Nierstuwing bij foetus

Hallo Henny,

Ik heb ook wel op andere forums gelezen dat het idd vaak heel erg meevalt maar ik weet niet hoe groot die niertjes waren en daar die van ons kindje bijna 2 cm groot is heb ik bij ons kindje toch mijn vraagtekens. Wat mij ook opvalt is dat het veel vaker bij jongens dan bij meisjes voorkomt (hier zal vast een reden voor zijn)

Zeg mag ik weten waar je woont omdat je ook in Groningen moest zijn en wanneer Marijn jarig is?   Ik ben nl in maart uitgeteld en mijn 2e zoon en ik zijn ook allebei in maart jarig dus wie weet een dubbele datum     .

Liefs Frida

He henny,

Je komt uit Surhuisterveen, dat plaats ken ik goed want ik ben zelf geboren en getogen in Kootstertille jou ook vast bekend! Helaas geen dubbele datum, ik ben nl de 5e en mijn zoontje de 14e jarig en ik ben de 22 uitgeteld maar zit wel in de buurt dus wie weet.

Waren de nieren van Marijn erg vergroot dan of weet je dat zo niet meer? Ben nl. nieuwsgierig wat ik zo ongeveer kan verwachten   met deze grootte (19mm)

Groetjes Frida

hallo frida,
wat toevallig dat je ook in deze omgeving hebt gewoond.
wie weet word je kindje wel op de 24ste geboren ipv de 22, zou wel heel toevalig zijn hahahaah.
ik weet niet meer hoe groot precies marijn z'n nieren waren gek eigenlijk dat je dat weer vergeet. ik weet wel dat ze flink vergroot waren, vandaar dat ze elke maand een echo deden. nu staat het eigenlijk stil, de rechternier is nog wel vergroot maar word niet nog groter gelukkig.     groetjes henny

Hallo Henny,

Ja wie weet wordt het ook de 24e maar dat laat ik je tzt wel weten  of kijk je niet zo vaak op het forum? Ik zit ook op de maart 2008 moeders dus daar is ook wel op te vinden.  
Als je nog iets te binnen schiet over Marijn in de zwangerschap en wat je denkt belangrijk voor mij te vinden laat het me dan maar weten want ik ben nog steeds geen steek verder.

Groetjes Frida

Terug
Bovenaan