Niem

Hoi lieve Niem,

Het is inderdaad verstandiger om pas na je nod te testen omdat je ondanks een positieve test toch nog ongesteld kunt worden. Volgens mijn gyn. krijgt 50% van de vrouwen een miskraam vlak voor de nod en worden ze wel ongesteld maar is dit eigenlijk een miskraam. Maarja.. heb dat geduld maar eens om nog tot een paar dagen na je nod te wachten met testen! Zelf word ik altijd ong. 11 dagen na mijn eisprong ongesteld dus mijn nod is eigenlijk wat eerder maar ik houd het gewoon op 14 dagen na de eisprong. Ik ga volgend weekend testen.. spannend hoor! Jij gaat ergens begin volgende week weer testen? De 16e is toch eigenlijk jouw NOD? Dat schiet ook al lekker op!!

Over msm.. dat heb ik dus niet. Nadeel is ook dat ik nog steeds via de telefoonlijn internet en dus niet via de kabel.. een behoorlijk dure bedoeling dus. Ik moet nu echt eens achter een kabel aan, dan kan ik ook msm'n en wat langer op de computer zitten zonder dat je de meter harder en harder hoort tikken hahaha. Ik heb alleen een laptop.. maar ik neem aan dat je dan ook wel gewoon een kabel kunt nemen toch? Ga toch maar eens bellen!

Dus jij hebt ook steken in je onderbuik? Ik las net op het andere forum een berichtje van Marjon dat zij dat ook heeft en dat ook had bij haar vorige zwangerschap. Zelf heb ik niet het gevoel dat het nu "raak" is maar ik houd natuurlijk wel hoop, helemaal na dat soort geluiden ;-)

Nou meis, geniet van je weekend. Ik ben nog steeds wat grieperig dus ik denk dat ik (heel saai) thuis blijf.

Ik hoor snel van je. Dikke kus F.

Hoi meid

Ik ga inderdaad volgende week testen volgende week Woensdag zit ik precies twee weken na mijn eiersprong.
Ik denk dat als ik het niet wordt dat ik donderdag een test doe.
Ik moet er toch echt niet aan denken dat ik weer een miskraam zou krijgen dan ga ik echt beginnen met twijfelen dat er bij misschien iets niet klopt behhh.....
Meid maar jij hebt dus een leptop! Weet je wat ik net op de radio hoorde? Dat een laptop niet goed is voor mannen......
Mannen die met een laptop op schoot zitten hebben kans dat hun kwaliteit van het zaad minder vruchtbaarder wordt iets met de strallen.
Wist je dat?
Toen ik thuis kwam deed ik even de computer aan om te lezen wat je geschreven had,want we gingen even bij mijnn mama op visite ,maar toen ik in de auto zat hoorde ik het en dacht gelijk aan jou.
Je moet het Robin dus niet op zijn schoot laten zetten,Maar op tafel okee vertel het hem maar.
Wat ik wel jammer vind dat je geen msn hebt je moet het maar gauw gaan veranderen ik zelf heb Chello Classic kan lekker onbeperkt interneten voor maar 49,99 dan weet ik indergeval wat me te wachten staat als de rekening komt,want ik vind het wel jammer dat je niet zolang achter internet zit.
Dus ga er maar achter na dat scheelt een hoop geld..
Ik heb de ene keer links onwijze steken vandaag recht weer echt vreemd maar ik denk dat het niks is hoor ik heb ook geen gevoelige borsten ofzo helemaal niks dus het zal deze maand zeker weer niks zijn.
Ik heb gewoon z'n gevoel dat ik ongi ga worden deze maand ik weet niet waarom.
Heb je trouwens nog wat van A3 gehoord die moest ook ongi worden woensdag maar die was het niet geworden die laat ons echt inspanning afwachten Joh.
Ik hoop zo voor der dat haar ongi ook weg blijft we wachten het gewooon af.
Meid ik apreek je wel weer
Dikke KUS :);-) NIEM

