Niemandsland......Voelen jullie dat ook zo?

Haha wat grappig! Niemandsland!
Het is inderdaad zo, ik zei het vanmorgen nog tegen een vriendin. Het is gewoon net alsof het niet waar is. Zeker als je nog niets gevoeld heb.
Ik ben daarom wel blij dat het beroerde gevoel weg is. Ben vandaag flink in mijn huis aan het stoffen en zuigen geweest. Heerlijk gewoon.

Groetjes,
Els, 14w 2dgn

Ik had precies hetzelfde tot 10 weken veel kwaaltjes, toen ook een echo gehad. Daarna voelde ik mij zo goed dat ik ging twijfelen of het nog wel goed zat. Vandaag met 15 weken had ik mijn 2e afspraak en gelukkkig weer een echo alles is oke gelukkig het bewoog en het hartje klopte, maar pfff wat een onzekerheid en stress heb ik daarvoor gehad. Mijn gyn begreep het wel het is ook een moeilijke periode je kan echt niet wachten tot het gaat schoppen zodat je iig weet dat het nog in orde is.

Ik heb precies hetzelfde als jij, Billie. Het hartje was al bijna niet te vinden 2 weken geleden en ik zou het nu wel weer eens willen horen, ik heb behalve een dikke buik wat vooral mijn darmen zijn helemaal nergens meer last van. Ik voel het kindje nog niet (soms twijfel ik wel maar dan is het weer weg) en ga me dan zorgen maken of alles wel goed gaat. Ik durf het soms al niet meer te vertellen aan mensen dat ik zwanger ben.
Het is idd Niemandsland...

ha meiden,

Ook ik sluit me aan bij het gevoel van niemandsland.
Ik Heb 2 miskramen gehad, en ben de eerste 12 weken ontzettend ziek geweest.
Ik heb met 12 weken ook mijn laatste controle gehad, en nu  ....niets..... niet misselijk, en nog geen gevoel, heerlijk natuurlijk, maar het maakt me ook onzeker. Volgende week heb ik pas weer een afspraak staan. Ik hoop dat ik gauw de beeb ga voelen dan heb je iid elke dag weer even een bevestiging.

miranda, wat voor doptone heb je te koop en voor hoeveel????

groetjes natascha

Heel herkenbaar allemaal! Ik kan haast niet wachten tot ik zeker weet dat ik het kindje voel. Ik heb net als Natascha miskramen gehad, en ondanks de misselijkheid en de dikke buik voel ik me behoorlijk niksig.

En dan is manlief ook nog veel van huis, hij maakt plannen voor komend jaar, ik ben echt een beetje bang dat van alle goede voornemens van samen doen niets komt en ik achterblijf als huismoeder. Bah.

Nouja, ik ben op 2/5, volgende week weer naar de verloskundige, de buik groeit, ik kom nog steeds niet teveel aan, volhouden dus maar!

Groejes,

Zeeuws Meisje

Hai natascha,

de doptone die ik heb is Angelsounds, hij is 2 maanden oud, maar ik hem hem dubbel, ik heb hem gekocht voor 45 euro.
ik verkoop hem voor 30.
alleen de batterij doet het niet, maar dan kan je van mijn doptone die batterij erin doen en zo horen dat hij werkt.

mn tel nr zal ik geven 06-16455692 ik woon in Rotterdam.

xxxx miranda

Terug
Bovenaan