Nienepien en Monique2

Hoi Monique,

Dus jij had zaterdag ook een off-day? Voel jij je al wat beter?
Ik zat gisteren op de bbq en (net waar je niet op zit te wachten!!) gingen allerlei kennissen van mijn ouders vragen wanneer er kindjes kwamen. Ik vind dat je dat dus echt niet kan vragen aan iemand. Ik voelde me ook echt even rot om er toch weer mee geconfronteerd te worden. In het algemeen gaat het heel goed maar ik ben soms gewoon ineens weer verdrietig om de miskraam en om de angst die ik heb dat het nooit gaat lukken. Nu gaat het wel weer gelukkig al heb ik nog steeds geen varens gezien. Ik baal wel dat ik mijn oude cyclus niet heb maar misschien/hopelijk duurt het alleen deze keer langer. Over een half uur kan ik de CB test weer doen (je mag 4 uur niet geplast hebben.. ik moet nu erg nodig maar ik houd het nog een half uurtje op). Ik hoop toch wel dat ik deze week mijn eisprong heb, anders duurt het wel heeeel erg lang!!
Heb je een lekker weekend gehad Monique? Nog iets leuks gedaan?

Ik was vandaag nog een dagje vrij, morgen gaan we met de afdeling een middagje "brainstormen" en daarna gaan we eten met zijn allen. Dat wordt dus een hele lange dag... Nog 3 weekjes en dan heerlijk 4 dagen naar Florence. Ik heb er zin in!
Jullie vakanties schieten ook al op he?!
Nienepien, hoe is het met jou?? Heb je al een 2e test gedaan? Heb je het nog steeds stil kunnen houden voor je man?

X F.

Ik ga zo toch maar testen want ik plas bijna in mijn broek hihi

Hoi meiden,

Heb net getest en nog geen eisprong. Ik heb me voorgenomen om me voor a.s. vrijdag geen zorgen te maken.. Als ik vrijdag nog steeds geen eisprong heb dan zal ik wel flink balen (dan zit ik nl. al op een cyclus van 35 dagen i.p.v. 26!!). Maar goed, nu is het nog maandag dus no worries .... (hoop dat ik het volhoud).

Fijne avond meiden. Ik ben misschien pas woensdag weer op het forum.

X F.

Wat vreselijk vervelend voor je, hoop dat je voor vrijdag je ei hebt hoor! Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Veel plezier morgen bij het brainstormen, dat het maar veel goede ideeen mag brengen.

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan