Niem

Eerlijk gezegd weeet ik het echt niet ik denk het niet dat ik zwanger ben maar hoop het stiekem wel.
Dat je geen last ergens van hebt wil niks zeggen lieverd dat kan nog komen.
Spannend joh voor A3 ik duim echt voor haar en ons allemaal.

DIKKE kUS NIEM

Ik startte ook al vol verwachting de computer op. Ben zo benieuwd of A3 zwanger is!!!

Je hebt gelijk hoor wat betreft de kwaaltjes. Ik ben denk ik gewoon bang dat ik teleurgesteld word als het een negatieve test is... maarja, teleurgesteld ben je sowieso wel vrees ik. Alhoewel, de vorige keer was jij helemaal niet echt teleurgesteld weet ik! Trouwens, ik hoorde dat je maar 6x Clomid mag slikken.. En wat dan als je niet zwanger bent?? In de hoeveelste ronde zit jij nu? De tweede?

X F.

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees het net van A3!! Wat super voor haar! Kreeg even helemaal zo'n blij gevoel, alsof ik zelf zwanger ben hahaha.

X F.

HOI WIJFIE

Ja GEWELDIG .......hé vooor A3 hoop dat wij haar snel mogen volgen.

Nee, weet je waarom ik niet zo teleurgesteld was,ik had zoiets van ik ben een jaar niet ongi geworden door een eisprong en dacht dat het wel even beter is om een keer gewoon ongi te worden.
Dan maakt i vast de uitgang een beetje schoon hahahah......
Ik mag inderdaad 6 keer clomid gebruiken ik denk dat ik dan IUI krijg of zo ze had het over spuiten.
Maar ik luisterde niet echt omdat ik eerst wil afwachten wat Clomid gaat doen.
Lievie ik zit nu in ronde 4 dus als ik nu niet ongi word ga ik ronde 5 in erg hé.
De eerste keer kreeg ik 50mg en geen eisprong.
De tweede keer 100mg en weer geen wisprong.
De derde keer weer 100mg wel een eisprong maar werd gewoon ongi.
Nu dus de vierde keer weer 100mg en afwachten.

Dit is een toverspreuk dat wij ook maar snel zwanger mogen worden !@#$%^&*(*^%$%#$@&^*^%#%|">?:<)*(^$ SIMSALABIM BABY ERIN............hahaha

meis ik lig hier dubbel ik spreek je gauw weer.
DIKKE KUS NIEM

Hahahahahaha, ik hoop dat die toverspreuk werkt!!!!!! Stel je voor als we zwanger zijn, dan zijn we misschien wel zwanger van een tweeling!!

Maar goed, laat ik niet te snel van stapel lopen! Die A3, ik vind het echt super voor haar! Na twee jaar bezig zijn, heb je het ook meer dan verdient toch?!

Dus je hebt nog 2x Clomid te gaan! Nou ja, als je nog 2x 2 eitjes hebt die springen dan heb je dus eigenlijk nog 4x zoveel kans.. (ik bekijk alles positief ;-)

Ik ben wel blij dat 50 mg bij mij al zijn werk doet. Ik voelde me soms echt heel vreemd van die Clomid. Laat staan wat 100 mg met je doet. Mijn vriendin heeft ook net haar eerste Clomidkuur gehad en ze moet morgen terug voor de 3e echo. Vermoedelijk groeien er geen eitjes. 1 was er afgelopen vrijdag 8 mm maar ze betwijfelden of deze nog wel verder zou groeien. Zij moet straks ook 100 mg nemen.

Nou ja, hopelijk krijgen we nog een fantastisch Kerstcadeau! Jij mag al over een paar dagen testen! Spannend man!

Ik ben morgenavond weer op het forum dus tot gauw!!

Dikke kus F.

Hoi Niem,

zie dat je nog niet weer op het forum bent geweest. Ik ben er morgenavond weer. Heb trouwens erge rugpijn en dat heb ik meestal een aantal dagen voor ik ongesteld moet worden....

X F

Hoi Wijfie
HAd me van daag toch zere tepels je wil niet weten ik denk door de kou, maar dan ga je toch denken zal het dat zijn ik hou mezelf ook vooor de gek joh.
Ik heb vanochtend getemeratuurd stond nog hoog dat is goed 37.0.
Heb jij nog getemperatuurd?
Is wel makkelijk want als i begint te zakken weet ik dat ik ongi ga worden hoop dat i hoog blijft.
Trouwens ben je er achter aan gegaan voor de comp bij UPC of nog niet.
Hoe is het trouwens afgelopen met je vriendin die was vandaag toch voor een 3e echo gewweest ik denk wel dat i eitje bij je vriendin verder groet want dat had ik ook.
Ik hooor van je ik ben morgen lekkr vrij dus dan spreek ik je weer.
Dikke kiss NIEM

Terug
Bovenaan