Niet bang zijn voor elkaar meningen!

Mede door mijn schuld hebben we een aantal maanden terug een nogal heftige discussie hierop het forum gehad. Het valt mij op dat sinds die tijd (maar daarvoor ook al), we allemaal een beetje bang zijn om elkaar voor het hoofd te stoten. Veel discussies beginnen of eindigen met 'Ik wil niemand iets verwijten" 'Dit is mijn mening maar' etc. (ik doe hetzelf ook).

Ik vraag me af, of dit nu nog echt nodig is? Ondertussen kennen we elkaar volgens mij best wel redelijk en weten we hoe we over bepaalde zaken denken.

Ik vind dit persoonlijk een erg leuk forum en hoop dat ieder zijn eigen mening kan zeggen. Ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om te beseffen dat niet iedereen gelijk is?

Wat vinden jullie hiervan?

Annemieke

Hoi annemiek ik ben het met je eens!
Als je een onderwerp start of ergens antwoord op geeft, weet je dat er andere op zullen reageren en hun mening geven. Daarom schrijf je toch hier, denk ik dan.
Op het moment dat iemand zich niet prettig voelt bij een reactie, schrijf je het er ff onder is dat ook weer opgelost.
Iedereen heeft heus het beste met elkaar voor. En ik denk altijd maar zo; je neemt de informatie eruit waar je jezelf in kunt vinden of waar je wat aan hebt.
Lekker allemaal blijvn schrijven, ik heb al wel hier en daar wat ideetjes of oplossingen op gedaan hoor.

Groetjes Pauline mv Yoëll (3m, 1w, 3d)

ff aanvulling; ik ben niet echt op de hoogte geweest van de heftige discussies.
ik schreef ben het met je eens niet omdat ik vond dat jij mede schuld had aan heftige discussies maar meer dat ik vind dat je gelijk hebt wat betreft je mening geven

ik schreef ben het met je eens niet omdat ik vond dat jij mede schuld had aan heftige discussies maar meer dat ik vind dat je gelijk hebt wat betreft je mening geven

Ben het met je eens... Je moet gewoon kunnen zeggen wat je dwars zit, wat jouw mening over iets is, of als je iets niet aanstaat.
Er springt heus niet zomaar iemand in een postnatale depressie als hier een mening wordt gegeven, waar niet iedereen het mee eens is.

Maar volgens mij heb ik de heftige discussie gemist, want ik kan niet meer naar boven halen waar die ook alweer over ging. Geeft ook niet. Tis alweer voorbij.

En als je het ergens niet mee eens bent, maar bent bang voor reactie, of dat je iemand kwetst met je uitspraak: reageer dan gewoon een keertje niet!!! Laat dit een leuk, maar vooral open forum blijven!!!

Gegroet,
happyM.

Ben het met je eens... Je moet gewoon kunnen zeggen wat je dwars zit, wat jouw mening over iets is, of als je iets niet aanstaat.
Er springt heus niet zomaar iemand in een postnatale depressie als hier een mening wordt gegeven, waar niet iedereen het mee eens is.

Maar volgens mij heb ik de heftige discussie gemist, want ik kan niet meer naar boven halen waar die ook alweer over ging. Geeft ook niet. Tis alweer voorbij.

En als je het ergens niet mee eens bent, maar bent bang voor reactie, of dat je iemand kwetst met je uitspraak: reageer dan gewoon een keertje niet!!! Laat dit een leuk, maar vooral open forum blijven!!!

Gegroet,
happyM.

Terug
Bovenaan