Nientjes forum >> pendelen >> echt zo leuk en lief niet als ze zich voordoet.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een paar dagen op dat forum gehangen van die pendelaarster Nientje...... Als "nieuwe" wordt je daar redelijk genegeerd. Is niet echt erg, maar ik heb gelezen wat ze daar over meiden hier en van babybrabbel schrijven en vervolgens hier zoete broodjes gaan zitten bakken. Wie het pendeltopic heeft gelezen kan ook lezen dat nientje hier zelf een link plaatst naar haar eigen forum ( ze is ook moderator ) en wanneer we massaal daar gaan vragen om te pendelen wordt ze helemaal gek van de aanvragen ( terwijl ze er toch zelf om vraagt ) vervolgens zit ze daar een aardig potje te klagen om vervolgens hier weer een oproepje doet aan iederen om opnieuw een aanvraag bij haar te doen. duhhhhhhhhhhhh. Toen ik vanavond melde dat ik het er niet gezellig meer vond omdat er bijna niemand van de "club"' reageerde op spontane berichten van mijn kant ben ik er METEEN vanaf gedonderd. Ze heeft mijn registratie meteen ongedaan gemaakt en kan niet meer inloggen. Hahahahah, hoe bedoel je kinderachtig.
verder is dat pendelen echt niet zo vreselijk moeilijk hoor meiden. Het enige wat ze er daar mee bereikt hebben is dat ik er geinteresseerd in ben geraakt, zelf zo'n pendel heb aangeschaft en het ook eens uit ga proberen. Ze meeste daar pendelen zelf nog helemaal niet zo lang en zijn dus net zo onervaren als dat wij zijn.   Ze zal hier absoluut op reageren want ze kijkt hier ook stiekum mee evenals op babybrabbel en wanneer er hier negatief uitgelaten word over haar forum gaat ze er op haar eiegen forum een heel drama van maken.

Dus meiden van deze "club""     Jullie zijn gewaarschuwd.

Wanneer ik het pendelen een beetje onder de knie heb zal ik jullie dat zeker laten weten !!!!!

Groetjes !!!!

eh.... wil er toch even op reageren hoor. ik lees al een half jaar mee op dit forum en sinds een week ook bij nientjes forum. Ik ben met open armen ontvangen hoor daat dus daar ligt het niet aan.

de instelling die je nu hebt is niet zo heel erg vriendelijk en het ergste is dat JIJ nu precies doet wat je hebt voorspelt dat nientje gaat doen: namelijk herrie schoppen en dramatiseren. dit is helemaal niet nodig!! laat iedereen gewoon in zijn waarde en ga lekker zelf pendelen.

inimini

Dat jullie überhaupt in dat pendelen geloven, zeg......

nou het is gewoon een gezellig forum en dat er gependelt woord   tja ach.... de een gelooft in allah de ander in god en de ander in pendelen ja toch?

mama van TWAN: ik vind de naam twan echt helemaal top, ik heb een kindje op mijn werk die zo heet als hij net zo lief is als die van jou........ dan is ie om op te vreten haha (sorry voor de woordkeus)

Ow ow ow Inimini toch ! Blijkbaar heb je de behoeft nientje hier te verdedigen......... Mag hoor, geen probleem, iedereen zijn mening ................ maar ga dan daar niet over het "gezeik van het jongegezinnen forum" zitten klagen........... blijkbaar lees je alleen wat je wilt lezen en heb je niet gelezen wat er daar door hun over de meiden van hier en babybrabbel wordt geschreven. Is ook niet erg hoor................   maar wanneer ik terloops even meld dat ik het daar niet zo gezellig vind als dat ik dacht dat het zou zijn en ik wordt METEEN van het forum afgedonderd en ik mag niet meer mijn mening op jullie mening geven getuigd nou ook niet bepaald van vriendelijkheid, is het wel ?

Whatever, ik heb nooit gezegd dat ik in dat pendelen geloof, ben daar gaan kijken omdat er hier nogal veel over geschreven werd ( anders had jij ook niet op dat forum gezeten ) ben er wel in geinteresseerd geraakt en thats it.

Fijne avond verder ;-)

hee yappie,
heb niet zozeer de behoefte om nientje te verdedigen hoor dat is het niet maar het is gewoon een ander forum als dit forum. maar ieder mag zijn eigen mening hebben. ja toch. alleen de manier waarop je het neergekalkt had was niet zo aardig. ik schrijf netjes onder mijn eigen naam op beide forums vandaar dat je dus ook gewoon kan zien dat ik idd gereageerd heb. je bent niet de enige die erover begint op dit en het andere forum. alleen we moeten het gewoon gezellig houden en niet op gaan ruien. dit is gewoon al een paar dagen aan de gang.
meid jij ook een gezellige avond en neem het niet persoonlijk op, niet van ij maar ook niet van de andere meiden!!
groetjes ini

hahahahaha grappig......

En dat terwijl iedereen zo in de ban is van het pendelen.....

Sja ik geloof niet in dat pendelen.....beetje met een touwtje voorspellen wanneer je zwanger wordt....yeah right!!!

En sommigen krijgen verschillende uitkomsten....lekker geloofwaardig....

ik vind het wel komisch....

En dat jij haar door had en ze je meteen eraf geknikkerd heeft....sja dan lijkt mij dat je toch gelijk had anders gooit ze je er niet af....toch???

hahahahaha

greetz

Hoi Ini !!

Ik vat het niet persoonlijk op van jou hoor !   Ik kom hier lang genoeg om te weten via de berichten hier dat een een leuk en aardig mens bent. Ik vond het gewoon niet kloppen en daarom ook dit bericht.

EN NU GAAN WE VAN DE AVOND GENIETEN !!!   BIJNA WEEKEND   ;-)

Terug
Bovenaan