Hoi Niem,

Ik had het inderdaad gelezen van de laptop. Bij ons staat de laptop altijd op tafel gelukkig en Robin zit er sowieso niet zoveel achter gelukkig. Ik had dat berichtje ook even doorgestuurd naar een aantal mannelijke collega's die met een laptop werken.
Ik moet ook adsl hebben want ik betaal me scheel op deze manier. Ik ga maandag eens even rondbellen. Probleem is dat ik absoluut geen idee heb, hoe je dat aansluit op een laptop.. maar dat zal ik ze wel even vragen. Zou mooi zijn als er een monteur meegeleverd wordt ;-) Had Planet die actie niet??
Ik heb vandaag al wat minder steken in mijn onderbuik helaas... Wel grappig dat we praktisch gelijk lopen qua cyclus. Jij gaat dus donderdag testen en ik die zaterdag.... Ik denk dat die 3 minuten wachten op de uitslag echt killing worden! Ik had het er vanavond nog over met Robin en hij straalt werkelijk helemaal als we het hebben over kinderen. Hij wil zo graag papa worden, echt schattig! Maar, we proberen echt allebei nergens vanuit te gaan. Het zou te mooi zijn als het meteen bij de eerste eisprong na 7 maanden al gelukt zou zijn.... maar, stiekem hoop je wel natuurlijk op een positieve test. Ik heb nog 3 testen thuis liggen dus ik kan volgende week rustig eerst vrijdag testen ofzo en als deze negatief is, een paar dagen later herhalen. Ik ben altijd vrij op vrijdag en ik weet zeker dat ik me niet zal kunnen beheersen als ik 's morgens naar de wc moet! Dan ga ik toch testen, dat weet ik gewoon zeker (ben net zo ongeduldig als jij hahaha).
Mijn man is nu aan het werk (hij is portier bij een discotheek in Amsterdam in het weekend). Ik zit in het weekend dus 's avonds laat ook altijd nog even achter de pc. Wat doet jouw man eigenlijk voor werk?

Voor A3 is het ook super spannend. Wel heel positief dat haar ongi een dag na de nod nog niet was gekomen.. Hopelijk blijft dat zo! Zou toch leuk zijn als alle clomid'ers elkaar volgen naar het augustus forum!!

Nou meis, ik ga nog even bankhangen en dan lekker naar bed!

Dikke kus F.

HOI MEISSIE
Waar ik die aktie van heb is UPC dat is denk ik toch beter en er komt ook een monteur (tegen vergoedieng natuurlijk) als je dat wil wel zo makkelijk vind ik.
Jammer dat je steken weg zijn maar dat zegt helemaal niks.
Mijn zus was gisteren avond bij me en die heeft 6 november een zoon gekregen
ik was trouwens bij de bevalling.
Ik vroeg haaar toen ook wat zei voelde toen zei overtijd was en of ze wat had gemerkt in haar eerste maand maar zei voelde echt niks en ook niet misselijk dat kwam echt pas na die 5e weeek.
Ik had vanochtend wel even steken in mijn baarmoeder leek het, heel vreemd.
Misschien is het niet eens mijn baarmoeder en wil ik gewoon dat het mijn baarmoerder is hahahha..... het voeld in idergeval in de middden van mijn buik onderin.

Mijn man werkt bij de Catering dus kan onwijs lekker koken hihihi.........

Ik vind het soms best eng want ik heb best zwaar werk met zware dingen tillen ik probeer het zoveel mogelijk niet te doen ik heb een collega die me daar bij helpt gelukkig dus dat scheelt.
Ik ga zo weer de stad in dus ga even mijn huisje opruimen en aankleden en dan ga ik.
Meis ben je al weer beter of ben je nog een beetje ziekjes.
Ik spreek je gauw weer
KUS NIEM

Hoi Niem,

Ben je vandaag toch vrij? Heb je lekker geshopt in de stad? Zal wel druk zijn geweest nu. Ik voel me al iets beter. Ik hoest nog wel flink (vooral bij het opstaan) maar verder gaat het wel beter gelukkig.

Ik weet het niet hoor, maar ik heb echt het gevoel dat je zwanger bent! Ik hoop echt dat ik goed zit met mijn gevoel! Wat betreft mezelf.. Ik weet dat ik altijd (toen mijn cyclus tenminste nog normaal was) tussen de eisprong en de NOD allerlei klachten had. Het enige verschil toen ik zwanger was, was het beetje bloed dat ik verloor tijdens de innesteling. Als ik nu inderdaad zwanger ben dan is het kindje zich NU aan het innestelen maar ik heb geen druppel bloed gezien dus ik probeer nuchter te blijven. Mijn baarmoeder bloedt vrij snel (ook toen ze de samenlevingstest deed) dus ik verwacht bij een eventuele zwangerschap ook een innestelingsbloeding terwijl dit natuurlijk helemaal niet hoeft. Volgende week om deze tijd weet ik meer... Dan heb ik de test al gedaan en dan ben ik of heel gelukkig, of heel verdrietig!
Jij weet het al over een paar dagen! Welke test gebruik jij? Ik gebruik altijd die van Etos of DA huismerk.

