Nienepien

Hoi Frederique,

Sorry dat het even duurde, maar was zo onwijs moe van het werken!!! Ga morgen ook even met mijn baas praten, want weet niet of ik dit vol ga houden, zelfs een dagdienst is eigenlijk te zwaar en ben ik al om 12.00 uur uitgeput!

Wel onwijs balen dat je nu eigenlijk nog geen duidelijkheid hebt! Is het geen idee om die mb een poosje niet te gebruiken? Misschien wat rustgevender?

Ik ben trouwens 8 maart uitgerekend!
Lijkt nog zo ver weg! Maar het zal het wel zo zijn!

Nou, ik ga snel mijn bedje in, want moet morgen avond werken en zie er nu al tegen op!!!

Hoe zou monique het hebben? Zou best willen ruilen met haar!!!

Tot snel

Liefs Nienepien

Hoi Nien,

Helemaal niet raar hoor dat je zo moe bent. Een collega van mij heeft de 3e en 4e maand part-time gewerkt omdat ze net als jij ook kapot was! Er gebeurt ook zoveel in je lijf.

Heb je inmiddels al gesproken met je baas? ben benieuwd wat je baas zegt!

Ik zit echt in onzekerheid. Er gebeurt echt van alles in mijn onderbuik. Ik heb al sinds zaterdag last van erge steken in mijn linker onderbuik (waar mijn eierstok zit) en nu heb ik juist weer dat het rechts pijn doet. Gisteravond was de pijn zo erg dat ik er gewoon niet van kon slapen!

Ik zal even een berichtje op het algemene gedeelte zetten of andere vrouwen dit ook hebben rond de eisprong.

Ik had vanmorgen ook veel cerv.slijm. Ik snap het niet meer hoor! Deze week nog wel even goed klussen voor het geval mijn ei nog moet komen! Dat er wat gebeurt in mijn onderbuik is in ieder geval een ding wat zeker is. Ik ben blij dat ik over 2 weken naar de gyn mag want ik vraag me af of alles wel goed is met mijn eierstokken. Maak me best een beetje zorgen. Vooral gisteravond toen ik zoveel pijn had.

Ik ben ook jaloers op Monique. Ze heeft nu heerlijk weer en is vast druk aan het klussen! Zou toch fantastisch zijn als ze zwanger terug zou komen. Ik gun het haar heel erg. Wat een pech heeft zij tot nu toe al gehad!

Nou meis, ik ga weer aan mijn werk.

Pas je goed op jezelf en op de kleine?

Dikke kus F.

Nien, ik heb voor mijn werk wat foto's online moeten zetten. Heb ook meteen geprobeerd een foto van mij en mijn man op het net te zetten. Kun je eens kijken op onderstaande link? Weet nl. niet of je erop kunt... Staat maar 1 foto van ons op (niet de leukste maar dat is de enige die ik hier heb..).

Link: http://stefs01/fotos/mensinktest/slides/IMG_0673-1.html

XX

Hoi Frederique,

Lees ik nou net dat je toch j eisprong hebt gehad!!! Wat vreselijk heerlijk voor je.

Kan trouwens de foto's niet zien! Jammer hoor, want ben nu wel erg nieuwsxhierig.

Heb vandaag weer een vreselijke off day! Ben zo moe en niet vooruit te branden, ga nu ook even op de bank en hoop vanavond nog wat te schrijven!

Liefs Nien

Hoi lieve Nien,

Wat jammer dat je de foto niet kunt zien. Waarschijnlijk is het dan alleen voor collega's te zien. Jammer! Ik ga wel eens kijken of ik een nieuwe oplossing kan vinden.

Ik denk inderdaad echt dat ik een eisprong heb gehad. Het gekke is alleen, ik denk dat ik mijn eisprong afgelopen vrijdag of zaterdag heb gehad, dat ik nu nog steeds erg veel cerv.slijm heb. Ik weet eigenlijk niet of dat normaal is dat je dat nog een paar dagen erna hebt. Ondertussen blijf ik natuurlijk voor de zekerheid wel klussen. Ik houd mijn nod op 24 september a.s. Duim voor me meis! Voordeel is dat als ik ongi word, ik al snel daarna naar de gyn mag.

Dus jij voelt je vandaag weer niet zo? Hoe ver ben je nu? Het schijnt nl. dat je je vanaf je 4e maand (vooral tussen de 5e en 7e maand) erg goed voelt dus hopelijk breken snel betere tijden voor je aan. Heb je al wat gehoord van je hypotheek? En heb je al met je baas gesproken?

Ik ben pas vrijdag weer op het forum. Mijn zus heeft nl. mijn laptop een paar dagen geleend (die krijg ik donderdagavond weer terug) en op mijn werk gaan morgen nieuwe regels in m.b.t. internet verkeer. Ik mag dan helaas niet meer vanaf mijn werk internetten.

Ik spreek je vrijdag dus weer.

Take care lieffie!!!

Dikke knuffel F.

He Nien,

Hoe is het met je? Jij bent dus ook 2 dagen niet op het forum geweest? Gaat het wel goed met je?

Met mij is alles prima. Heb soms een wat stekend gevoel in mijn onderbuik en soms wat steken in mijn borsten maar goed, dat zegt niet zoveel... ik hoop het natuurlijk wel heel erg. Volgende week woensdag ga ik testen.. wel duimen voor me!!

Ik hoop snel wat van je te horen... hoop dat het wat beter met je gaat!!

X F.

Hoi Fred,

Natuurlijk ga ik voor je duimen!!!!! Doe niet anders!!!

Het gaat redelijk met me!! Voel me nog steeds moe en beroerd, maar ben de afgelopen 2 dagen vrij geweest dus heb alles op mijn eigen tempo kunnen doen!!
Daardoor is nu ook de baby kamer geschilder en aankomende dinsdag wordt hij behangen door mijn moeder en mijn tante! Heb er veel zin in!
Zie er wel vreselijk tegen op om morgen weer aan het werk te gaaan! Kan wel janken als ik er aan denk!
Gelukkig is het al snel volgende woendag want vindt het erg spannend! Ben gewoon een beetje zenuwachtig.

Wij gaan zo even hel ongezond eten bij mac donalds! Maar dat mag wel een keer toch???

Tot snel!!

Dikke kus Nien

Terug
Bovenaan