Mede door mijn schuld hebben we een aantal maanden terug een nogal heftige discussie hierop het forum gehad. Het valt mij op dat sinds die tijd (maar daarvoor ook al), we allemaal een beetje bang zijn om elkaar voor het hoofd te stoten. Veel discussies beginnen of eindigen met 'Ik wil niemand iets verwijten" 'Dit is mijn mening maar' etc. (ik doe hetzelf ook).
Ik vraag me af, of dit nu nog echt nodig is? Ondertussen kennen we elkaar volgens mij best wel redelijk en weten we hoe we over bepaalde zaken denken.
Ik vind dit persoonlijk een erg leuk forum en hoop dat ieder zijn eigen mening kan zeggen. Ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om te beseffen dat niet iedereen gelijk is?
Wat vinden jullie hiervan?
Annemieke
Ik vraag me af, of dit nu nog echt nodig is? Ondertussen kennen we elkaar volgens mij best wel redelijk en weten we hoe we over bepaalde zaken denken.
Ik vind dit persoonlijk een erg leuk forum en hoop dat ieder zijn eigen mening kan zeggen. Ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om te beseffen dat niet iedereen gelijk is?
Wat vinden jullie hiervan?
Annemieke