niet aangekomen

Hai,
Inmiddels is de wijkverpleegkundige langsgeweest voor de kennismaking, en ze heeft Roef gewogen. Hij zat na 2 1/2 week nog net niet op geboortegewicht, en dat vond ze prima. Aangezien hij bijna 4200 gram weegt, kan hij af met 6 voedingen per 24 uur. Ze was het helemaal eens met mijn theorie dat ik bang was er een hazeslaper van te maken als ik hem bij elke krimp aan zou leggen. Dus vooral zo doorgaan, hij groeit goed genoeg. En kunnen we dus genieten van een baby van nog geen drie weken op de 6 voedingen... En met genoeg spek om lekker relaxed door het leven te gaan...
groetjes Annemarie

hi

ik zou geen weegschaal huren. Wij hebben er 1 gehuurd van de thuiszorg, een digitale, maar wat een rotding. Je krijgt verschillende gewichten afhankelijk waar je je kind neer legt (meer naar link, rechts etc. etc.) en je word ook door geobsedeerd. Hebben de weegschaal na paar dagen teruggebracht. Je kan  naar het consultatie buro gaan om daar te wegen, die weegschalen zijn stukken beter   en dan heb je meteen dezelfde weegschaal als bij je afspraken bij het CB. Kan je het helemaal goed in de gaten houden.

Succes,
lia

Terug
Bovenaan