg je van deze maand! De lekkere dingen vliegen links en rechts voorbij en soms kun je het gewoon niet afslaan!
Ik ben morgen weer vrij ... heerlijk!

Robin en ik hebben trouwens gisteren ook geklust. We hebben dus 5x sex gehad in nog geen week! Nu ben ik er wel even een paar dagen van genezen hahaha. Maar... we kunnen in ieder geval wel zeggen dat we er ALLES aan gedaan hebben om de eitjes niet te missen! (maakt het ook wel weer extra onzeker allemaal voor het geval ik niet zwanger blijk te zijn...).

Geniet van je vrije dag. Houd je me op de hoogte van je kwaaltjes?

Dikke kus F.

Ik kon het gewoon niet laten om te testen en was natuurlijk nega, maar dat wil nog niks zeggen ik ben echt geen held wat dat betreft.
Spannend vanavond wat ik had als ik dacht dat ik was afgevallen,was ik juist aangekomen en anders om ook.
Trouwens hebben ze niet tegen jou gezegd dat je juist niet zovaak moet klussen anders is het zaad heel zwak wist je dat.
Ze raden aan om de dag te sexxen omdat het zaad toch 48 tot72 uur blijft leven in je.
MEIS ik hoor van je Dikke Kus NIEM

Hoi lieve Niem,

Nou, ik ben 1 kilo afgevallen.. Ik vind het nog netjes omdat ik zelf het gevoel had dat ik niets was afgevallen!! Ik heb mijn eerste stickertje binnen (na elke 3 kilo krijg je 1 stickertje). Dat ik er toch weer een kilo af heb, dat motiveert wel weer. Niet dat ik super streng aan het lijnen ben, helemaal niet zelfs maar ik laat de tussendoortjes (chocolade) wel staan.

Over dat klussen. Wij moesten het dagelijks doen omdat de samenlevingstest negatief was. Dit kan dus inhouden dan het zaad van Robin maar kort in mij blijft leven en misschien dus maar een paar uur leeft. Daarom moesten wij deze week even elke dag klussen. Zondag hadden we wel 2 dagen onthouding gehad en ja, maandagmorgen was er al geen levend zaad meer te zien dus we hebben maar geen risico genomen. Ik moet zeggen dat ik wel heel blij ben dat dat dagelijks klussen achter de rug is! Nu maar afwachten tot 20 december!

Ik moest wel heel hard lachen dat je al getest had! Dat is toch veel te vroeg lieverd? Echt, die negatieve test zegt echt helemaal niets nu! Wanneer ga je nu weer testen? Ik ga zaterdag of zondag over een week testen. Ik kan (volgens babybrabbel) vanaf de 19e testen dus dat zou zaterdag zijn.. Dat schiet dus al op..

Nu heb ik de laatste 2 dagen erge steken in mijn onderbuik. Vooral daar waar mijn rechtereierstok zit. Niet de steken die je voelt als je zwanger bent (tenminste zo voelde ik het de vorige keer niet) maar echt pijnlijke steken. Heb jij dat ook? Heb jij sowieso nog klachten?

Ga je nog wat leuks doen van het weekend? Ik hoor weer van je!

Dikke kus F.

JA stom he dat ik al ging testen ik ben verslaafd aan die testen geworden hahahah...... vindt het gewooon leuk om te doen.
Ik weet dat het nu nog niks zegt want inge was ook een week overtijd toen ze een test deed en die was nega en een dag later was i positief dus alles kan nog.
Hé knap joh weer een kilo eraf ga zo door en volhouden natuurlijk!
Ik had inderdaad ook steken in mijn onderbuik maar bij mijn links voor de rest niet echt ergens last van.
Ik moet zaterdag werken jammer genoeg en ga zondag denk ik weer de stad in en jij?
Heb jij trouwens een msn of vindt je dat niet echt leuk.
Meid ik hoor van je als je wil msnen laat danje email even achter dan voeg ik je toe dat zou wel makkelijker praten zijn vind je niet je moet maar kijken of je het leuk vindt of niet.
Dikke kus niem

Terug
Bovenaan