Nienepien en Monique2

Hoi meiden,

Ik voel me vandaag niet zo happy. Ik stond op en deed vol goede moed de maybe baby maar nog steeds geen varens of iets wat er op lijkt. Volgens mijn oude cyclus had ik allang mijn eisprong moeten hebben maar nog steeds niet. Ik ben zo bang dat ik na mijn mk een lange en onregelmatige cyclus heb. Ook zie ik het zwanger worden even niet positief in.. heb gewoon even de pest er in.

Monique2, hoe is het met jou? Lekker aan het genieten van je weekend? Ik heb vandaag een familie bbq.... dat wordt overdekt bbq'en en binnen eten want het is weer eens rotweer! Kan er ook nog wel bij.

Nienepien, ik vind het voor jou zo geweldig. Zo'n test geeft niet zomaar een lichte stip aan.. er moet dan toch iets van hcg zijn ontdekt. Ik ben benieuwd naar je tweede test maar ik heb er bij jou een goed gevoel over. Ik gun het je ook zo erg! Je wordt vast een hele leuke/vrolijke mama (ik heb je hier in ieder geval leren kennen als lief en grappig).

Nou meiden, een fijne zondag gewenst en tot gauw.. Hopelijk voel ik me dan iets beter...

Kus F.

Hoi Frederique,
Heb net een berichtje achter gelaten op jou reactie aan mij.Probeer er ondanks alles toch een leuke dag van te maken, het komt echt goed met je , daar ben ik van overtuigt!

Soms zie je het gewoon even niet zitten,
en zit je op alles en iedereen te vitten.
Maar wees niet getreurt, jou tijd breekt ook snel aan,
en dan zal alles wel voor de wind gaan.
Dan zou het zijn zoals je altijd had gehoopt,
maar onthou ,je hebt goede en slechte tijden, het is maar goed dat je niet van te voren weet hoe alles loopt.
Probeer het positief in te blijven zien,
en komt de goede tijd eerder dan je verwacht misschien!
liefs Knuffelbeertje

Hoi Frederique,

Meisje toch, voor je het weet heb je opeens varens op je maybe hoor! Ben er van overtuigd dat het allemaal heel snel goed komt. Maar snap ook heel goed je bui, soms wou je gewoon dat het anders was, omdat je weet dat het anders had kunnen zijn.

Hier is het nog droog, dus hoop dat het overwaaid naar jullie! Want er staat wel een flink windje.
En misschien wel even goed om onder de mensen te zijn, dan kun je even niet aan al het baby gedoe denken. En heb je vast voor je het weet je ei.

Ondanks die stip ben ik er nog niet helemaal zeker van dat het waar is, want had het idee dat die stip pas na 4 minuten kwam, aan de andere kant heb ik er wel een rustig gevoel over. Ik voel me ook behoorlijk zwanger! Baal dat er hier geen drogist in de buurt open is, anders zou ik er nog een gaan halen. Gewoon om het zeker te weten.

Monique, je hebt jezelf toch niet over laten halen om het weekend te werken he! Anders kun je daar net zo goed gaan wonen, want ze kunnen altijd wel iemand gebruiken.

Tot snel,

Nienepien

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden (knuffelbeertje, ga zo nog even onder het andere berichtje wat voor je schrijven). Jullie hebben helemaal gelijk, het is een gewoon even een slechte bui die wel weer overtrekt. Ik weet niet waarom ik zo emotioneel ben maar ik voel mijn kinderwens met de dag aansterken en soms overheerst de angst gewoon dat het er voor mij niet in zit..

Nienepien, ook ik heb een goed gevoel over jou. Ik weet niet waarom maar iets zegt me dat je echt zwanger bent. Ik hoop dat dat ook echt zo blijkt te zijn. Misschien maar goed dat er vandaag geen drogist open is.. dan kan het HcG nog even aansterken!! Doe je de test wel met je ochtendurine? Ik weet dat het eigenlijk niet hoeft maar je HcG schijnt 's morgens (omdat je dan een aantal uur niet hebt geplast en gedronken) toch het best meetbaar te zijn. Spannend hoor!!

Monique, ik hoop inderdaad net als Nienepien dat je lekker van je weekend aan het genieten bent! Hoe is het verder met je?

Nou meiden, ik ga me maat klaarmaken om gezellig te gaan doen op de bbq... zucht... aan de andere kant is het inderdaad wel goed om even onder de mensen te zijn.

X F.

Hallo Frederique,
het is al allemaal gezegd maar toch wou ook ik nog even iets kwijt.
Kop op, het zit er zeker in voor jou!
Zoals iedereen die op deze forum zit!
Er komt zeker een moment dat we ,wanneer we naar ons klein wonder zullen kijken, er nog zullen om lachen omdat we toch zo ongeduldig waren.
Maar ik denk dat we elkaar allemaal heel goed begrijpen want we maken tenslotte allemaal hetzelfde mee...
Heel veel succes allemaal.
Groeten, Belle x

He Nienepien,

Hoe is het met je???????? Al naar de drogist gerend om een test te kopen? Dat je nu nog steeds niet ongi bent zegt wel heel veel natuurlijk... spannend!!

Monique, met jou ook alles goed? Vanmorgen weer geen varens gezien... zucht... we houden hoop!!

X F.

Hallo Meisjes,

Fred, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
Het is ook allemaal best moeilijk.
Ietes wat je het allerliefste zou willenn is misgegaan en lukt nu even niet.
Maar ik weet zeker dat het goed komt met jouw meid!
Ik was zelf steeds heel positief maar zaterdag had ik ook even een verdrietige dag.
Ik zag ineens alles van vorig jaar weer voorbij komen en dan die miskraam.
Het benauwde me ineens en dacht hoe komt het allemaal, hoelang moeten we nog wachten.
Als ik al straks zwanger ben zit er al 3 jaar tussentoen we zijn gestopt met de pil.
Best wel lang vind ik.
Maar het MOET lukken.
Ik weet zeker dat we Nien snel zullen volgen.
Een 3 eennheid volgt elkaar altijd dus nu ook!!
Nien, ik heb ook een heel goed gevoel over jouw, het gaat goed komen, je bent hartstikke zwanger volgens mij.
Ik vind het onwijs voor je.
Je zei dat je na 4 min. de stip "pas" zag.
Bij de laatste keer toen ik met romed teste zag ik eerst ook niets maar na een tijdje zag ik toch een heeeeeel vaag streepje.

Enne ik heb dit weekend niet gewerkt.
Was nu ook niet moeilijk want ze hebben niet gevraagd, ha ha.
Ze vroegen voor wat daagjes in aug.
Het weer lijkt hier nu wat beter.
Zijn we ook wel aan toe toch?
Fred, het kan trouwens heel goed dat je cyclus wat langer duurt dan normaal.
Je gebruikt de maybe nog wel, verstandig.
Bij mij werkte het wel toen.
Ik ben vanmorgen weer met dat ding begonnen.
Maar de varentjes komen pas met ong. 2 weken denk ik.....
Wat ik wel vreemd vind is dat ik vorige week maandag ongi ben geworden en dat ik nu nog soms een heel klein beetje bloed of d.bruine afsch. heb bij het afvegen.
Ik hou het in de gaten.

Nou meiden tot gauw, liefs, Monique2

Terug
Bovenaan