Niemandsland......Voelen jullie dat ook zo?

Hoi lieve meiden,

Ik ben morgen 15 weken zwanger en voel me een beetje alsof ik in Niemandsland zit...
Alsof ik niet zwanger ben...
De kwaaltjes zijn verdwenen en ik heb weer meer energie. Echt veel beweging voel ik nog niet en het buikje is er wel, maar minimaal....Mijn borsten zijn minder gevoelig...
Het is 3 weken geleden dat ik het hartje heb gehoord en daar ben ik inmiddels wel weer aan toe. Wil graag weer een teken van leven!
Dit is echt zo'n stilte voor de storm gevoel!

Hebben jullie dat ook!?

NB: Alleen
 het vele plassen houdt aan!

LIefs, Billie

Hoi Billie,

Ik zag 'niemandsland' staan en gelijk dacht ik: ZO voel ik me!!
Ik voel me net zo als jij ( of ik voel juist niets...) Ik heb me de afgelopen 13 weken heel erg goed gevoeld en geen kwaaltje gehad! De veertiende week begon met wat maagklachten, maar hier heerst nog steeds buikgriep e.d. , dus dat kan het ook geweest zijn. Ik heb zelfs nog geen buikje en ben nog geen gram gegroeid.
Soms ben ik bijna in staat om nog een test te doen, maar dat is gekkenwerk natuurlijk!
Aanstaande dinsdag mag ik weer naar de VK en dan hoor ik het hartje voor het eerst. Op de echo met tien weken was alles prima in orde, maar ik ben nu ook echt wel weer toe aan een teken van leven!

Eigenlijk moeten we niet klagen, denk ik dan, want het kan ook anders. Mijn zusje is bijv. bij iedere zwangerschap zo'n 7 / 8 maanden vreselijk misselijk met overgeven en niet kunnen eten. Nou, dan heb ik het toch liever zo!
En binnenkort zullen we genoeg merken wanneer de kleine begint te schoppen: eerst aandoenlijk en later pijnlijk...

Groetjes, Henrike 14w,1d

Hoi hoi,

Ik dacht ook al dat ik alleen was. Bij de eerste twee ben ik zo beroerd geweest tijdens de zwangerschap, en nu? Ik voel me op en top! Maar ook dat vind ik weer erg raar. Ik begin ook bijna aan mezelf te twijfelen. Dit ook met name omdat ik mijn dochtertje ben verloren. Ik hoef ook pas volgende week vrjdag weer op controle. Maar ik kan nu al vertellen dat ik er erg naar uit kijk. Hoewel er maar 3 weken tussen de controles heeft gezeten tegen die tijd.

Ik wel de gespannen borsten, wordt af en toe onpasselijk van bepaalde geurtjes, maar dat gaat ook niet helemaal op, want die hormonen had ik volgens mij nog in mijn lijf zitten na mijn vorige zwangerschap.

Pfff, nog een week.

Claudia

Heey Billie!
ik voelde me ook zo, tot 2 dagen terug!
ik verneem zelf dat mijn buik ineens  enorm groeit (dat had ik helemaal nog niet) en dat ik de kwaaltjes krijg die ik bij de andere 2 ook had alleen op het einde pas.
vanmiddag voelde ik de baby zo duidelijk schoppen dat ik het eigenlijk niet eens kon geloven.
ik moet maandag weer naar de verloskundige want dan is het ook alweer 4 weken geleden.
ik voelde me echt net zoals jij maar nu veranderd alles! ik weet zeker dat jij je ook heel snel beter gaat voelen!!
mijn energie is zelfs beter geworden en dat puur omdat ik er vertrouwen in heb en het gevoel heb zwanger te zijn...
kop op meid alles komt goed!!
Liefs Jenny (15wk en 2 dagen)

Hoi meiden,

Ik vind het ook hoog tijd worden voor een levensteken, moet as donderdag weer naar de vk. Ik heb 2 weken terug een extra echo gehad omdat ik in het ziekenhuis werd opgenomen ivm longontsteking. Omdat ze gal- en nierstenen uit wilde sluiten moest er toch een echo van de buik gemaakt worden en toen heeft de radioloog meteen maar even wat lager gekeken, wat ik natuurlijk wel prettig vond.
Toch heb ik na die  echo nog zoveel antibiotica gekregen dat ik toch wel weer even wil weten of onze babs het nog naar zijn/haar zin heeft.
Zo nu en dan heb ik wel het idee dat ik leven voel, al zijn het niet zozeer echt schopjes
maar meer een drukkend gevoel, terwijl ik mij bij de andere meer een luchtbel-effect kan herinneren.
Gelukkig nog maar 6 dagen..........

Groetjes,

Suus

Hai meiden!

Ik voelde ook zo, maar ik heb een dop-tone gekocht! Ik en mn vriend luisteren elke dag naar het hartje zo hebben we elke dag een beetje contact, ik heb er trouwens nog 1 te koop want ik heb hem dubbel gehad.

xxx miranda

Eigenlijk vind ik het wel heerlijk! De beginkwaaltjes achter de rug, nog geen last van de dikke buik, opgezette/onrustige benen, etc.  
Bij mij begin je het al wel echt te zien. Maar het is wel even lekker rustig. Er hoeft nog niet van alles (baby-uitzet enzo). Natuurlijk ben ik blij als ik  maandag bij de verloskundige weer naar het hartje mag luisteren. En ik kijk er naar uit dat ik het ga voelen. Maar voor een paar weken vind ik dit een heerlijk rustige fase!

Veel liefs, Irene

Eigenlijk vind ik het wel heerlijk! De beginkwaaltjes achter de rug, nog geen last van de dikke buik, opgezette/onrustige benen, etc.  
Bij mij begin je het al wel echt te zien. Maar het is wel even lekker rustig. Er hoeft nog niet van alles (baby-uitzet enzo). Natuurlijk ben ik blij als ik  maandag bij de verloskundige weer naar het hartje mag luisteren. En ik kijk er naar uit dat ik het ga voelen. Maar voor een paar weken vind ik dit een heerlijk rustige fase!

Veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan