Nienepien

Hoi lieve Nien,

Hoe lang ben je nu zwanger? Ze zeggen dat je je vanaf de 4e maand een stuk beter voelt dus ik hoop het echt voor je. Je bent al erg lang beroerd en moe, kan me voorstellen dat je daar af en toe flink van baalt. Heb je al met je baas gesproken of je het misschien iets rustiger aan kunt doen?

Zelf voel ik wel van alles in mijn onderbuik maar dat voel ik altijd na de eisprong wel eigenlijk. Ik hoop alleen dat als ik gewoon ongi word, dat ik dat uit. a.s. woensdag word. Dan ben ik het nl. niet meer als ik naar de gyn mag (i.v.m. een inwendig onderzoek... als ik dat krijg tenminste). Het vooruitzicht dat ik naar de gyn mag vind ik echt heel fijn. Monique zou ook gaan toch? Had ze nu al een afspraak gemaakt? Onze Monique komt trouwens al weer snel terug.. ze had haar eisprong volgens mij toen ze wegging dus misschien is ze wel zwanger. Dat zou echt fantastisch zijn!

Ik heb zometeen een bruiloft van mijn collega. Zit ik op mijn vrije zaterdag nog tussen al mijn collega's.. pfff....

Wat lekker een MacDonald's. Heeeel af en toe gaan wij er ook wel eens heen. Lekker hoor!!! Misschien wat voor vanavond, na de bruiloft...

Nou meis, pas goed op jezelf... niet te druk zijn met schilderen etc. Pak lekker je rust, je hebt nu een goed excuus!

Kus F.

Terug
Bovenaan