Dus je man is kok? In een restaurant ofzo? Wat heerlijk zeg! Robin kookt echt alleen als ik doodziek op bed lig... de keren dat hij heeft gekookt is dus op 1 hand te tellen ;-)

Nou meis, veel plezier in de stad en tot gauw!

X F

hoi lievew f

Ik hoop dat je gevoeel goed is en dat jij natuurlijk ook zwanger wordt deze maand.
Kon het even niet laten om te lezen voordat ik het huis uit ga (een verslaafde junk).
ik gebruiik de merk van Dirx is echt veel goedkoper dan wat jij gebruikt ik betaal voor 2 stuks 11.20 of zo.

Mijn man is geen kok maar hun verzorgen meer het eten voor een bedrijf maar je kan het geen kok noemen meer het ontbijt voor verschillende kamers in het bedrijf Eurest ik weet niet of je daar ooit van hebt gehoord.

Lievie ik ben echt heel blij met jou en ons contact.
Dikke zoen
NIEM

Hoi meiden!

Dan hier nog even een berichie van A3. Nog steeds geen rode duivels!! Het is al mijn 4e nod!. Morgenochtend ga ik testen, ik kan het nu echt niet meer uithouden van de spanning. Wel af en toe een zwaar gevoel in mijn onderbuik en jeukende en strakke borsten. Verder af en toe wat spiertrekkingen op de meest vreemde plekken. Misselijk ben ik niet, ik heb ook nog overal trek in. Spannend dus! Maar ach, mijn vorige zwangerschap heb ik het ook pas ontdekt toen ik al 13 weken was. Dat is dan wel al 4 jaar geleden toen ik notabene gewoon aan de pil was!!Twee weken later kreeg ik een miskraam, tijdens mijn zware voorhofsholteonteking. TOen had ik ook hoge koort. Eigenlijk raar,nu wil ik zwanger worden en blijk je pco te hebben en geen eigen eisprong meer te kunnen krijgen. Hoop dus, dat het nu dan toch eindelijk is goedgekomen... Ik laat gauw meer weten!!!
Liefs A3

Hoi meiden,

A3, ik vind het zoooooooo knap dat je zo lang kunt wachten met testen! Jij moet echt heel erg veel geduld hebben. Ik ben heel benieuwd wat de test uitwijst maar ik vind het allemaal erg positief klinken! Mocht je zwanger zijn dan hoop ik dat Niem en ik je snel kunnen volgen! Gaan we met zijn allen (alle Clomid'ers) Fen achterna! Ik duim voor je!! Trouwens... Dat je er de vorige keer pas achter kwam na 13 weken!!! Jeetje, wat een tijd! Dus je kreeg nog een miskraam met 15 weken? Dat is al een kleine bevalling op zich lijkt me. Vreselijk zeg! Hopelijk kun je dit jaar nog fantastisch afsluiten met een baby op komst!!

Niem, computerjunk hahaha. Ik ben ook verslaafd aan het forum hoor. Echt erg gewoon! Ik ben ook erg blij met dit contact en ik hoop echt dat we tegelijk doorkunnen naar het zwangerforum! Wel mooi dat onze cyclussen nu praktisch gelijk lopen! Ik heb sinds gisteravond echt totaal nergens meer last van. Daar baal ik best van moet ik zeggen! Ik wil het liefst constant bemoedigende kwaaltjes voelen.. maar aan de andere kant. Ik heb wel eens alle kwalen uit het boekje gehad en dan werd ik alsnog gewoon ongesteld dus dat hoeft ook niets te betekenen. Over precies een week heb ik meer duidelijkheid.. maar, eerst ben jij aan de beurt! Als je heel eerlijk bent, denk je dan dat je zwanger bent?
Ik ken het bedrijf Eurest trouwens wel. Ik heb hiervoor bij het GAK gewerkt bij de afdeling WW en helaas hadden we toen heel veel mensen van Eurest die problemen hadden gekregen met de leiding daar. Maar, dat is inmiddels al 7 jaar geleden!
Ik heb net trouwens een ENORME strijkwas weggewerkt. Ik ga even lekker languit op de bank liggen.

Dikke kus F. en tot snel!!

Terug
Bovenaan