Nientjes forum >> pendelen >> echt zo leuk en lief niet als ze zich voordoet.

Hoi Jaq !!!

Nou dat bedoel ik dus !! Ik zeg daar iets normaals ( iedereen mag een mening hebben toch, ik vind het hier soms ook minder gezellig als andere dagen maar dat kan ook met mijn eigen humeur te maken hebben maar dan wordt ik toch niet meteen van het forum afgedonderd ?   ) en wordt meteen geblokkeerd. En als volwassene vind ik dat persoonlijk heel kinderachtig. Nu kan daar iedereen reageren op mijn bericht maar wanneer mij dat niet aan zou staan kan ik mezelf niet verdedigen. Dus vandaar dat ik dit bericht het neergezet.
Maar zoals gezegd, ik heb me daar ook laten pendelen en het is niet dat ik erin geloof maar ik vind het wel leuk !!

Groetjusssssssssssss

sja ik snap wat je bedoeld hoor,

was ook een keer lid van een groep, en werd zonder reden eraf gegooid en verwijderd, zonder enige waarschuwing,terwijl ik niks deed...

dat vond ik ook errug kinderachtig.....dus heb ik mijn eigen groep gemaakt....hihihi

maar ik vind het ook een beetje onbeschoft hoor dat je eraf gegooid bent....
en goed dat je het hier hebt neergezet...hahahaha

Ze kan toch wel normaal doen .... maarja ze had zeker niet verwacht dat je het hier zou neer zetten...jammer joh!!!

Hey !!

mwoaaahhh ik denk dat ze nog wel gaat reageren. Als het hier niet is dan is het daar wel ;-)
Slaat gewoon nergens op wat ze deden daar en hier was iedereen hartsikke enthousiast terwijl de meeste "nieuwe "   toch redelijk werden genegeerd. Er waren best een paar leuke meiden tussen hoor, maar begon me zowat een indringer te voelen en vond het dus niet leuk meer.

Ik ga hier wel gewoon lekker verder meuten met jullie !!!!   ;-))))))

Groetjes !!!!!!!!!!!!

hallo

ik pendel zelf ook al een tijdje   tot nu toe heb ik heel veel dingen goed gehad

maar je kan er gewoon niks aan vast knopen er zijn hier meiden net als
mij die al zo lang wachten op een kindje dat ik ze niet valse hoop ga
geven.

volgens een paragnost wordt ik in maart zwanger maar we zullen zien.

dus meiden degene die voor zich heeft laten pendelen   put daar
niet al je hoop uit daarmee kan je eerdere zwangerschap uitstellen of
juist een erge teleur stelling mee tegemoed gaan.

ik hoop dat het zo ook allemaal gaat lukken voor jullie

liefs annieka

Hoi meiden,

Ik had me ook aangemeld op dat forum en kreeg van Nientje ook geen reaktie. Ik kreeg wel van Patricia en Heidike een lief mailtje, maar verder werd er op de gewone voorstelmail e.d. niet gereageerd. Vind ik erg jammer...

We zijn bezig met een tweede en nog maar net in de 2e ronde. Heb me wel laten pendelen, maar ik weet niet wat ik van moet denken. Laten we hopen dat ze het goed hebben.

Vind het contact wel heel erg prettig, beetje ervaringen uitwisselen en om advies vragen.

Hoever zijn jullie?

Dikke kus van Liesbeth

Op een of andere manier komen mijn berichtjes niet op dit forum momenteel, heb al twee keer op dit onderwerp gereageerd maar helaas komt mijn berichtje er niet op.

Ik ben Charlie, 28 jaar en moeder van twee mooie meiden. Wij zijn bezig om zwanger te worden van een derde kindje. nWe zitten nu in ronde twee, NOD is 20   februari.
Ik wil me wel graag laten pendelen, niet omdat ik er echt in geloof maar omdat ik erg nieuwsgierig ben wat er uit komt en of het klopt. Dus Annieka als je meer gegevens nodig hebt laat het maar even weten en als je het wil doen, natuurlijk.

Verders vind ik het erg leuk om verhalen van andere te lezen en te reageren en om adviezen te krijgen.
Dus tot vaak

En iedereen succes met klussen.

Liefs Charlie

Hellow !!

We meuten gewoon lekker verder hier !   Ik bennu bezig voor ronde 11 en kreeg op dat forum 6 verschillende uitslagen. Kreeg er zelfs eentje die zei dat ik nu al zwanger zou zijn terwijl dat echt niet kan.......... was net 4 dagen ongi............. maar maakt niet uit hoor, ik deed het uit nieuwsgierigheid en ik vond het leuk de uitslagen te krijgen. Er kwam in ieder geval niet uit dat ik nooit een wondertje zou krijgen dus das al mooi meegenomen ! Er werk eerst veelophef over gemaakt en vervolgens word wanneer iedereen een stormloop neemt naar dat forum geheel niet leuk gereageerd daar en DAT vond ik nou zo vervelend.
Het kan je hoop geven ja wanneer je ervoor openstaat en dat is voor een ieder verschillend. Ik veroordeel ook echt niemand want het heeft ook zelf mijn interesse gewekt. Ik ga het gewoon eens proberen en kijken wat eruit komt.

Meiden heel veel succes !!!

Terug
Bovenaan